גם משרד מוצאים תיק תק ביד2

מחפשים השקעה מעולה? מעוניינים לפרסם משרד, חלל משותף או אולי מרלו"ג? לוח הנדל"ן המסחרי של יד2 הוא בדיוק בשבילכם. כל הפרטים בכתבה הבאה

כשרוצים להשקיע בנדל"ן, קודם כל חושבים על השקעה בדירות למגורים. האם ידעתם שנדל"ן מסחרי הוא אופציה מעולה למי שמחפש אלטרנטיבות מעניינות בענף הנדל"ן? אם אתם מחפשים נכס או חושבים למכור או להשכיר אחד, אתר יד2 הוא המקום בשבילכם. עם מעל 100 אלף מודעות וכרבע מיליון כניסות ביום, וכשבכל יום עולות אלפי מודעות חדשות, אין ספק שתוכלו לחפש ולמצוא כל נכס מסחרי תיק תק.

למה דווקא עכשיו?

משבר הקורונה הארוך גרם לכך שמתחמים ואזורים שהיו בעבר נחלתם של משקיעים מקצועיים בלבד, כמו משרדים ושטחי מסחר, הפכו במהלך השנה לזמינים עבור כל משקיע ממוצע. גם הפיכתן של מדינות לאדומות וסגורות לאורך כל התקופה וסגירת שעריהן לזרים, גרמו להשלכה ישירה ודרמטית על עולם הנדל"ן. הביטוי לכך, הוא מניעת האפשרות לביצוע השקעות נדל"ן זרות בחו"ל, כך שהזרקור הוסט בחזרה לשוק הנדל"ן המקומי. נקודת הזמן בה אנו נמצאים צפויה להניב רווחים גדולים למשקיעים שישכילו לייצר את ההזדמנות החד פעמית שנקרתה בפניהם.
מחפשים נכס מסחרי להשכרה? היכנסו ללוח הנדל"ן המסחרי תיק תק ומצאו בדיוק את מה שאתם מחפשים!

משרדים ונדל"ן מסחרי מוצאים תיק תק ביד2

בנוסף לנכסים למגורים שאפשר למצוא תיק תק ביד2, תוכלו למצוא מגוון רחב של נכסים מסחריים בלוח הנדל"ן המסחרי. נדל"ן זה כולל משרדים, חללי עבודה משותפים, מחסנים, מרלו"גים, מוסכים, בתי מלון, אולמות אירועים וכנסים, בתי מלאכה, ועוד. לוח הנדל"ן המסחרי של יד2 מציע חוויה נוחה לשני הצדדים, לקונים ולשוכרים ולמוכרים ולמשכירים. אם נתחיל בקונים ובשוכרים, אלו יכולים ליהנות ממגוון עצום של למעלה מ-30 אלף נכסים מסחריים בשנה, מכל הסוגים והמינים, תחת קורת גג אחת. כל מה שצריך זה להיכנס ליד2, להקליד את אזור החיפוש המבוקש, אופי הנכס וטווח המחירים ותוך שניות מגוון רחב של מודעות למכירה או להשכרה יוצגו לכם.

אם דווקא יש בידכם נכס שאתם מעוניינים להשכיר או למכור ותכננתם לפרסם אותו בקרוב, כדאי שתדעו שיד2 הוא גם המקום בשבילכם. הפרסום באתר קל ומהיר, ויחשוף את הנכס שלכם לקהל גולשים בעלי כוונת רכישה ברורה.

המשק חוזר לשגרה ומחירי הנכסים המסחריים ילכו ויעלו בשנית

למרות השיח הפופולארי בשיא ימי הקורונה, בו נאמר לא פעם שעבר זמנו של הנדל"ן המסחרי והכרזותיהן של חברות שונות על מעבר למודל עבודה מבית, אנו רואים בחצי השנה האחרונה חזרה לשגרה, חזרת חברות למשרדים, חזרה למכירות בחנויות ובמרכזים המסחריים הפיזיים, ובעצם חזרה לשגרה הנורמלית שכולנו התגעגענו אליה. לחזרה הזו יש משמעות, מאחר שתקופת הזמן בה תוכלו לרכוש נכסים מסחריים במחירים אטרקטיביים הולכת ומתקצרת, כך שעכשיו זהו באמת הזמן לעשות את הצעד המתבקש.

בשורה התחתונה: לכו על נדל"ן מסחרי

למען האמת, כל דבר שתרצו, תוכלו למצוא בקלות ובמהירות ביד2, גם כשמדובר במשרדים וחללי מסחר. לא משנה אם אתם קונים או מוכרים, משכירים או שוכרים נכס מסחרי, לוח הנדל"ן המסחרי באתר יד2 הוא הזירה שלכם להיפגש ולהשלים עסקה מעולה לשני הצדדים. למה לחכות? היכנסו עכשיו ללוח הנדל"ן המסחרי, פרסמו ומצאו נכס עוד היום!