מוכרים נכס? פנו למתווך לקבלת מחיר מקסימלי

מתווך מקצועי ילווה אתכם עד השלמת העסקה. החל מאיתור קונים פוטנציאלים, סינון מתעניינים, ניהול משא ומתן, קיצור משך המכירה ועוד

מכירת נכס נדל"ני, בין אם מדובר בדירת מגורים, משרד או חנות נחשבת לעסקה הכי גדולה שנעשה בחיינו. הדבר נובע כמובן מהזינוקים העזים במחירי הנדל"ן שחלו בשנים האחרונות ומחירי השיא אליהם הגיע השוק. אם אתם נמצאים כעת לקראת מכירת נכס נדל"ני או שאתם אפילו בעיצומו של תהליך, אתם וודאי יודעים עד כמה לא פשוט לעשות זאת לבד: הקונים הלא רציניים, הביקורים והטלפונים המיותרים, המחירים הגבוהים המוצעים לכם, ומה לא. בקיצור,  מכירת נכס באופן עצמאי הינה תהליך ארוך שדורש סבלנות רבה ולא אחת בזבוז של זמן יקר. מי שיכול לחסוך לכם את כל זה ולהפוך את תהליך המכירה ליעיל וקצר יותר הוא סוכן הנדל"ן, ובשמו המוכר יותר –  המתווך.

יועץ אישי לעסקה הכי גדולה בחיים

בסופו של יום המתווך מנהל את העסקה הכי גדולה בחיינו ועל כן הוא צריך להיות היועץ הכי טוב שיש לנו. אחד שמשרה ביטחון ויש לו את הכלים והידע להנחות ולהוביל אותנו לסגירת העסקה. בין אם מדובר על סיוע בניהול מו"מ, מידע על עסקאות דומות באזור, עורך דין מומלץ, קיום פטור ממס שבח או חיוב במס וסוגיות מהותיות שחשוב להכיר בתהליך. אפשר לומר שהמתווך מהווה one stop shop בכל מה שקשור לקנית ומכירת נכסים.

מישהו שעובד בשבילכם

מתווך מקצועי יספק לכם שירותים רבים ומגוונים: איתור קונים פוטנציאלים וסינון מתעניינים, ניהול הליכי המשא ומתן בצורה היעילה ביותר, קיצור משך המכירה וליווי מלא עד החתימה, ועוד. הכל במטרה להקנות לכם את השקט הנדרש למכירת הנכס ולחסוך לכם זמן יקר.

הגורם שישלים את העסקה

המתווך, כמי שמכיר את הצרכים והיכולות של המוכרים והקונים גם יחד, ידע למצוא את עמק השווה שיאפשר את הוצאתה לפועל של העסקה,  בעוד שלמוכר ללא מתווך סבירות גבוהה משמעותית להיכשל בהשלמת העסקה. במילים אחרות, המתווך מהווה גורם מהותי במכירת הנכס שכן הוא נתפס כגורם חיצוני ואובייקטיבי, ומשכך כשחקן המפתח להשלמת העסקה לשביעות רצונם של  שני הצדדים. בשוק רווי התחרות של היום, זה לא עניין של מה בכך.

זה מתבטא בכסף. הרבה כסף.

מעבר לכל הידע המקצועי, הפיננסי, התכנוני וכו' אותו מקבלים הלקוחות מהמתווך, הרי ששירותיו עבור המוכרים מתבטאים בהרבה כסף – למתווך יש מאגר לקוחות פוטנציאליים עבור הנכס שלכם, הוא יודע מהי רמת הביקוש לנכס, יודע לשווק בצורה הטובה ביותר את יתרונותיו של הנכס שלכם – ובכך הוא יוכל להוציא עבורכם את המחיר המקסימלי עבורו. מסקר שערכה יד2 אף עולה כי בין השנים 2021-2022 חלה עלייה חדה בשימוש בשירותי תיווך למכירת דירה.
כך ,בעוד שבמחצית הראשונה של 2021 דיווחו 53.7 אחוזים מהמוכרים כי הם מסתייעים במתווך הרי שבמחצית השנייה של 2022 נתון זה קפץ ל- 63.9 אחוזים מהמוכרים.

לא עושים טעויות בדרך

לסיכום, בעסקאות של קנייה או מכירת נדל"ן מומלץ לשכור את שירותיו של מתווך מקצועי אשר ילווה אתכם עד להשלמת העסקה, יחסוך לכם זמן והתעסקות מיותרת מול מתעניינים לא רלוונטים, ידאג שתקבלו את התמורה המלאה ויוודא שלא נעשות טעויות יקרות בתהליך מכירה או קנייה של נכסים. הגידול המשמעותי בשימוש בשירותי תיווך בעת מכירת נכס במהלך השנה החולפת מעיד כי הציבור מפנים את הערך הגבוה המתקבל משירותיו של המתווך ובוחר לפנות לשירותיו בכל עסקת נדל"ן.

לאיתור מתווך באיזורך: אינדקס המתווכים  – https://www.yad2.co.il/realestate/agencies