אריחים מצוירים – על מה המהומה?

על אריחים מצוירים כבר שמעתם? באמצעותם תוכלו להפיק הרבה יותר מהקירות והרצפה שלכם ולא להסתפק בסטנדרט הרגיל והמשעמם יחסית…

 

ישראלים רבים כבר בוחרים באפשרות הזאת, בעיקר עבור האמבטיה, המטבח והמרפסת שלהם ומייד גם אתם תבינו על מה המהומה ולמה זה כל כך כדאי.

מה זה בדיוק אריח מצויר?

אריח מצויר זה בעצם סוג חיפוי שבשונה מכאלה רגילים אשר פני השטח שלהם פחות או יותר אחידים, כולל איורים מאוד מיוחדים על גביו. חלקם תופסים את כל שטח האריח ואילו אחרים ממוקדים רק בחלק ממנו. השיטה שבה צובעים אריחים מהסוג הזה קרויה דפוס משי והיא מאפשרת להדפיס כמעט כל מה שרוצים על האריח, כך שהמגוון פשוט עצום.

אריחים מצוירים – מהן האפשרויות?

עניין העיצוב הוא כמובן היתרון הבולט של האריחים הללו ולמעשה כל עוד תבצעו את הרכישה שלכם דרך חברה מובילה, תוכלו למצוא אריחים מצוירים במגוון דגמים לבחירה ולהשיג התאמה אישית מושלמת. אלו יכולים להיות אריחים עם ציורים מופשטים, משפטים אהובים, פסיפסים, פרחים ועוד. בנוסף תוכלו לבחור מבין כמה קריטריונים נוספים:

  • סוג גימור – מט, מבריק ועוד
  • סוג חומר – האפשרויות המובילות הן קרמיקה ופורצלן
  • גודל – מגדלים קטנים, דרך סטנדרטיים ועד גדולים יותר
  • פני שטח – חלקים או מחוספסים

אריחים מצוירים למטבחים

אריחים מצוירים למטבח למשל הם שדרוג נהדר עבורו מבחינה עיצובית. רבים אוהבים להשתמש בהם עבור חיפוי הקירות שמעל הכיור והכיריים, חיפוי ה-"אי" שמשמש כדלפק אכילה ואפילו של כל הקירות בחדר זה. הדרך המומלצת להשתמש בהם היא על ידי החלטה על אריחים עם גוון וצבע ראשיים לקירות, כשבמוקדי העניין שציינו ניתן לשלב גם את האיורים. למטבחים תתאים בדרך כלל קרמיקה מאחר והיא עמידה מאוד וקל מאוד לנקות אותה.

אריחים מצוירים לחדרי אמבטיה ושירותים

חדר הרחצה צריך להיות מקום המפלט שלכם, כזה שיהיה נעים לשהות בו כמה שיותר ולהרגיש ממש כמו בבית מלון. אריחים מצוירים לאמבטיה ישיגו לכם את זה. גם במקרה הזה תוכלו להשתמש בהם לחיפוי הקירות אך גם לחיפוי החלק החיצוני של האמבטיה, כאשר גם אריחים מצוירים למקלחת הם דבר אפשרי, גם לקירות שלה וגם לריצוף שלה, שכן חלק מהם מגיעים גם עם אפשרות של אנטי-סליפ למניעת החלקות. כמובן שגם בחדרי שירותים ניתן להתקין אותם ולהפוך את החדר הזה להרבה יותר מעוצב ויוקרתי.

אריחים מצוירים למרפסות וחצרות

יש לכם מרפסת שמש בבית שאתם רוצים להפוך למיוחדת במינה? או אולי חצר גדולה שאתם מעוניינים לרצף בצורה שונה מהרגיל? גם במקרה הזה אריח מצויר יכול להתאים לכם. אריחים מצוירים למרפסת יכולים באמצעות שילובי צבעים נכונים גם להפוך אותה לבעלת מראה גדול יותר ואילו במקרה של חצר ניתן לנצל אותם להשגת מראה יפהפה עם שילובי צמחיה מתאימים ואף ליצור מתחם משחק לילדים שיהיה הרבה יותר מזמין עבורם.

כמה עולה אריח מצויר וממי כדאי לכם לרכוש?

מחיר אריח מצויר מתחיל ב-500 שקלים למ"ר ויכול להיות גם יקר בהרבה כתלות בגודל שלו ובאיכותו. נמליץ לכם לרכוש אריחים מצוירים מספק מוביל ובעל מוניטין שמייבא סדרות יוקרה מכל העולם, בעיקר אירופאיות ואמריקאיות שידועות באיכות שלהם. כדאי לכם גם לבחור בכזה שידע לייעץ לכם מה הכי כדאי לכם לרכוש בהתאם לצרכים ולתקציב שלכם, תוך התייחסות גם לשאר האלמנטים שיהיו בחדר, כמו ברזים, כיורים ועוד. אם הוא מוכר גם אותם זה בכלל מצוין וישיג לכם עסקה משתלמת במיוחד.

 

קרדיט תמונה: PEXELS