חתונה ממותגת – המדריך למיתוג האירוע של חייכם

הוספת הטאצ' האישי לחתונה שלכם באמצעות מיתוג- כל הטיפים!

עונת החתונות בפתח, וזה בדיוק הזמן לחשוב על הפרטים הקטנים שיהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח. מה זה מיתוג חתונה, איך הוא משפיע על האירוע וכיצד ניתן למתג חתונה בקלות?

חתונות הן ללא ספק אירוע מרגש במיוחד. בין אם מדובר בחתונה רבת משתתפים באולם, בחתונה אינטימית במעגל מוזמנים מצומצם או בחתונת צוהריים ביום שישי. כל זוג עושה את המרב כדי ליהנות מזיכרונות מאושרים מיום החתונה שלו, וכמובן גם להעניק לאורחים חוויה בלתי נשכחת. אחת מהדרכים לעשות זאת, היא על ידי מיתוג החתונה.

מיתוג הוא תהליך שרבים מקשרים אל העולם העסקי, אלא שאם חושבים על זה – אין דבר טבעי יותר מאשר לרצות למתג רגעים שחשובים לנו. תהליך מיתוג כולל למעשה יצירת אופי וזהות ליום החתונה, באמצעות שימוש בצבעים שחוזרים על עצמם, בחירת נושא עיצובי מרכזי או חשיבה על מוטיב שיופיע בכל האלמנטים הנלווים. חתונה קיצית שמתקיימת ביום שישי למשל, יכולה להיות במוטיב של חופשה טרופית. חתונה כזו תכלול חלוקת מניפות ומשקפי שמש לאורחים, עמדת משקאות טרופיים וכמובן גם שימוש בצבעים ואיורים קיציים בהזמנה, על גבי השילוט ועוד.

מאחר שהחתונה היא שיאו של תהליך שכולל לעתים גם אירועים מקדימים, כמו למשל חינה, מסיבת רווקים וכדומה, ניתן ונהוג למתג גם כל אחד מהם בהתאם. 

איך למתג חתונה בקלות ובמהירות – מבלי לצאת מהבית

התקופה שמקדימה חתונות מאופיינת ברשימת מטלות ארוכה, ולכן אין סיבה שתוסיפו לעצמכם משימה מורכבת נוספת. למרבה המזל, כדי למתג את החתונה ממש לא צריך לעבוד קשה. את הפריטים הבאים ניתן למתג בקלות, בתהליך מהיר וידידותי ובלי לצאת מהבית, באמצעות מוצרים שניתן למצוא באתרי דפוס אונליין. אלה כמה מהרעיונות שאהבנו במיוחד:

  • הזמנות לחתונה ו-Save The Date הזמנות לאירועים עוזרות ביצירת התרגשות לקראת האירוע. זו ההזדמנות שלכם לספק הצצה לקראת מה שצפוי לאורחים, בדרך יצירתית שתעזור לבטא את האופי שלכם. ואם אתם חוששים לעצב הזמנות לחתונה בעצמכם, תשמחו לגלות שבאתרי דפוס אונליין תוכלו למצוא מבחר עיצובים וסגנונות שיעזרו לכם ליצור את הרושם המתאים. בנוסף, תוכלו לבחור בסוג הנייר המתאים לכם.
  • כרטיסי ביקור עם מספרי השולחנות – האורחים מצטופפים בכניסה לאולם בניסיון למצוא את השולחן שלהם? מנעו את הבלבול ואי הסדר בכמה צעדים פשוטים, באמצעות הדפסת כרטיסי ביקור עם מספר השולחן שבו יישב כל אורח.
  • תפריט פלייסמנט לאירוע – ספרו לאורחים שלכם מה צפוי להם לאורך הערב, עם טוויסט מיוחד שיוסיף טעם לחוויה. התפריט יכול לכלול איורים של החתן והכלה, סיפורים קצרצרים ומשעשעים אודות ההיכרות שלכם ועוד. כדי שגם בזמן ההמתנה למנה העיקרית, תצליחו להעלות חיוך אצל כל הנוכחים.
  • שלטי הכוונה לאולם – כשהאורחים מגיעים מכל רחבי הארץ ולא תמיד מכירים את סביבת האולם, כרזות מודפסות עם הכוונה יעזרו להם להגיע אל האירוע שלכם בקלות.
  • מדבקות למסיבת רווקים – אחת מהדרכים למתג פריטים במסיבת רווקים ורווקות, החל מבקבוקי השתייה ועד למתנות לחברים, היא באמצעות מדבקות שיכללו את השם של החתן והכלה, תאריך המסיבה וכדומה.
  • חולצות מודפסות – הדפסה על חולצות של משפטים מצחיקים או מרגשים עבור החתן והחברים, הפכו לחלק בלתי נפרד מכל רחבת ריקודים. מדובר בהשקעה קטנה שיוצרת רושם ומוסיפה לתמונות ולמצב הרוח.
  • בקבוקי יין ממותגים – בקבוקים עם שמות הזוג או משפט משעשע שקשור אליו, יכולים להפוך למרכז השולחן בכל אירוע משמח. החל מהחינה ועד לחתונה עצמה.
  • פותחן אוויר ממותג – מדובר בבחירה אלגנטית שמושלמת ללוות כל חתונה, והופכת את פתיחת היין להרבה יותר מרגשת. תוכלו לחלק פותחן אויר ממותג עם השמות שלכם כמתנה במסיבת הרווקים, להניח אותם בעמדות השתייה וכדומה.

כל אחד מהרעיונות שהזכרנו יכול להשתלב בקלות בחתונה שלכם, כמו גם באירועים המקדימים והנלווים אליה. אז אם חשבתם שתיאלצו לוותר על הטאץ' האישי באירוע, תשמחו לגלות עד כמה זה פשוט.