הבינה המלאכותית שמשנה את חוקי המשחק בעולם התיווך הישראלי

עד לא מזמן, מתווכים השקיעו שעות ארוכות בכל לקוח, נדרשו לתאם פגישות, להציג נכסים, לעדכן פרטים ועוד. מערכת חדשנית בשם Webot משנה את חוקי המשחק לחלוטין!

 

 

הכל התחיל משיחה עם מתווכים

"הכל התחיל מכאב אמיתי" מספרים ירדן בן עזרא וחיים בן דנן, מייסדי Webot. "מתווכים פנו אלינו ואמרו: 'אנחנו לא מצליחים לטפל בכל הלקוחות שלנו.' הבנו שהבעיה היא שהמתווך עובד כמעט לבד – הוא מזין נתונים, מחפש נכסים, מתאם פגישות, ומנסה להישאר בקשר עם לקוחות. המאמץ הזה מוביל לשחיקה גדולה, ובסוף, לא מעט פעמים, העסקאות לא נסגרות."

ירדן בן עזרא, מנכ"ל Webot, מספר שהפניות הללו לא הפתיעו אותו. "תחום התיווך בישראל ידוע כאחד המקצועות המאתגרים ביותר, לא בגלל חוסר במוכרים או קונים, אלא בגלל הכמות האדירה של המשימות שמתווך צריך לנהל במקביל."

לדבריו, התחושה הזו לא ייחודית רק למתווכים מתחילים. גם מתווכים ותיקים ומנוסים מוצאים עצמם לעיתים מתמודדים עם שחיקה, אכזבה ואיבוד לקוחות. המסקנה הייתה ברורה: תחום הנדל"ן חייב פתרון טכנולוגי שיקל על המתווך ויהפוך את עבודתו לחכמה יותר.

 

איך Webot משנה את כללי המשחק?

חיים בן דנן, סמנכ"ל הטכנולוגיה של Webot, מסביר: 'הרעיון היה פשוט – לבנות מערכת שמבינה את הצרכים – גם של הלקוח וגם של המתווך, ועוזרת לשניהם להגיע לעסקה בצורה מהירה ומדויקת יותר.'"

המערכת מבוססת על בינה מלאכותית, וכוללת תכונות מתקדמות שמאפשרות לנתח שיחות טלפון, להבין את הצרכים של הלקוח ולהפוך את כל המידע הרלוונטי לזמין עבור המתווך תוך שניות . תחשבו על זה, במקום שמתווך יצטרך להיזכר מה לקוח מסוים חיפש, המערכת שלנו מציגה לו את כל הפרטים – מרחוב ספציפי ועד מספר חדרים והתקציב. הכל ברור ומונגש ברגע ובזמן הנכון."

 

כך Webot מסייעת למתווכים להצליח

אחת התכונות הבולטות של המערכת היא הדשבורד החכם שלה.

"הדשבורד הזה הוא כמו מפת דרכים למתווכים. הוא מאפשר להם לנהל את הלקוחות, את הנכסים, לדעת איפה הם עומדים בכל רגע נתון, וגם להבין איפה אפשר להשתפר."

Webot מציעה מגוון רחב של יכולות מתקדמות שנועדו להפוך את עבודת המתווך לפשוטה ויעילה יותר. בין התכונות הבולטות במערכת, מתווכים יכולים למצוא:

  • התראות חכמות: המערכת מתריעה על נכסים חדשים, וממליצה לקוחות קיימים שיכולים להתאים לאותו נכס.
  • שיתופי פעולה: חיבור אוטומטי בין מתווכים במשרד או באזורים סמוכים כדי למקסם את הפוטנציאל העסקי.
  • מענה אוטומטי: בוט חכם שמטפל בשיחות שלא נענו, עונה על שאלות בסיסיות, ומעביר למתווך רק פניות רלוונטיות.
  • דיוור מותאם אישית: מערכת אוטומטית ששומרת על קשר עם לקוחות ומתעניינים.
  • חיפוש נכסים חכם: כלי המאפשר למתווכים לבחור לקוח מסוים ולקבל בקלות רשימת נכסים רלוונטיים עבורו מכלל השוק. בנוסף, ניתן ליצור מיני-אתר מותאם אישית עם הנכסים המתאימים ולשלוח אותו ללקוח בקלות.
  • ניהול יומן ומשימות: כלי מובנה לניהול לוח זמנים ומשימות, המאפשר לתכנן פגישות, להגדיר תזכורות ולעקוב אחר התקדמות העסקאות בצורה מסודרת ויעילה.
  • ניהול נכסים למנהלי משרדים: כלי מתקדם המיועד למנהלי משרדי תיווך, המאפשר מעקב וניהול של כלל הנכסים במשרד. המנהלים יכולים לראות את מצב הנכסים, להתאים אותם ללקוחות רלוונטיים, ולשמור על שליטה מלאה בכל תהליך העבודה של המשרד.

 

לא רק פתרון, אלא פריצת דרך

מתווכים רבים כבר אימצו את המערכת ומדווחים על שיפור משמעותי בקצב העבודה ובשביעות הרצון של הלקוחות

"Webot שינו לי את החיים" מספרת מתווכת ותיקה מחיפה. "פעם הייתי עובדת עד שעות הלילה המאוחרות כדי לעדכן לקוחות ולחפש נכסים. היום, המערכת עושה את רוב העבודה בשבילי, ואני יכולה להתמקד במה שבאמת חשוב – לסגור עסקאות."

המערכת כבר משמשת לא רק מתווכים פרטיים, אלא גם משרדי תיווך גדולים בכל הארץ. "אנחנו גאים בזה שהצלחנו לשפר את חיי היומיום של כל כך הרבה אנשי מקצוע," אומר חיים בן דנן.

אם אתם מתווכים שרוצים לקחת את העסק שלכם לשלב הבא, Webot היא הבחירה הטבעית. העתיד של עולם הנדל"ן כבר כאן – והוא בהישג ידכם.