דשא סינטטי פתרון עיצובי גדול במחיר קטן

דשא סינטטי מציע מגוון יתרונות מובהקים על פני דשא טבעי, לכל אלו המעוניינים לשפר את שטחי החוץ שלהם. לדשא סינטטי יש דרישות תחזוקה נמוכות, מראה דקורטיבי במיוחד ועמידות גבוהה בדריכה ותנאי אקלים קיצוניים

 

מחיר דשא סינטטי ישתנה לפי המפרט של המוצר, תקני האיכות, היצרן וטיב החומרים. במאמר הבא ננסה להסביר כיצד ניתן להתקין דשא סינטטי בכל גינה ומרפסת וליהנות מיתרונות עיצוביים גדולים ובמחיר זול ואטרקטיבי במיוחד.

 

עיצוב מרפסות וגינות עם דשא סינטטי איכותי

כשמדובר בדשא סינטטי, חשוב לבחור בדגמים עם מראה טבעי המקנים אווירה פסטורלית וכפרית לכל שטח ואתר. חפשו דשא סינטטי המשלב בתוכו ארבעה גוונים, המדמים את המראה והתחושה של דשא טבעי, עם מרקם וצבע מציאותיים שמתמזגים בקלות עם צמחייה טבעית ואביזרי גינון נוספים כמו: כדים, אדניות, פרטי וינטג', ריהוט גינה ועוד… אם בעבר דשא סינטטי היה בצבע ירוק כהה זרחני, אז כיום תעשיית הדשא הסינטטי העולמית שינתה את פניה ללא היכר. היצרנים המובילים החלו לפתח מגוון רחב של מוצרים המדמים את זני הדשא הטבעי מסביב לעולם.

אם אתם רוצים דשא סינטטי עם מראה טבעי במיוחד אז בחרו בדגמים כמו: סוואנה, טבע ועדן המשלבים בתוכם מספר גוונים של ירוק, חום וצהבהב. אוהבים דשא סינטטי עם מראה ירוק ורענן? אז בחרו בדגמים כמו: פארק, גדרן ופרש המשלבים בתוכם שלושה גוונים ירוקים רעננים.

 

התאימו את הדשא הסינטטי לאזור ההתקנה

דשא סינטטי בוחרים קודם כל לפי השימוש! אם אתם יודעים שהמקום בו אתם עומדים להתקין את הדשא הסינטטי יהיה בעיקר לילדים, שימוש ספורטיבי או אזור ציבורי אז בחרו בדגמים צפופים וחזקים על מנת שיהיו עמידים בפני דריכות מרובות.

אם אתם מתקינים דשא סינטטי לגינת נוי או אזור עם דריכה מועטה אז ניתן לבחור גם בדגמים בסייסים יותר עם צפיפות סיבים נמוכה. בסופו של דבר, בחירה נכונה של דשא סינטטי  מבחינת מפרט תשפיע על המראה של המוצר לאורך זמן.

זו הסיבה שכדאי קודם כל להתאים את סוג המוצר לאופן השימוש ורק לאחר מכן להתמקד בצבע ובפן העיצובי בבחירת הדשא הסינטטי המועדף עליכם.

 

התקנת דשא סינטטי עצמית או מקצועית?

התקנת דשא סינטטי במרפסת היא תהליך פשוט שניתן לבצע לרב עצמאית ולחסוך את כספי ההתקנה. התקנה במרפסת דורשת בסך הכל פעולת חיתוך של מרבדי הדשא הסינטטי והתאמתם לשטח בעזרת סכין כריש והדבקה בשטח העוקף. זו הסיבה שרב האנשים נוהגים להתקין דשא סינטטי באופן עצמאי במרפסות.

התקנת דשא סינטטי בגינה היא כבר מסובכת יותר ודורשת הכנת תשתיות של חצץ, הידוק השטח, חפירת אדמה, בניית תוחם וקיבוע המרבדים עם דבקים ומסמרים.

ישנם אנשים רבים שבוחרים בהתקנה עצמית גם במקרים אלו אך יש לקחת בחשבון שהיקף העבודה הוא רחב יותר ודורש ידע מקצועי גדול יותר. אם תבחרו בהתקנת דשא סינטטי על ידי אנשי מקצוע או בשיטת עשה זאת בעצמך מומלץ תמיד לבחור בחברה אמינה שתוכל לספק לכם את כל חומרי ההתקנה ודשא סינטטי איכותי תחת קורת גג אחד.

מתי לבחור בהתקנה עצמית ומתי בהתקנה מקצועית? אם אתם אנשים עם ידי זהב שיודעים לבצע משימות תחזוקה ושיפוץ בעצמכם, אז בוודאי תוכלו להתמודד עם התקנת דשא סינטטי. אם אתם לא בנויים לעבודות טכניות ופיזיות, אז מומלץ תמיד להיעזר באיש מקצוע מנוסה שיוכל לתת לכם פתרון כולל של דשא סינטטי איכותי עם התקנה מקצועית.

 

דשא סינטטי במחיר לכל כיס

למרות האיכות הגבוהה והיתרונות העיצוביים שלו, דשא סינטטי זמין בשלל רחב של סוגים ומחירים מחיר שלא יקרעו לכם את הכיס. ליבואנים המובילים כמו חברת דשא קבוע יהיו מגוון רחב של מוצרים לבחירה, כך שכל אחד יוכל למצוא דשא סינטטי המתאים לתקציב שלו ולצרכים שלו.

אם אתם זקוקים לדשא סינטטי לדירות שכורות או מקומות עם דריכה ושימוש מועט אז בחרו בסדרת הדשא הסינטטי בייסיק בדגמים כמו: גריני, פורסט וסאנרייז.

אם אתם מחשפים דשא סינטטי איכותי לאורך זמן לשימוש ביתי אז בחרו בסדרת הום בדגמים כמו: פארק, סוואנה, טבע או גרדן שישמשו אתכם נאמנה לאורך שנים רבות.

רוצים דשא סינטטי פרימיום? ברכות הגבוהה ביותר והמפרט העשיר ביותר? בחרו בסדרת אקו בדגמים כמו: פרש או עדן – דגמים אלו נחשבים לסוגים האיכותיים ביותר הקיימים בישראל.

 

דשא סינטטי – פריט עיצובי עם תחזוקה נמוכה

אחד היתרונות המשמעותיים של דשא סינטטי הוא דרישות התחזוקה הנמוכות שלו. כדי שהדשא הסינטטי שלנו ייראה במיטבו, מומלץ מאוד לנקות אותו מידי תקופה לפי הצורך. דשא סינטטי אינו דורש תחזוקה שוטפת כמו אחיו הטבעי ועובדה זו חוסכת לנו כספים ומשאבים רבים בתחזוקה החודשית.

תארו לכם מדשאה ירוקה ובמראה טבעי לאורך כל השנה ללא תחזוקה כלל. ללא הדברה, ללא כיסוח, ללא השקיה וללא שימוש בשירותם של אנשי מקצועי הגובים אלפי שקלים מידי שנה.

כל מה שנותר לכם זה לבחור בדשא סינטטי איכותי, במראה טבעי ולנקות אותו מידי תקופה לפי הצורך – כפי שאמרנו, מוצר עיצובי גדול במחיר קטן!

 

מעצבים את שטח החוץ מחדש

עיצוב והתקנת דשא סינטטי למרפסת או לגינה יאפשרו לנו ליהנות גם מיתרונות פרקטיים ועיצוביים כאחד. דשא סינטטי מתמזג נהדר עם צמחים טבעיים, מסלעות, אבנים, פרטי נוי, ריהוט גן, בריכות טרמפולינות ומה לא?

לדשא סינטטי יש שפע של סגנונות עיצוביים הן מבחינת צבעים והן מבחינת מרקמים שונים. כל אלו יכולים להתאים בקלות לכל סגנון עיצובי שנחפוץ ממראה מודרני ויוקרתי ועד מראה כפרי ופראי.  

הקפידו להשתמש באלמנטים עיצוביים בשילוב עם הדשא הסינטטי על מנת לקבל פרויקט ייחודי שמתאים במיוחד לסגנון שלכם ולאורך החיים שלכם.

 

מחירים מעולים עבור דשא סינטטי איכותי

רוצים לרכוש דשא סינטטי במחיר מעולה? פשוט פנו ישירות ליבואנים המובילים! חברת דשא קבוע מייבאת ומשווקת דשא סינטטי כבר משנת 2000 ומוכרת את מוצריה ישירות מהיבואן לצרכן. אין צורך לחפש משווקים וסוחרים הרוכשים את הדשא הסינטטי מיד שנייה ושלישית. פשוט פונים ישירות למחסני היבואן וחותכים את פערי התיווך – כך תוכלו לקבל מוצר איכותי במחיר מנצח!

 

קרדיט תמונה: דשא קבוע