איפה ניתן להזמין חולצות מודפסות בעיצוב אישי

יום הולדת לילד, חתונה, סיום קורס בצבא, יום הולדת 60 לאבא, סמל בית ספר על החולצה, כל אלו סיבות מצוינות לפנות למקום שמבצע הדפסה על חולצות!

כיום מדפיסים על חולצות בשיטה הדיגיטלית. בחנות ההדפסה מתכננים באמצעות המחשב את המלל שיהיה מודפס והתמונה שתודפס במידה וקיימת ובאמצעות מכונת ההדפסה המיוחדת מדפיסים את הגרפיקה על החולצה בדיוק במקום שתכננתם אותה יחד עם החנות.

האם ההדפסה היא איכותית ונשארת לאורך זמן?

כאשר פונים לחנות המבצעת חולצות מודפסות באופן מקצועי, למעשה פונים למקום שמבצע הדפסה עם דיו איכותי המותאם להדפסה על חולצות ונשאר לאורך זמן. אצלנו בפונגו מתחייבים על הדפסה איכותית ועמידה שנשארת טובה לאורך זמן. יש לנו מגוון טכנולוגיות המאפשרות זאת. הדפסה על חולצה היא תהליך של מספר דקות, אך ההכנה להדפסה לוקחת יותר זמן ויש לשים על כך דגש ולבצע הכנה מדויקת ואיכותית.

הכנה להדפסת חולצות כאשר עושים עיצוב אישי

חולצות בעיצוב אישי מצריכות תכנון מקדים. תכנון נכון, איכותי ומדויק של הגרפיקה שתהיה על  החולצה, היא זו שתהפוך את המראה שלה למושלם. ההמלצה שלנו היא לחשוב על תכנון ראשוני לבד. ציירו לכם אותו על דף או על קובץ WORD. את הקובץ שלחו אלינו ולאחר התייעצות ושיתוף פעולה איתנו, נגיע לגרפיקה מוצלחת בעיצוב אישי. זו הדרך הטובה ביותר לתכנון הדפסה על חולצה. רוב ההדפסות על חולצות הן בעיצוב אישי, אלא אם החלטתם לרכוש חולצה עם רעיון קיים להדפסה שאנו מציעים אצלנו בחנות.

על אילו סוגים של חולצות ניתן להדפיס?

כמעט על כל סוג של בד ניתן להדפיס. כיום ההדפסות השכיחות ביותר נעשות על בד כותנה או דריי פיט. כמו כן, ניתן להדפיס על חולצה לבנה וגם לבצע הדפסה על חולצה צבעונית, רק יש לשים לב שהכיתוב או התמונה אינם באותו הצבע של החולצה, כי לא יראו אותם בצורה כזו. הדפסה על חולצה לבנה היא ההדפסה הנפוצה והפשוטה ביותר. כאשר החולצה היא שחורה, הנטייה היא ללכת על צבעים בהירים, זוהרים או לבנים שנראים מצוין על הגוון השחור. באותה הדרך מומלץ להשתמש כאשר החולצות הן בצבע כהה.

איפה כדאי להזמין חולצות מודפסות בעיצוב אישי?

אם אתם מחפשים הדפסה מדויקת בעיצוב אישי שנשארת איכותית ומבלי לצאת מהבית, צרו איתנו קשר בפונדו. אצלנו תוכלו לבצע הזמנה בקלות מהאתר. כל שעליכם לעשות הוא לשלוח אלינו את הגרפיקה שאתם מעוניינים בה, לשוחח אתנו על הגרפיקה עצמה, שינויים במידת הצורך ואנו נבצע עבורכם הדפסה איכותית. לאחר סיום ההדפסה, אנו נשלח אליכם את ההזמנה עם שליח. ניתן להזמין אצלנו הדפסה יחידה או הדפסה של כמות עבור קבוצות. אנו מתמחים בהדפסה על חולצות ועל מוצרים נוספים כבר שנים.

כותב המאמר: דייב מחנות פונגו הדפסה על חולצות: https://www.pongoshirts.co.il