במרחק הקלדה: הפריטים שיהפכו את ביתכם לאטרקציה אמיתית

מהפטיפון והתקליטים של פעם ועד מכונת הפופקורן הביתית: מצאנו עבורכם את הפריטים שיגרמו לאורחים שלכם לרצות להישאר אצלכם לנצח.

מכירים את הבתים הכייפים האלו – עם המשחקים הנוסטלגיים שמחזירים אתכם לילדות, העיצוב המגניב והתחושה שרק בא לכם להישאר שם? באמצעות כמה פריטים תוכלו להפוך את הבית שלכם לאחד כזה, וכל זה בלי להכניס את היד עמוק לכיס, אלא פשוט להציץ בלוח יד2:

מכונת להיטים

אין כמו מוזיקה לנפש בריאה, נכון? אז איך זה שעדיין לכם בבית פטיפון אולד-סקול שמנגן תקליטים של אלביס והביטלס 24/7?
בשנים האחרונות, הפטיפון חוזר ובגדול, וברור לכולנו למה – השילוב בין מוזיקה רטרו מקפיצה לבין עיצוב בטעם של פעם משדרג לנו את הסטייל בבית בכמה רמות. מעל 200 פטיפונים מחכים רק לכם בלוח יד2 – מיצאו את המתאים לכם ביותר, שימו אותו בסלון ותלמדו את הילדים כמה מהלכים מתקופות שכבר הספקתם לשכוח.

 אבל רגע, אין יוטיוב בפטיפון – אתם חייבים לדאוג גם לתקליטים… דיוויד בואי, אריק איינשטיין, פינק פלויד, בוב מרלי, אלביס, הביטלס ואפילו עפרה חזה – את כולם תוכלו למצוא גם כן בלוח יד2.

זיכרון מתוק

נמשיך במסע בזמן: זוכרים את הפוסטרים של הסרטים שהיו תלויים בקולנוע? אהבתם את הפוסטרים של הפרסומות לבירה מכבי? פוסטרים נוסטלגיים יעניקו לכל קיר שתתלו אותם עליהם מראה וינטג'י שמגניב שיגרום לכל מי שיראה אותם להתלהב. אם אתם בקטע של לעשות מהפך רציני בבית, יחד עם קיר לבנים – פוסטרים ממוסגרים ילכו מצוין! כנסו ללוח יד2  ומצאו את הפוסטר של הסרט האהוב עליכם משנות ה-80 או פוסטר של הדוד סם, שרוצה אתכם איתו!

חיים בסרט

סרט טוב ופופקורן חם – אין שילוב יותר כייפי מזה. הביאו את הניחוחות של הקולנוע אליכם הביתה עם מכונת פופקורן אמריקאית אמיתית, כמו בסרטים. אין ספק שמכונה כזאת תדאג לכם לפינוק מיוחד וטעים בכל פעם שתרצו לנשנש משהו, אבל חוץ מזה – היא גם תיתן סטייל שונה ומיוחד למטבח שלכם. אם גרמנו לכם לחשק בלתי מוסבר לפופקורן ואתם כבר לא יכולים לחכות – רק כנסו ללוח יד2 ומצאו מגוון של מכונות פופקורן במחירים שפויים.

על המסך הגדול

אחרי שהתמקצעתם ורכשתם מכונת פופקורן רצינית, אתם עלולים להרגיש שהפלזמה בסלון לא עומדת בסטנדרטים שלכם… חשבתם להתקין מקרן במרתף, בחצר, במרפסת או בכל חדר אחר בבית? לראות סרט, לעודד את ברצלונה מרחוק, להקרין תמונות משפחתיות מהטיול בחו"ל או סתם לבלות בערב FIFA עם החברים. מקרן ביתי ישדרג את כל השימושים השגרתיים שלכם במסך, עד שלא תוכלו להוריד ממנו את העיניים. רכישת מקרן יד שניה יכול להיות פתרון מעולה אם אתם לא רוצים להכניס את היד עמוק לכיס.

שחקו אותה

 מילד בן 4 ועד סבא בן 70 – אין אדם שיתנגד למשחק כדורגל שולחן או הוקי אוויר מהיר. משחקי השולחן אף פעם לא נמאסים ואין ספק שהאורחים ירצו להישאר לעוד ועוד טורנירי פינג פונג אחרי הארוחה. ואם אתם מרגישים שאתם כבר מבוגרים מידי – שולחן ביליארד יעשה בכיף את העבודה. אז יאללה, למה אתם מחכים? כל שולחנות המשחק מחכים לכם עכשיו בלוח יד2 – מקטן ועד גדול, והם יתאימו לכל בית.

כל מה שנותר לכם עכשיו לעשות, הוא לבחור ולהזמין את החברים לערב שהם לא ישכחו!