האם יש לכם כפל ביטוחי בריאות? אפשר לבדוק זאת ללא עלות

מאות אלפי משפחות מחזיקות בכמה ביטוחי בריאות. כפל הביטוחים לא מעניק הגנה כפולה, אלא רק כפל הוצאות. נצלו את ההטבה של סוכן הביטוח יוסי אנגלמן – בדיקת כפל ביטוחי בריאות ללא עלות.

האם יש לכם ביטוח בריאות? ב-99 אחוזים התשובה תהיה כן.
למעשה, השאלה הנכונה היא: כמה ביטוחי בריאות יש לכם? על זה ישראלים רבים לא יודעים לענות. מדוע? כי מרוב שאנחנו רוצים להיות מכוסים, לכל צרה שרק לא תבוא, אנחנו מעמיסים על עצמנו עוד ועוד ביטוחי בריאות, ומשכנעים את עצמנו שכך נוכל לישון בשקט.

יוסי אנגלמן, אחד המומחים לפוליסות ביטוחי בריאות בישראל, מכיר את התופעה והחליט ליזום מהלך שבו ניתן יהיה לעשות סדר בפוליסות ביטוחי הבריאות שאתם מחזיקים: לבדוק עד כמה הן מעודכנות, האם אתם מחזיקים בכפל ביטוחים ועד כמה אתם בעצם מבזבזים את כספכם על פוליסות לא רלוונטיות.

יותר מזה – בסוכנות הביטוח של אנגלמן מציעים לשלוח אליכם סוכן שיבדוק – ללא עלות – את כל פוליסות הביטוח שאתם מחזיקים, לוודא שאין לכם כפל בטוחים ואז באמת תוכלו לישון בשקט.

"ישראל מוצפת בפוליסות של ביטוחי בריאות", אומר אנגלמן, "קחו למשל משפחה ממוצעת, בעל ואישה, הבעל מקבל מהעבודה תכנית פנסיה, ביטוח מנהלים וביטוח בריאות.

גם במקום העבודה של האישה הציעו לה פוליסת בריאות, במסגרת מבצע לכל העובדים. גם הסוכן המשפחתי מציע ביטוח בריאות משלו. כזה שמכסה גם תרופות שלא נמצאות בסל, ניתוחים והשתלות מה, לא ניקח? ואז מגיע טלפון מאיזה מוקד, שמציע עוד ביטוח בריאות. העיקר שנהיה מכוסים מכל הכיוונים.

איך מונעים את זה?

"התנאים משתנים כל הזמן וצריך להיות מעודכנים. יש תרופות שלא היו בסל ונכנסו אליו. יש ניתוחים שפעם לא היו עושים בארץ והיום הם זמינים בישראל. מוכרחים להיות מעודכנים ולא לשלם סתם סכומי כסף עבור סעיפים שלא יכסו את מה שחלילה יקרה. אם יש לכם כפל ביטוחים זה לא אומר שאתם מוגנים כפליים. אתם רק משלמים כפליים".

אם גם לכם אין מושג מה בדיוק מכסות פוליסות הביטוח השונות שיש ברשותכם, עד כמה הן מעודכנות ואיך ניתן להפוך אותן לרלוונטיות, למנוע כפילויות מיותרות ולחסוך הרבה כסף על הפרמיות שאתם משלמים – אחד הסוכנים ממשרדו של אנגלמן יבדוק עבורכם את הפוליסות ללא עלות.

תאמו וממשו את ההטבה באמצעות מומחה שיגיע עד אליכם, ללא עלות.