הספה הרהיט המרכזי של הדירה

ספות הן רהיט מרכזי בכל בית, עליהן יושבים, מארחים, קוראים ומשוחחים עם בני המשפחה. וכרהיט שעושים בו שימוש רב, הוא צובר לכלוך. אז איך דואגים לספות לאורך זמן?

ספות הן רהיט מרכזי בכל בית. כאן אנחנו יושבים, מארחים, קוראים ומשוחחים עם בני המשפחה שלנו. לא נמנע שהספה תצבור במהלך השימוש בה גם לכלוך. לפעמים זה כתמים של משקאות שמטפטפים, לפעמים כתמי שומן.

ולעיתים זה רק אבק וזיעה שנוצרת במהלך שימוש שגרתי ומאוד נקי. היות ומדובר על רהיט רגיש שנוטה לצבור לכלוך, צריך לנקות אותו מפעם לפעם. אך בשונה משולחן או כיסא רגיל, כאן האתגר עשוי להיות גדול.

מהו האתגר בניקוי ספות?

  • כתמים שנספגו – במקרים רבים נוצרים כתמים שנספגים בריפוד של הספה. כתמים כאלו שלא קל להסיר אותם. זה יכול להיות, כפי שציינו לעיל, זיעה או שומן. כתם שנספג בריפוד עשוי לגלות סימני עקשנות ולא לרדת בקלות. כאשר מדובר על אמצעים ביתיים הכתמים האלו עשויים להיות בלתי ניתנים להסרה.
  • פינות צוברות – בכל ספה יש פינות שנוטות לצבור לכלוך ופירורים בעיקר. הגישה לפינות אלו קשה ולעיתים גם בלתי אפשרית. מנגד, אנחנו לא רוצים לוותר לפירורים הללו ונרצה להשיג ניקיון מושלם של הספה.
  • נזקי ניקוי – פעולות ניקוי מסיביות עלולות לפגוע בספה שלנו. זה בגלל חומרי ניקוי חריפים ולא מתאימים ובעיקר בגלל שפשוף מסיבי באזור אחד. כך שאנשים מגלים שלעיתים הניקוי העצמי לא רק שלא משיג את התועלת, אלא גם מביא נזקים.
  • חומרי גלם מיוחדים – ספות רבות מרופדות בחומרים מיוחדים ולא מוכרים מספיק לצרכן הביתי מבחינת אופן האחזקה וצורת הניקוי. בין אם זה עור, בין אם זה סקאי או כל חומר אחר. לא כל אחד יודע איך מנקים את החומרים הללו נכון.
  • גודל – ספות יכולות להיות בגודל של כורסה אחת או שתיים, אך עשויות להגיע למספר מושבים גדול הרבה יותר. כמובן שאתגר הניקוי לכל הספות נעשה לגדול ולמורכב יותר ככל שהספה גדולה יותר. מערכת ישיבה פינתית או ארוכה תצריך הרבה מאוד שעות עבודה לניקוי יסודי.
  • שאיבת אבק עמוקה – ספות צוברות כמויות גדולות למדי של אבק. קשה להשתלט על זה בשאיבה ביתית. שכן יש צורך בשואבים מקצועיים שמפעילים עוצמת שאיבה חזקה במיוחד על מנת להגיע לשכבות עמוקות יותר של הספה.
  • תיקונים – לא מעט ספות מצריכות פעולות תיקון במהלך הניקיון. זאת בגלל שאז מגלים קרעים או תפרים פרומים. יש לתקן את אלו כמה שיותר מהר כדי לעצור את ההתרחשות ולמנוע נזקים חמורים יותר.

להפקיד את מלאכת ניקוי הספות ביד אמונה

כדי להוביל לתוצאה מושלמת ומשביעת רצון, וכמובן – חפה מנזקים, אנחנו מחפשים חברת ניקוי ספות מובילה ומקצועית. חברה שעוסקת בענף ומכירה את הספות ואת הרגישויות שלהן היטב.

חברת זוהר בניקיון הינה חברה מובילה בתחום שעוסקת במתן מענה ללקוחות מסוגים שונים לעניין ניקוי ספות. כך שאם אתם מגלים שהספה הביתית שלכם מוכתמת, אם אתם רוצים לבצע ניקוי יסודי ולהסיר כתמים שהצטברו, אם יש לכם הרגשה שהגיע הזמן לניקיון קולקטיבי ללא פשרות זו הכתובת שלכם.

בעזרת המומחים של החברה תוכלו להשיג תוצאה מושלמת ולגלות כי הספה שלכם נקייה לחלוטין.

איך היא נראית אחרי הניקיון?

מלבד להרגשה ומעבר להסרת כתמים אי אפשר להתעלם מכך שלאחר ניקוי יסודי של ספות המראה שלם הרבה יותר טוב. העור בוהק וחלק יותר, גם כל ריפוד אחר ייראה הרבה יותר טוב לאחר ניקיון מקצועי.

כך שאם יש לכם ספה שצברה נזקים ואתם רוצים לפגוש אותה במהדורה מחודשת במראה בוהק כמעט כמו חדש – חברה מקצועית שמציעה מענה תוכל להגשים לכם את המשאלה ולהחזיר את הספה שלכם למראה המושלם שלה.

יש לכם ספה מלוכלכת? למי אתם מחכים, פנו כבר עכשיו לחברת זוהר בניקיון!