איך לרכוש טבעת נישואין שהכלה העתידית תאהב?

כל מה שרציתם לדעת על בחירת הטבעת המושלמת!

 

לרכוש טבעת אירוסין זו משימה לא תמיד פשוטה. החתן לעתיד רוצה שהכלה לעתיד תהיה מרוצה מהטבעת שרכש ולכן עליו לעשות מספר דברים לפני הרכישה כדי להגיע לטבעת הטובה ביותר שתתאים לכלה העתידית. במאמר הבא נדבר על איך תבחרו את הטבעת בקלות. 

איפה קונים טבעת אירוסין?

איפה קונים טבעת אירוסין? אז למעשה טבעות אלו רוכשים בחנויות המיועדות לכך, בטח לא אצל מנעולן רכב. יש כיום המון חנויות תכשיטים שמתמחות בכל הטבעות הקשורות לנישואין. מומלץ לגשת למספר חנויות ולראות את המבחר לפני הרכישה. אתם תשימו לב כי ברוב החנויות יש את אותן הטבעות ויש גם מספר טבעות ייחודיות ומגוונות עבור החנות עצמה. את הטבעות המיוחדות יש לזכור. 

איך נראית טבעת אירוסין?

טבעות אירוסין הינן טבעות שיש בהן יהלום אחד או יהלומים. יש כיום מספר עיצובים מוכרים עבור הטבעות. לרוב מדובר בטבעות העשויות מזהב צהוב, אדום או לבן והן בעלות יהלומים בצורות מסוימות. לחיתוך היהלום יש השפעה מאוד גדולה על מחיר הטבעת. ככל שמדובר בחיתוך יותר מיוחד שבו יורד הרבה חומר של היהלום, כך העלות תהיה יותר גבוהה. כמו כן, יש המון פרמטרים שקובעים את המחיר ועל כך נדבר כעת. 

תקציב

כשאתם הולכים לרכוש טבעות אירוסין, אתם חייבים להגדיר לעצמכם תקציב. טבעות אלו עשויות לעלות 1500 שקלים ויכולות להגיע גם לעשרות אלפי שקלים. לכן, הגדירו לכם תקציב מראש ובקשו מהמוכר להראות לכם טבעות שעומדות בתקציב זה. ניתן לרכוש טבעות יפייפיות ומעוצבות בעלות של 2500 – 4000 שקלים.

איך לדעת מה הכלה העתידית אוהבת?

איך תדעו איזו טבעת לרכוש? זו באמת ההחלטה הקשה ביותר. כדי לבחור את הטבעת המיוחלת, יש להכיר את טעמה של בת הזוג. נסו לראות אילו תכשיטים היא עונדת. לפעמים היא אף תרמוז לכם מהי הטבעת שהיא עשויה לאהוב. ואם זה לא כך, זכרו כי יש משפחה וחברות שישמחו לעזור לכם. נסו לגשש, נסו לראות מה הסגנון ולפי זה לבחור. במידה והצעת הנישואין אינה הפתעה, פשוט לכו לבחור יחד. 

האם טבעת אירוסין יכולה להיות ללא יהלום?

בהחלט! לסגנון של טבעות אירוסין אין חוקים, גם לא חוקים דתיים. אפשר לומר שמדובר במין מחווה שהפכה למסורת. ניתן לרכוש טבעות עם מספר יהלומים, יהלום אחד, ללא יהלומים או עם אבני חן. אין לזה חוקים. בחנויות התכשיטים לרוב אתם תראו את הטבעות עם היהלום האמצעי. הסיבה, שזהו הטרנד כיום והאופנה, אך זה בהחלט נתון לשיקולכם. 

האם טבעת אירוסין יכולה להיות לא מזהב?

בהחלט! טבעת אירוסין יכולה להיות גם מכסף או מכל מתכת שממנה מכינים תכשיטים. נהוג לרכוש אותה מזהב מהסיבה שהזהב מאוד יפה ונשאר מבריק לאורך זמן. לרוב בוחרים בין זהב לבן שצבעו דומה לצבע הכסף לבין הזהב הצהוב. כדאי לשים לב אילו תכשיטים עונדת בת זוגכם כדי לדעת איזה סוג של זהב היא תאהב. 

טבעת קלאסית או טבעת שהיא סוג של תכשיט?

כשתלכו לרכוש טבעת אירוסין, אתם תשימו לב כי יש טבעות קלאסיות עם יהלום באמצע ויש טבעות שהמראה שלהן הוא יותר תכשיטי. במה לבחור? במה שאתם חושבים שבת זוגכם יותר אוהבת. אם מדובר במישהי מאוד עדינה, טבעת קלאסית ללא ספק תתאים. אם מדובר במישהי שאוהבת להתקשט בתכשיטים, כנראה שכדאי לכם לשקול טבעת כסוג של תכשיט. שני הסוגים מאוד יפים ובשניהם יש המון אפשרויות מעולות. פשוט צריך לנסות לחשוב מה היא תאה יותר.