המצבים השכיחים בהם כדאי להזמין פורץ מנעולים מקצועי

כל דלת או שער כניסה חייבים מנעול על מנת למנוע מזרים להיכנס למקום. הבעיה מתחילה כאשר מתרחשת תקלה כלשהי במערכת הנעילה, מה שמונע גם מבעלי הרשאה וממי שמחזיק במפתח המתאים להיכנס

 

מה עושים במקרה כזה? חשוב לא להיכנס לפאניקה ולא להתחיל לבצע פעולות אגרסיביות באופן עצמאי. 

תמיד עדיף לפנות לפורץ מנעולים שיכול לתת שירות בפריסה ארצית רחבה ומענה מהיר ומקצועי במחירים נוחים. מהם המקרים השכיחים ביותר בהם כדאי לכם לפנות אליו? המשיכו לקרוא ותבינו.

 

כשהדלת לא ניתנת לפתיחה

המקרה השכיח ביותר שבגללו צריך לפנות אל פורץ מנעולים הוא עבור פריצת דלת נעולה או טרוקה. המצב הזה יכול להיגרם בגלל כמה סיבות:

  • אובדן מפתחות
  • מפתח שנשבר בתוך הצילינדר
  • צילינדר שבור
  • דלת עם לשונית תקועה עקב טריקה
  • בריחים תקועים בעקבות ניסיון פריצה
  • דלת שאינה נפתחת בגלל בעיה בכיוון הצירים

 

ניתן לפרוץ דלתות נעולות או טרוקות בכמה שיטות, ביניהן קידוח הצילינדר, שימוש במפתחות דגדוג (פיקלים), שימוש בכרטיסים פלסטיים קשיחים להכנסת הלשונית במקרה של דלת טרוקה ועוד. איש מקצוע מנוסה ידע לפרוץ כל מנעול ודלת ללא גרימת נזק, אך במקרים בהם בכל זאת יעלה הצורך להחליף את המנעול לאחר מכן, הוא גם ידע להתקין לכם חדש באותו הרגע.

 

כשהרכב או הכספת אינם נפתחים

עוד מצב שכיח הוא כזה שלא קשור בכלל לדלתות ושערים של בתים ועסקים אלא לרכבים וכספות. גם כאן, אובדן המפתחות או נזק למנעול והמנגנון שלו פשוט יגרמו לכם לעמוד חסרי אונים ולא תהיה לכם גישה למה שנמצא בתוך הכספת וגם לא לרכב שלכם. פריצת רכב או כספת היא גם כן מומחיות של פורץ מקצועי והוא יצליח לעשות זאת תוך זמן קצר ומבלי לגרום נזק כלשהו לכספת או לדלת הרכב.

 

הדבר נכון לגבי כספות ורכבים מכל סוג, עם מנגנון נעילה מכני או חשמלי. בתחום מנעולנות הרכב מלבד הפריצה ניתן להסתייע באיש המקצוע גם לצרכי שכפול או שחזור מפתחות, שכפול ושחזור שלטים, תיקון אימובילייזרים ואפילו תיקון או החלפת סוויץ' וכל זאת מבלי לגרור את הרכב למוסך.

 

פורץ מנעולים מקצועי – לא רק עבור שירותי פריצה

אם תשאלו את אנשי המקצוע בתחום מתי נדרש פורץ מנעולים, הם יגידו לכם שקיימים עוד כמה מצבים שלא באמת קשורים לפריצה ושכדאי שתהיו מודעים אליהם. פורץ מקצועי הוא למעשה מנעולן וככזה הוא יכול לבצע עוד כמה פעולות מאוד יעילות. הנה כמה דוגמאות למצבים שכיחים שבהם הוא יוכל לעזור לכם:

  • תיקון של דלת או מנעול קיים – הדלת לא נסגרת טוב? המנעול ננעל ונפתח רק לאחרי הפעלת מאמץ ולא בצורה חלקה? מנעולן יכול לתקן כל דלת ומנעול ללא בעיה. לעיתים יהיה צורך רק בכיוון הדלת ובמקרים אחרים יהיה צורך בביצוע תיקון ממוקד יותר כמו החלפת צילינדר.
  • התקנת מנעול בדירה חדשה – בין אם רכשתם דירה חדשה מקבלן או שכרתם דירה יד שנייה, כדאי מאוד שתזמינו מנעולן עבור החלפת המנעול בדלת הכניסה ואפילו של תיבת הדואר שלכם. אתם ממש לא רוצים שאנשים אחרים שיש בידם מפתח מתאים יוכלו לפתוח את המנעולים שלכם ורק החלפה תבטיח זאת.
  • שיפורי אבטחה – כיום ישנם פתרונות מתקדמים ביותר שיוכלו לשפר מבחינת אבטחה את הדלתות של הבית או העסק שלכם. פורץ מקצועי יהיה בקיא בכולם ויוכל להתקין לכם למשל מנעול כספת בדלת הכניסה, עינית אלקטרונית ומחזיר דלתות שקט. תוכלו גם להיפטר אחת ולתמיד מהמפתחות לדלתות והשערים שלכם וליהנות מהתקנה של מנעולים חכמים שנפתחים על ידי אפליקציה, טביעת אצבע או הקלדת קוד.

 

ונסיים עם כמה היבטים חשובים שעליכם להתייחס אליהם לפני התקשרות עם פורץ מנעולים כלשהו – ודאו מראש כי הוא מחזיק בהסמכת מנעולן מקצועית ובאישור משטרת ישראל לתת שירותים בתחום ושהוא אכן מתמחה בדיוק בסוג הפריצה שבו אתם מעוניינים.

 

להזמנת מנעולנים עם המלצות, ניתן לבקר באתר מנעולן פיקס: https://manulanfix.co.il/

 

קרדיט תמונה:PEXELS