בגד ים שלם: כל היתרונות

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בביקוש לבגד ים שלם. ישנן לא מעט סיבות לכך, אך בשורה התחתונה – נשים רבות מדווחות על תחושת נוחות גבוהה יותר בהשוואה לבגדי הים השונים. על היתרונות של בגד ים שלם וטיפים מעשיים לבחירה נכונה, בכתבה הבאה

 

מודל היופי בשנים האחרונות עושה עוול לנשים רבות, אשר מתקשות להרגיש בנוח עם גופן. הביקוש הגדול הוביל את כלל המעצבים להוביל שינוי של ממש בעיצובם של בגדי הים השלמים. אם בעבר בגדי ים אלה היו נמכרים מעט ולא מעוצבים במיוחד, כיום המצב שונה בתכלית. מרבית הנשים, גם כאלה שאין להן שום בעיה ללבוש בגד ים ביקיני, מאחסנות בארון גם בגד ים שלם. המבחר הגדול של העיצובים השונים בכלל המידות ובמגוון בדים הפכו את המוצר למבוקש במיוחד. 

שינוי מודל היופי

אחת הסיבות השכיחות ביותר לגידול בביקושים הוא שינוי במודל היופי. בשנים האחרונות מודל היופי מקדם נשים רזות במיוחד, ללא כפלי בטן, סימני מתיחה או מעט צלוליטיס. מודל זה גורם לנשים רבות להרגיש לא בנוח אם גופן אינו תואם את המודל המקובל. בעזרת בגד ים שלם הן מצליחות להרגיש בנוח עם עצמן, גם בים או בבריכה, כאשר הלבוש מינימלי. חשוב להדגיש כי כיום יש מבחר עשיר של בגדי ים שלמים, המכסים כמויות משתנות של עור. רוצות ללבוש בגד ים שלם אל עדיין להרגיש בים? ישנם פתרונות רבים עבורכם. בגדי ים שלמים ללא שרוולים וללא מכנסיים/חצאית יאפשרו לכם ללבוש שלם, אך עדיין להרגיש בחוף הים. מנגד, ישנה גם אפשרות לגלות מעט עור עם בגדי ים שלמים הכוללים שרוולים (חלקם אף שרוולים ארוכים!) ומכנסיים קצרים/חצאית. המבחר הגדול מאפשר לכל אישה ליהנות מבגד ים שלם מותאם במדוייק לצרכיה והעדפותיה. 

 

בגדי הים השלמים נוחים יותר – אל תתפשרו על הנוחות שלכן!

נקודה נוספת שחשוב שתכירו אודות בגדי הים השלמים – הנוחות. נשים רבות שלובשות בגד ים בשני חלקים מדווחות על הצורך לוודא שהקשרים מכוונים היטב, שהכל תפוס ויושב במקום. מתכננות להיכנס למים? סביר להניח שתאלצו להתמודד עם גל אחד או שניים, מה שעלול לערער את מיקומו של בגד הים שלכן. נשים רבות מוצאות את עצמן מתעסקות במיקומו של בגד הים לאורך כל שהותן במים. התעסקות זו מעייפת ופוגעת בהנאה מהליך הרחצה. מעבר לכך, תמיד קיים החשש שהגל הבא יערער את יציבותו של בגד הים, מה שמשפיע לרעה על הנינוחות המהנה בשהייה במים. רוצות לחסוך את כל הבלאגן? בגד ים שלם הוא התשובה הטובה ביותר עבורכן. בגדי ים שלמים חוסכים את החששות, לא מצריכים לוודא שהקשרים קשורים היטב כל מספר דקות, ואין כל סיבה לחשוש שהגלים הבאים יערערו את יציבות בגד הים שלכן. 

 

אפשר ללבוש גם לאחר היציאה מהחוף!

מתכננות לשבת במסעדה או לעשות סיבוב בטיילת לאחר השהות בחוף? בגד ים שלם יחסוך לכן את הצורך בחולצה ייעודית. נשים רבות הבוחרות בגדי ים שלמים מרגישות בנוח להמשיך לטייל איתו גם לאחר היציאה מהחוף. זכרו, ישנם בגדי ים שלמים הכוללים חולצה של ממש, אפילו בשילוב שרוולים ארוכים. ישנם בדים ייעודיים המתאימים גם לשהייה מחוץ למים, כך שאפילו תוכלו ליהנות מבגדי הים השלמים לשלך צרכים. מתכוונות לשהות עם בגד הים גם מחוץ לכותלי חוף הים או הבריכה? חשוב לבחור נכון את הבד המתאים ביותר לכך. כפי שהזכרנו מעלה, יש לא מעט בדים שונים שיוכלו להתאים עבורכן. 

 

שמירה מיטבית מפני קרינת השמש החמה

חשוב לכן לשמור על עורכן מפני קרינת השמש? חשוב שתדעו כי בגדי הים השלמים מגינים בצורה טובה הרבה יותר בהשוואה לבגדי הים החלקיים. גם אם אתן מקפידות למרוח על גופכן את כל התכשירים הנדרשים להגנה מיטבית מפני קרינת השמש, עדיין העור חשוף לשמש חמה ועשוי לסבול משלל תופעות לוואי. מנגד, בגדי הים השלמים חושפים הרבה פחות עור לקרני השמש החמות, מה שמבטיח הגנה מיטבית מפני הקרינה המסוכנת. גם חלקי העור החשופים בבגדי הים השלמים, הרבה פחות עדינים מחלקי העור החשופים בבגדי הים השונים. 

 

במבחר גדול של עיצובים, צבעים וחיתוכים

ועכשיו נעמיק מעט בפן העיצובי. כפי שציינו מעלה, בשנים האחרונות הביקוש לבגדי הים המלאים עולה בהתמדה. הביקוש הגדול גרם למעצבים רבים לצאת מהקופסה ולהתחיל לעבוד. עבודתם באה לידי ביטוי בשיםור תמידי של איכות המוצר, בייצור של כל המידות, לרבות המידות הגדולות ביותר וכן בעיצוב הדגמים השונים. נכון לכתיבת שורות אלה, הבוחרות בבגדי ים שלמים נהנות ממבחר עשיר של סוגי בדים, סגנונות עיצוביים שונים, ומבחר חיתוכים. ישנם בגדי ים מלאים חלקים, ולעומתם יש לא מעט הכוללים דוגמאות וצבעים. מעבר לכך, ישנם הבדלים מהותיים בחיתוכים השונים, בגזרות ובכמות הבד בכל חלקי בגד הים. במילים אחרות, המבחר עשיר! איך תצליחו לבחור נכון? בשורות הבאות נגע במספר טיפים פשוטים. 

 

כך תצליחו לבחור נכון – טיפים מעשיים לבחירה נכונה

תחילה חשוב להקדים ולומר כי המבחר הגדול מצריך היערכות מוקדמת. נשים רבות שמגיעות לשלב הבחירה ללא הכנה מוקדמת, לא מוצאות את עצמן בין כל הדגמים, הצבעים והגזרות. הבלבול הגדול גורם לבחירות שאינן נכונות, ולכן חשוב להיערך לשלב הבחירה. ראשית, עליכן לבחור יעד מדוייק לבגדי הים השלמים שלכן. מתכוונות לעשות בהן שימוש בים/בבריכה בלבד או שמא תרצו להעשות בהן שימוש גם מעבר לגבולות החוף. שנית, כדאי לבחור צבע מבעוד מועד. המבחר הרחב של הצבעים עשוי ליצור בלבול, ומנגד, אם תבואו מכוונות, תצליחו להישאר ממוקדות ולבחור נכון את בגד הים המתאים ביותר לטעמכן האישי.

 

הגיעו מוכנות וממוקדות לשלב הרכישה 

כמו כן כדאי לראות מגוון דגמים של גזרות וחיתוכים ולבחור את הכיוון שלכן טרם הרכישה. בשנים האחרונות מייצרים בשלל סגנונות עיצוביים עם חיתוכים ומחשופים בשלל צורות ומיקומים. כדאי להגיע לרכישה מוכנות כאשר אתן מכירות היטב את העדפותיכן האישיות. ניתן לעשות בדיקה ברשת ולראות מגוון דגמים שאהבתן במטרה להגיע ממוקדות למעמד הרכישה. הקפדה על כלל שלבי ההקדמה תחסוך לכם בלבול מיותר ותבטיח בחירה נכונה. אז לפני שאתן ממהרות לרכוש בגד ים שלם, כדאי שתקדימו את שלבי ההכנה ותצליחו לבחור נכון את בגד הים המתאים מכולם.

 

רוצות ליהנות מכל היתרונות? אל תוותרו על בגד ים שלם!

לסיום, בגדי הים השלמים הפכו מבוקשים במיוחד בשנים האחרונות. אחת הסיבות השכיחות לכך היא מודל היופי הגורם לנשים רבות להרגיש באי נוחות עם חשיפת גופן בחוף הים. הביקוש הגדול הוביל לייצור מוגבר במגוון רחב של צבעים, דגמים, בדים, סגנונות עיצוביים וחיתוכים. רוצות ליהנות מכלל היתרונות של בגדי הים השלמים? חשוב שתערכו לבחירה נכונה – הקדימו היכרות עם האפשרויות הרבות והגיעו למעצד הרכישה כמה שיותר ממוקדמות ומוכנות. 

 

קרדיט תמונה: Karolina Grabowska באתר PEXELS