המתנה המושלמת לגבר

כולם אוהבים לקבל מתנות, אבל לא כולם יודעים לקלוע בבחירת המתנה. מה קונים לגבר? אספנו לכם כמה רעיונות בכתבה הבאה

מתנות הן חלק חשוב מהקשר הזוגי

קשר זוגי, בעיקר כזה הנמשך שנים ארוכות, מתייצב לרוב על שגרה מסוימת עם השנים. השגרה השוחקת עלולה להוביל אותנו לעיתים לנהל את חיינו המשותפים מבלי להשקיע מחשבה על בן הזוג היקר שלנו ועל האפשרות לעצור לרגע על מנת לשמח אותו. אירועים מיוחדים בחיים, כדוגמת ימי הולדת או ימי נישואין הם בדיוק ההזדמנות לחרוג מעט מהשגרה, ולתת לעצמנו ולבן הזוג שלנו להרגיש אהבה והוקרה. גם זוגות שטוענים שהקשר שלהם איננו מבוסס על חומרנות אלא על חיבור רגשי בלבד, צריכים לזכור לקנות לבני הזוג מתנה ביום הולדת או יום האהבה. מתנה היא חלק חשוב מהקשר הזוגי, הן בעצם המחשבה עליה והתכנון שלה, והן בשל העובדה שאנחנו נהנים מאושרו של בן הזוג כאשר הוא מקבל אותה.

מתנות מושלמות שכל גבר ישמח לקבל

למרות שמתנות הן הזדמנות להראות לגבר שלך כמה הוא חשוב, לעיתים יש חשש מרכישה של מתנה לא מוצלחת. הפחד מכך שבן הזוג לא יאהב את המתנה הוא מובן, מאחר וההשקעה הרבה נועדה לגרום לו הנאה גדולה ככל האפשר. כדי להפיג את החשש הזה, חשוב להכיר מספר מתנות מושלמות, שכמעט כל גבר ישמח לקבל.

  • כורסת טלוויזיה: מתנות המשפרות את שגרת יומו של בן הזוג הן לרוב בחירה מצוינת. נסו לחשוב על האופן שבו בן הזוג מעביר את היומיום שלו, ואיך תוכלו לשפר עבורו את החוויה. אם הוא אוהב לצפות בטלוויזיה למשל, כורסת טלוויזיה מומלצת תהיה מתנה נהדרת עבורו. כורסה כזו תהפוך את חוויית הצפייה שלו לנעימה בהרבה, ותעניק לו אינסוף שעות של כיף מהמתנה שנבחרה עבורו. חשוב לבחור בכורסה שתהיה לא רק יפה אלא גם נוחה, ושתעניק משענת איכותית לגב ולצוואר.
  • חבילת ספורט: ערוצי הטלוויזיה בחבילת הבסיס ברוב חברות התקשורת כוללים מספר ערוצים מוגבל. חלק גדול ממשחקי הספורט החשובים והמעניינים ביותר משודרים בערוצים בתשלום. לכן, חובבי ספורט נאלצים להתפשר על צפייה דרך המחשב, או נאלצים לצאת מהבית לצפייה באיזה בר. חבילת ערוצי ספורט יכולה להיות מתנה נהדרת לגבר, מאחר והיא תאפשר לו להעביר את זמן הצפייה במשחקים עם המשפחה בביתו. זו גם מתנה שתאפשר לגבר לשמור על מעגל החברים שלו, ולהזמין אותם לצפייה משותפת בסלון הבית שלו.

  • חופשה לצפייה במשחק ספורט בחו"ל: צפייה במשחק ספורט חי היא חוויה שונה לחלוטין מצפייה על מסך הטלוויזיה. אין זה משנה על איזה ספורט מדובר, החוויה של להיכנס לאולם הומה באוהדים, להשתלב עם הקהל המקומי, ולראות את השחקנים משחקים מול העיניים, היא פשוט מרגשת. לכן, כל גבר שנוהג בדרך כלל לצפות במשחקי ספורט בחו"ל היישר מהכורסה הנוחה שלו דרך מסך הטלוויזיה האיכותי והרחב, לבטח ייהנה לשבור את השגרה ולטוס ולצפות במשחק ספורט בחו"ל.

  • שעון: אחת המתנות הקלאסיות שיכולה להתאים כמעט לכל גבר, היא שעון יוקרתי. עבור גברים הנוטים להתקשט ולהתגנדר מעט יחסית, השעון מעניק הזדמנות להוסיף קצת ברק למראה החיצוני. עבור הגנדרנים בחבורה זהו תכשיט לכל דבר. בנוסף, שעון יוקרתי מהווה סמל סטטוס ומשדר לחברים ולשותפים עסקיים שמדובר בגבר מצליח. חשוב לרכוש שעון ממותגים מוכרים, ולא להתפתות לרכוש מוצר זול שיתקלקל במהרה.
  • מערכת קולנוע ביתית: מערכת קולנוע ביתית יכולה לשדרג משמעותית את חוויית הצפייה. קנייה של מערכת קולנוע ביתית לגבר תאפשר לו ליהנות משידורי ספורט, אקטואליה וסרטים באיכות גבוהה. הרמקולים המגיעים עם המערכת מסוגלים לנגן מוזיקה ברמת שמע מעולה, מה שיאפשר שימוש מהנה במערכת הקולנוע גם כמערכת שמע בלבד.
  • מנגל גז: לפעמים אין דבר יותר כיפי מאשר לעשות על האש עם המשפחה, ויש אפילו גברים שזו התרפיה שלהם וההזדמנות להפגין את כישוריהם הקולינריים. הבעיה היא שהפעלת גריל פחמים עלולה לפגוע ביחסים עם השכנים וללכלך את הבית. בדיוק משום כך, מנגל גז הוא מתנה מושלמת עבור כל גבר. מנגל גז מאפשר הכנה מהירה של ארוחות על האש בלי צורך לבזבז זמן ארוך בהדלקת הפחמים. בנוסף, הניקוי של מנגל גז הוא פשוט בהרבה, ומאחר וניתן לשלוט בעוצמת האש, גם טעם הבשר משופר.
  • מעשנת: המעשנות צברו פופולאריות רבה בארץ בשנים האחרונות. המעשנת היא תחביב בפני עצמו, ומהווה הרבה יותר ממכשיר להכנת אוכל. בעזרת המעשנת ניתן לבשל על פחמים בשרים הדורשים בישול ממושך, ולהפתיע את החברים ואת הקרובים עם מנות מדהימות. המעשנת היא מתנה מושלמת לגבר מאחר והיא תהפוך אותו לאלוף בתחום, תספק לו תחביב וגם קהילה שלמה של מעשני בשר להשתייך אליה.

אפשר להפתיע את הגבר במתנה גם בלי סיבה מיוחדת

לא תמיד צריך לחכות ליום הולדת, יום האהבה, קידום בתפקיד או אירוע מיוחד כלשהו בכדי להפתיע את הגבר במתנה. ההפתעה הגדולה ביותר היא כשהמתנה מוענקת דווקא בזמן לא צפוי ולכאורה בלי סיבה מיוחדת מלבד הרצון לשמח את המקבל.  ניתן בהחלט לקנות מתנה בכל זמן, מה גם שכך המחווה צפויה לרגש את הגבר שבעתיים.