3 פטנטים לעיצוב דירת חדר

עוזבים דירת שותפים ומתכננים לעבור לגור בדירת חדר? יש לנו כמה טיפים שיעזרו לכם לעצב אותה בצורה האולטמטיבית!

הדיור המודרני דורש עיצוב מותאם

אחד הקשיים העיקריים עבור אנשים צעירים שחיים בישראל הוא רכישת דירה. מחירי הדיור בישראל הם מהגבוהים בעולם, זאת כתוצאה מקצב גידול אוכלוסייה גבוה, מחסור בעתודות קרקע לבנייה ברוב הערים, תכנון עירוני לקוי, ופקקים בדרך לאזורי התעסוקה. כתוצאה מכך, ישראלים רבים נאלצים להתגורר בדירות שכורות קטנות במרכזי הערים. המגורים בדירות שכורות קטנות או אפילו בדירה קטנה שהצלחתם לרכוש, דורשים פתרונות עיצוב מותאמים, שניתן ליישם בקלות אם רק תקדישו לכך מעט מחשבה.

3 פטנטים יעילים לעיצוב דירת חדר

כאמור, מחירי הדיור הגבוהים גורמים לרבים לבחור להתגורר בדירת חדר. למרות המרחב המצומצם, עיצוב ותכנון נכון יכול להביא את המגורים בדירת חדר לרמת נוחות גבוהה. ישנם מספר פטנטים שיכולים לחסוך עבורכם מרחב גדול בבית. 3 פטנטים יעילים במיוחד הם:

  • ספה שנפתחת למיטה: ספה היא חובה בכל בית מגורים. היא מאפשרת לנו לארח, או סתם להתרווח ולנוח בסופו של יום עבודה מתיש. שימוש בספה שנפתחת למיטה, יכול לחסוך לנו מרחב עצום בדירת חדר. העובדה שאנחנו יכולים להפוך את החדר האחד שלנו מסלון לחדר שינה וחזרה, למעשה מוסיפה לדירה שלנו חדר שלם.
  • אחסון חכם: אחד מהקשיים העיקריים במעבר לדירת חדר, הוא נושא האחסון. היום, המחיר הזול של מוצרים המגיעים מעבר לים מוביל ישראלים רבים לצבור רכוש רב. הצורך לאחסן את כל המוצרים שרכשנו בדירת חדר דורש מאיתנו שימוש בפתרונות יצירתיים. ארונות הזזה מאפשרים לנו לאחסן את חפצינו, ומונעים בזבוז של השטח הדרוש לפתיחה של הדלתות בארון רגיל. פתרונות נוספים כמו ארגז מצעים מתחת למיטה, מאפשרים לנו להשתמש במרחב מבוזבז לשם אחסון מצעים ובגדים שאינם מתאימים לעונה.
  • מיטת גלריה: פעמים רבות, אנחנו מעוניינים לייצר בתוך דירת החדר שלנו מרחב נוח גם לעבודה או ללימודים. הכנסה של שולחן עבודה וכיסא לדירת חדר היא מאתגרת, אך ניתן לבצע אותה בקלות בעזרת שימוש במיטת גלריה. מיטת גלריה תפנה לכם מרחב שלם בדירה הקטנה. תוכלו לעשות שימוש גם בשולחן מתקפל כשולחן עבודה, על מנת לחסוך מרחב גדול אפילו יותר, שיאפשר לכם לארח בדירה כמות רבה יותר של אנשים.

בחרו היטב את הרהיטים והפריטים בהם תציידו את הדירה

בסופו של דבר, כניסה לדירת חדר היא מאתגרת למדי. גם אם תצטיידו בכלל הפתרונות היעילים ביותר, עדיין תמצאו את עצמכם נאלצים להיפטר מפריטים אהובים. נסו לנצל את ההזדמנות של המעבר לדירת חדר לבחירה של הרכוש שלכם, ולהתנתקות מכל דבר שמכביד עליכם ושאתם כבר לא עושים בו שימוש. בחירה נבונה של הפריטים והרהיטים שתיקחו עמכם, תאפשר לכם לעבור לדירת החדר בקלות ובמהירות ותהפוך את הדירה לבית מסודר שמציע לכם כל מה שדירה גדולה יכולה להציע.