איך תרכיבו את חבילת הלידה המושלמת?

לא משנה אם זו בלידה ראשונה או רביעית וזה לא משנה אם מדובר באחות, או חברה טובה- תמיד תרצו להעניק מתנת לידה איכותית ושימושית. אז איך עושים את זה? בקלות

יש היום שורה ארוכה מאד של מוצרים שיכולים להרכיב חבילות לידה שונות. החבילות הללו יכולות להיות סביב קונספט מסוים, או שהן יכולות לכלול פשוט אוסף של פריטים שימושיים. החבילות יכולות להיות עם השקעה כספית גבוהה, אך אפשר גם להרכיב חבילה שתהיה חסכונית מבחינתכם, ועדיין מרגשת. ריכזנו עבורכם כמה מהמוצרים המובילים, שיכולים לעזור לכם להרכיב חבילת לידה מקורית ושימושית ובמחירים אטרקטיביים במדור לתינוק ולילד באתר יד2.

בגדים

תינוק שנולד, צריך באופן מידי כמובן סטים שונים של בגדים. היום יש סטים של בגדים לתינוקות, שלא יביישו גם את מותגי האופנה המובילים ביותר למבוגרים. אתם יכולים למצוא ביגוד הן לבנים והן לבנות, ולקלוע כמובן לטעם של ההורים. כדאי להתייעץ עם היולדת לפני כן, איזה סוג בגד הייתה שמחה לקבל, במקום לקנות לה עוד בגד גוף בנלי.

מיטה לתינוק

אולי אחת המתנות השימושיות ביותר לכל אם, ובפרט לאם טרייה שאין לה מיטה השמורה מהילד הקודם שלה. מיטה לתינוק צריכה להיות כמובן בטיחותית ולעמוד בתקנים המחמירים, וגם להיות גבוהה מספיק על מנת שבעתיד התינוק לא יוכל לצאת ממנה. מומלץ  לקנות אותה ביחד עם מזרן איכותי. לאקסטרה פינוק- אפשר לצרף אליה מובייל מתנה לתינוק.

משאבת חלב

אולי זו מתנה עם פחות סנטימנטים מהמתנות הקודמות, אבל היא שימושי לא פחות ויש שיגידו, שאפילו יותר. משאבת החלב משמשת אימהות רבות שרוצות לספק לילד שלהן חלב אם, אבל לא תמיד מרגישות בנוח להניק, או שפעולת ההנקה פחות נוחה להן. ניתן לרכוש משאבות חשמליות או ידניות.

כריות הנקה

ואם כבר הזכרנו את נושא ההנקה, אין אם שלא תשמח לקבל כרית הנקה נוחה במיוחד. הכריות הללו מתאימות בעיקר לאמהות צעירות, שמתנסות פעם ראשונה בהנקה. הכרית מאפשרת להשכיב את התינוק בצורה נוחה, כך שהוא יהיה בזווית אופטימלית אל מול החזה של האם, ויוכל לינוק מבלי שהאם תחוש בכאבים. גם אימהות וותיקות יותר יכולות כמובן ליהנות ממתנה זו. בנוסף, קל לנקות את כריות ההנקה, והבד שלהן לרוב ניתן להסרה. 

עגלה

מדובר במתנה שיכולה להיות יקרה, לכן נמליץ עליה כמתנה משותפת מכמה חברים. העגלה היא מרכיב בסיסי שמשמש כל הורה באשר הוא ויכולה (במקרים מסוימים) לשמש את ההורים גם למצבים שונים עם התינוק/ת. תוכלו למלא את העגלה בצעצועים שונים שתקנו לילד, ובכך ליצור חבילת לידה אטרקטיבית במיוחד עבורו. שימו לב, שאתם בוחרים עגלה שיש לה תו תקן מתאים, רצוי בנוסף לישראלי גם אירופאי או אמריקאי.

תוכלו למצוא באתר יד2 מגוון עגלות, כמו עגלה משולבת שמורכבת מבסיס, שעליו מרכיבים בשלב הראשון עריסת תינוק, העריסה בצורת אמבטיה, כזו שאפשר לפרק ולנשוא אותה כסלקל- העגלה הזו מתאימה לחודשים הראשונים של התיוק ומשמשת כתחליף לעריסת תינוק. בשלב מאוחר יותר, העגלה המשולבת תשמש לעגלת ישיבה-שכיבה, באמצעות החלפת העריסה במושב מתכוונן.

בנוסף, תוכלו למצוא עגלות דו-שימושיות, עגלות רגילות מתכווננות ממצב שכיבה ועד ישיבה. שימו לב, לא בכל העגלות הדו-שימושיות המשענת נפתחת ל-180 מעלות לכדי השכבת התינוק על בטנו, אלא עד 170 מעלות לערך, לצורך השכבת התינוק על גבו.

ואם זה לא מספיק, יש גם את עגלות הרב-שימושיות, שמתכווננות ממצב שכיבה לישיבה, שכוללות גם סל קל תואם, שמשמש בנוסף לכל גם כמושב בטיחות לרכב.

כמובן שיש גם את עגלות הטיולון, שמתאימות לתינוקות החל מגיל 3 חודשים וכאלו שמתאימות לתינוקות החל מגיל חצי שנה. העגלות האלו בעלות משענת בד גמישה וללא האפשרות לכוונון למצב שכיבה/שכיבה חלקית.

ואיך לא, לאימהות שהשמחה שלהן היא כפולה ומכופלת, תוכלו למצוא במדור עגלות לתאומים. למי שלא יודע, יש שני סוגי עגלות תאומים, עגלה טורית ועגלה רוחבית. כך שלפני שאתם קופצים על המציאה באתר, תוודאו עם ההורים מה הם מעדיפים.

סלקל

כאשר התינוק נוסע עם הוריו ברכב, הוא צריך להיות בתוך מושב מיוחד שמותאם עבורו. עבור תינוקות בחודשים הראשונים לחייהם, המושב נקרא סלקל, ולרוב גם ניתן לקחת אותו לאחר מכן ביד, ובכך להעביר את התינוק ממקום למקום בצורה נוחה. הסלקל עצמו הוא בצורת שכיבה, ולכן מתאים לתינוקות שעוד לא יודעים לשבת. 

ספא

לפעמים אלו לא המתנות שתקנו לרך הנולד, אלא הזמן והפינוק שתעניקו ליולדת. חבילת ספא לזוג, או אפילו ליחיד, אם אין בייביסיטר בסביבה יכולה לעשות את העבודה לא פחות מכל המתנות שציינו מעלה.

שיהיה בשעה טובה!