הגשת תביעה קטנה אונליין

הכירו את המיזם החברתי שמאפשר לכם להגיש תביעה קטנה בקלות!

מחפשים מידע על הגשת תביעות קטנות או מעוניינים בהגשת תביעה אונליין? בכל מקרה, הגעתם למקום הנכון. במאמר זה נלמד כל מה שחשוב לדעת על תביעות קטנות – כמו מהן תביעות אלו, ומתי נרצה ונוכל להגישן, ובנוסף, נבין מהי הדרך הכי טובה להגיש תביעה קטנה בימינו.

כל מה שחשוב לדעת על תביעות קטנות

מהי תביעה קטנה?

תביעה קטנה היא למעשה תביעה כספית שאינה עולה על סכום של 33,800 שקלים, ויש להגישה לאחד מבתי המשפט לתביעות קטנות, כאשר אגרת בית המשפט לתשלום על תביעה מסוג זה עומדת על 1% מסכום התביעה (ואגרת המינימום היא 50 שקלים).

מתי יש צורך בהגשת תביעה קטנה?

אז מתי בעצם נרצה להגיש תביעה קטנה? יכולים להיות כל מיני מקרים בהם נרצה להגיש תביעות קטנות, ויש כל מיני דוגמאות לכך. למשל, אפשר להגיש תביעה קטנה כנגד חברות התיירות והתעופה, נניח במקרה של איחור בטיסה או קבלת חדר במלון שאינו עונה על התיאור של החדר ששילמתם עליו. ניתן גם להגיש תביעות קטנות כנגד בעלי מקצוע, אם הם רימו אתכם, לא סיימו את עבודתם, או ביצעו אותה שלא כהלכה או שלא כחוק. בנוסף, אפשר להגיש תביעה קטנה כנגד חברה שסיפקה לכם מוצר פגום, או כנגד נהג ש"דפק" לכם את האוטו, ויש עוד המון דוגמאות אחרות.

מי יכול להגיש תביעה קטנה?

כל אדם פרטי יכול להגיש תביעה קטנה, במידה והגיש פחות מ-5 תביעות באותה שנה קלנדרית.

המיזם החברתי להגשת תביעות קטנות

מעוניינים להגיש תביעה קטנה, אך לא יודעים מאיפה להתחיל, או למי לפנות? אם כך, אז כדאי שתכירו את מיזם יופיטר.

מהו מיזם יופיטר, ואיזה שירותים הוא מציע?

מיזם יופיטר הוא מיזם חברתי שהוקם במטרה להנגיש לציבור מגוון שירותים משפטיים דרך רשת האינטרנט, וכדי לאפשר הגשת תביעות קטנות באופן נוח, קל ומהיר מתמיד.
בנוסף, המיזם מציע עוד כל מיני שירותים משפטיים מגוונים, כמו:

  • שירותים משפטיים לחברות (כמו פתיחת\סגירת חברה, שינוי כתובת או שם חברה, דיווח על שינוי בהרכב הדירקטוריון או על הקצאת או העברת מניות, או רישום סימן מסחרי, וכן עריכת הסכמים שונים כמו הסכם סודיות, הסכם מסחרי, הסכם השקעה, הסכם הפצה וכו').
  • שירותים משפטיים לאנשים פרטיים (הגשת תביעה קטנה, עריכת הסכם ממון, עריכת צוואה, עריכת חוזה שכירות ועוד).
  • שירותים משפטיים לסטרטאפים, לאפליקציות ואתרים (למשל, עריכת תקנון ומדיניות פרטיות).
  • כל השירותים האלו מוצעים דרך אתר האינטרנט של המיזם, והתהליך מקוון לגמרי, וזאת כדי שתוכלו לחסוך מקסימום כסף, זמן ומאמצים.

הגשת תביעה קטנה אונליין – רק דרך מיזם יופיטר

הגשת תביעה קטנה אונליין מומלץ לבצע רק דרך חברה ותיקה, אמינה ומקצועית, המציעה שירותים משפטיים ברמה הגבוהה ביותר – כמו מיזם יופיטר. המיזם מציע לכם שירותים משפטיים כחוק, עריכת חוזים והסכמים על ידי עורכי דין מומחים בתחומם, שירות מהיר, ואת המחירים הכי משתלמים בישראל.