השכרת רכב לסופ"ש

יוקר המחיה משפיע על רוב משקי הבית בישראל, לכן אין זה פלא כי בשנים האחרונות החלו ישראלים רבים לוותר על החזקת רכב פרטי. אז מה החלופה המשתלמת?

 

העלות להחזקת הרכב הפרטי ומחירי הביטוח התייקרו בעשרות אחוזים, מחיר הדלק רק ממשיך לעלות, וקיימת מצוקת חניה בכל הערים המרכזיות בארץ. כמו כן, עוד ועוד ישראלים החלו לעבוד מהבית, לכן הרכב עומד בחניה ומעלה אבק, אך ההוצאות ממשיכות להיערם, ואנשים רבים מחפשים פתרון משתלם וחלופה להחזקת הרכב הפרטי.

אם בעבר הלא רחוק, שירות השכרת רכב לסופ"ש היה נחלתם של רבבות התיירים שהגיעו מחו"ל, כיום הביקוש לשירות זה הוא נחלתם של משקי הבית, בעיקר משפחות עם ילדים, זוגות צעירים ובני גיל הזהב. במקום להחזיק רכב ולהתמודד עם העלויות הגבוהות, אפשר לשכור רכב לסופ"ש קצר או ארוך, לטייל ברחבי המדינה עם רכב חדיש, מתקדם טכנולוגיות ובטיחותי, להגיע בנוחות למפגשים משפחתיים ולאירועים חשובים, ובנוסף אפשר לעשות קניות בסופי השבוע, לצאת לחופשות בארץ ועוד.

השכרת רכב  לסופשבוע – חלופה אטרקטיבית ומשתלמת להחזקת רכב פרטי

רוב הישראלים שוכרים רכב למטרות כגון: נסיעת עסקים ופגישות חשובות, השתתפות באירועים ובמפגשים משפחתיים, טיולים וחופשות. כאשר שוכרים רכב לסופ"ש המטרה היא בדרך כלל טיולים בדרום או בצפון, חופשה בבית מלון או בצימר, מפגש משפחתי חשוב, ביקור אצל ההורים ו/או חברים ויש השוכרים רכב כדי להגיע בנוחות ובבטחה לאירוע המתקיים בסוף השבוע. מאחר שאין תחבורה ציבורית זמינה בסופי השבוע בישראל, הפתרון לשכור רכב מסייע לרבים מהישראלים, וזו חלופה אטרקטיבית ומשתלמת להחזקת רכב פרטי.

נכון, יש לא מעט שכירים שמקבלים רכב צמוד מהעבודה עם דלקן, אך לרוב המשפחות והצעירים אין רכב מהעבודה. לכן, רבים מתקשים להתנייד בסופי השבוע, ובנוסף יש צעירים ומשפחות המחזיקים ברכב יחסית ישן ופחות נוח ובטיחותי לנסיעות ארוכות, וכדי שלא לקחת סיכונים מיותרים עדיף לשכור רכב לסופשבוע, וכך מגיעים אל היעד ללא דאגות ובבטחה.

השכרת רכב בסוף השבוע – רק עם חברה ותיקה ומבוססת

למה חשוב לשכור רכב רק מחברה ותיקה, מבוססת ובפריסה ארצית?

  • גב כלכלי– כאשר שוכרים רכב חשוב לפנות לחברה גדולה ובעלת חוסן כלכלי. חברה בעלת גב כלכלי יציב משקיעה משאבים רבים בצי הרכבים ובאחזקתו, בעובדים ובחוויית השירות ללקוחות. 
  • פריסה ארצית רחבה – לחברת השכרת רכב גדולה יש בדרך כלל עשרות סניפים בפריסה ארצית רחבה, וכל לקוח יכול לאתר סניף קרוב אליו, ואף לקבל שירות במהלך השימוש ברכב בעת הצורך.
  • צי רכבים גדול ומגוון – חברה גדולה בשוק השכרת הרכב בישראל תציע לכם צי רכבים עצום הכולל בין היתר רכבי פנאי ושטח, רכבים משפחתיים, מסחריות, רכבי יוקרה, רכבים קומפקטיים, מיני וואנים ועוד. כל הרכבים מתוחזקים היטב במרכזי השירות של החברה. תוכלו לבחור לכם רכב בדיוק לצרכים שלכם.
  • מוקד שירות 24/7 – חברות ההשכרה המובילות מציעות מוקד שירות (אנושי) זמין ומאויש מסביב לשעון, 24/7.
  • שירותי דרך וגרירה – חברה ותיקה בפריסה ארצית תציע שירותי דרך בכל כבישי הארץ.

לסיכום, כיום, השכרת רכב בסופי השבוע הפכה לשירות נגיש ושמיש יותר ויותר, קחו לכם רכב לסוף השבוע ותהנו מנסיעה מהנה ברכב חדש ומתוחזק, תוכלו לבחור בדיוק את הרכב שמתאים לצרכים שלכם ותזכו למעטפת רחבה של איכות ושירות בפריסה ארצית.

 

קרדיט תמונה Shutterstock