יותר ישראלים מגלים, זה הזמן לנדל"ן ביוון

דירות נופש להשקעה ביוון בפריים לוקיישן ועם רישום מלא בטאבו. אמרתם יוון אמרתם תיירות. ולא סתם תיירות שכן יוון, מתברר, היא אחת משיאניות התיירות של 2022.

נדל"ן ביווןקרדיט תמונה: om living

זו ככל הנראה הסיבה לכך שהביקוש לדירות נופש להשקעה ביוון עולה בקצב מסחרר, בדגש על נדלן באיים וחצי האיים: פשוט כי ביוון תמיד יהיו תיירים. מבין שפע הפרויקטים המוצעים בתחום התיירות בולט במיוחד פרויקט אקסקלוסיבי העונה לשם Om Living Pelion שנמצא בעיירת הנופש Agios Dimitrios בחצי האי פיליון. מדובר בפרויקט נוסף מבית היוצר של I.T.G GROUP, חברת נדל״ן מקומית שעובדת עם משקיעים ישראלים ומאחוריה רשימה מרשימה של למעלה מ-300 פרויקטים מוצלחים ומניבים בערים ובאיים של יוון. Om Living Halkidiki הינו אחד הפרויקטים המוצלחים ביותר של החברה בשנתיים האחרונות אשר חווה עליה ניכרת בביקושים ותשואות גבוהות מאוד למשקיעים.

נדל"ן ביוון

קרדיט תמונה: om living

פרויקט om living pelion החדש מציע 16 דירות נופש עם נוף פתוח לים האגאי ודקות נסיעה בודדות מהעיירות והחופים המרכזיים – Chorefto ו-Mouresi. מלבד פריים לוקיישן מצאנו מספר נקודות חשובות נוספות לזכותו של הפרויקט:

  • הרישום בטאבו נעשה במלואו על שם הקונה
  • הדירות משופצות ברמה הגבוהה ביותר ומעוצבות בסגנון יווני להשלמת החוויה
  • הדירה יכולה להיות מושכרת לטווחים קצרים ולשמש כדירת נופש עבור בעליה

במדינת ים ונופש כמו יוון, עם קרוב ל-30 מיליון תיירים בשנה ועונת תיירות שצפויה להיפתח כבר באמצע מרץ – לפי הכרזת ממשלת יוון – דירת נופש להשקעה היא ככל הנראה השקעה חכמה בנדל"ן ביוון עם צפי לעליית ערך משמעותית.

I.T.G GROUP בעלת ניסיון ומוניטין רב בכל הקשור להשקעות בחו"ל. חשוב לציין כי החברה משמשת גם כחברת הניהול של הנכסים, ואחראית על השכרה, תחזוקה, ניהול הזמנות, קשר עם השוכרים והמשקיעים וניהול תשלומי מיסים שנתיים.