5 טיפים לצילום מנצח של הנכס דרך הסמארטפון

רגע לפני שאתם מעלים עוד מודעת מכירה של דירה ליד2, קבלו את כל הטיפים לצילום תמונות מנצחות שיקפיצו את המודעה שלכם

הצילום הוא חלון הראווה לנכס. תמונה יפה ומקצועית מקנה תחושה מזמינה ויוצרת הרגשת ביטחון לגבי איכות הנכס אצל הלקוחות הפוטנציאלים. לכן, יש לשים דגש על איכות הצילום מבחינה טכנית, וויזואלית ואסתטית. לפני כל הטכניקות המקצועיות והפיצ'רים שצריך להכיר, הנה חמישה כללים חשובים כשמצלמים נכס:

  • יסודיות – אל תמהרו – השקיעו בצילום, אל תצלמו כבדרך אגב. לא תרצו לחזור לצלם עוד פעם, אז ודאו כבר בשטח שיש לכם צילומים טובים. לא יצא טוב? מצלמים שוב.
  • אסתטיקה כללית – חשוב להכין את החדר לצילום. הזיזו חפצים שאינם נחוצים, בגדים זרוקים או כל דבר שאינו שייך. ככל שמתאפשר, סדרו את הרהיטים והחפצים בצורה נעימה לעין.
  • צלמו הרבה – שיהיה לכם ממה לבחור. צלמנו את אותו חדר מכמה זויות וכיוונים, כל פעם ממיקום שונה. יחס של 1-10 מקובל בתחום הצילום (תמונה אחת טובה על כל 10 שצולמו).
  • אור ותאורה – השאיפה היא תמיד לצלם בשעות אור יום, ולא בערב. אם אתם מכירים את כיווני האור בנכס, נסו לתאם שעה שבה האור מאיר את החלל מבחוץ.
  • יציבות – קשה לצלם באור חלש (שיש בתוך הבית), כל תזוזה פירושה טשטוש. לכן חשוב להיות מאד יציבים בעת הצילום – ניתן גם להשעין את המכשיר על כיסא, שולחן או מדף. אם יש אפשרות מומלץ להשתמש בחצובה.

שימוש נכון בזוויות וקומפוזיציה (אל תפחדו מהמילה…), צילום הנכס מבחוץ וכמובן עריכת התמונות יכולים להביא לתוצאות מושלמות – והכל, מהנייד כמובן. בהצלחה!