דף נחיתה או כרטיס ביקור דיגיטלי – מה יותר עדיף?

יש לכם עסק, ועכשיו הגיע הזמן לדאוג לנוכחות דיגיטלית עבורו. יצאנו לבדוק: דף נחיתה או כריס ביקור דיגיטלי?

כדאי לדעת, הקמת דף נחיתה עולה בסביבות ה- 1,000 ₪ והקמתו לא מיידית ואורכת בין 1-7 ימי עסקים. לעומת זאת, הקמת כרטיס ביקור דיגיטלי עולה כ- 30-60 ₪ לחודש וההקמה היא די מיידית או לאחר יום עסקים בודד, תלוי במערכת ובנפשות הפועלות. ללא ספק, הנוכחות הדיגיטלית שעד כה לא הייתה קיימת, תהיה אפשרית ותוכל להשתפר ולהתעצם באמצעות הקמה של כרטיס ביקור דיגיטלי או דף נחיתה. במאמר זה, אנחנו הולכים להיכנס לנושא די לעומק, להבין מה יותר עדיף ומה יותר משתלם.

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי – אודותיו

כרטיס ביקור דיגיטלי היא פלטפורמה שמורכבת מדף בודד, או תפריט יחיד באפליקציה או בפלטפורמה. מרבית מכרטיסי הביקור הדיגיטליים הם בתצורת WEB ומורכבים מדף אחד בודד בעל מידע חיוני ורלוונטי. אפשר להגיד שכרטיס ביקור דיגיטלי הוא כמו דף אישי ברשת החברתית, הוא מדבר על מרכיביו של העסק, ומספק את המידע החיוני והטוב ביותר לגולש. ניתן לפרסם את כרטיס הביקור בהרבה מקומות, בווטסאפ, בערוצי פרסום שונים ומגוונים, וכמובן ברשתות החברתיות וגם להציגם בחתימה אישית בג'ימייל או בפורום. כרטיס הביקור הדיגיטלי דומה למיני סייט, לדף נחיתה, ומורכב ממספר אלמנטים: קצת אודות (אלמנט טקסט), טופס יצירת קשר (אלמנט טפסים), תמונות וגלריה (אלמנט גלריה), סרטונים, ואלמנטים נוספים.

מהם ההבדלים בין כרטיס ביקור דיגיטלי לדף נחיתה?

בעידן המתקדם, בשנת 2021 החדשה, כל עסק שמכבד את עצמו חייב לבנות נוכחות דיגיטלית נכונה. חלקם עושים זאת באמצעות אתר אינטרנט מורכב, וחלקם משתמשים בדרכים מינימליות יותר – דף נחיתה או כרטיס ביקור דיגיטלי שמפורסם ברשת. הנה מספר הבדלים בין כרטיס ביקור דיגיטלי לדף נחיתה:

  • התאמות אישיות ועיצוב גרפי – בוני האתרים ואנשי הגרפיקה בונים דפי נחיתה מאפס, דפי נחיתה שניתנים להתאמה ולעיצוב גרפי ייחודי. לעומת זאת, במרבית מהמקרים, מערכות ופלטפורמות ליצירת כרטיסי ביקרו דיגיטליים לא באמת מאפשרים התאמות אישיות, אלה בחירת עיצוב ויכולות ממערכת מוכנה מראש. אם כי, ישנם כמה חברות שמאפשרות התאמות אישיות ומורכבות פר כרטיס ביקור ספציפי, כלומר פר הבקשה האישית שלכם. כדאי לציין: התאמות בכרטיס ביקור יהיו כרוכות בתשלום נוסף של בין 500-800 ₪ במינימום.
  • מחירים ועלויות – הקמת דף נחיתה ייעודי ללקוח עולה באופן ממוצע וישיר בין 800-1,500 ₪. ישנם חברות שמציעות את האחסון בחינם, וישנם חברות שיספקו לכם במחיר הזה את דף הנחיתה בלבד. במילים אחרות, במקרים אחרים, תצטרכו לשלם עלות חודשית של 40 ₪ עבור האחסון של הדף. לעומת זאת, פלטפורמה אישית ליצירת כרטיס ביקור דיגיטלי תגבה ממכם עלות חודשית של 20-40 ₪ בלבד, ללא עלויות הקמה גבוהות. ללא ספק, מבחינה כלכלית, כרטיס הביקור יהיה חסכוני יותר.
  • תמיכה ושירות לקוחות – הקמת דפי נחיתה, ברוב המקרים, יגיעו עם אמא ואבא. במילים אחרות, תקבלו ייעוץ, תמיכה, ושירות טלפוני מטעם החברה או הפרילנס. ומהצד השני, מרבית מהפלטפורמות להקמת דפי נחיתה יספקו לכם שירות וייעוץ מינימלי, באמצעות מיילים בלבד. ללא ספק, חשיבות שירות הלקוחות באה בחשבון וכדאי לבחון את הדברים בשטח. בנייה והקמת דפי נחיתה עם חברה מקצועית הכוללת שירות לקוחות מצוין תהיה הבחירה הטובה ביותר.

אלה הם שלושת ההבדלים המשמעותיים בין בחירת כרטיס ביקור דיגיטלי לבין הקמת דפי נחיתה מעוצבים. כדאי לקחת גם בחשבון פרמטרים נוספים, אלמנטים שנמצאים בכרטיס ביקור דיגיטלי שאותם לא תמצאו בדף נחיתה, אלה עם כן תוסיפו סכום כסף עבור הפיתוח הייחודי. אם אנחנו מדברים מבחינת עלויות ותקציבים, כרטיס הביקור יהיה הבחירה הכדאית, העדיפה, והמשתלמת ביותר.

דפי נחיתה וכרטיסי ביקור דיגיטליים – הכירו את חברת דיביט

חברת דיביט עם ניסיון של 20 שנה ועיקר פעילותיה היא בתחום כרטיסי ביקור דיגיטליים ועיצוב גרפי מושקע. החברה הקימה מערכת חכמה להקמת כרטיס ביקור דיגיטלי בקליק, גם לאנשים עם ידע בסיסי באינטרנט ובמחשב. ניתן לבחור ערכת עיצוב מ- 300 תבניות שונות שדיביט הכינה מראש. המערכת מכילה המון פיצ'רים מתקדמים שעוזרים בקבלת החלטות, פתירת התלבטויות, ופרסום העסק בעולמות הדיגיטל. כל הכרטיסים מקודמים בגוגל בצורה נכונה ואפקטיבית, אחרי הכל, מדובר על אנשי פיתוח ו- SEO גדולים. מלבד זאת, חברת דיביט נותנת לכם הזדמנות להתנסות במערכת במשך 30 ימים בצורה חינמית ללא עלות. הגיע הזמן להיפתח לעולם הדיגיטלי והרחב, הקימו עוד היום כרטיס ביקור דיגיטלי!