אריק דיזיין – רהיטים מעוצבים לבית בהתאמה אישית

מחפשים לשדרג את הבית ולתת לו את הסטייל האישי והייחודי שלכם? אריק דיזיין מציעה לכם חווית עיצוב מקיפה. אצלנו תמצאו מגוון רחב של סגנונות, חומרים וגימורים, המאפשרים לכם ליצור בית חלומי בהתאמה אישית לטעמכם. בואו לגלות כיצד אריק דיזיין יכולה להפוך את הבית שלכם למרחב של יצירתיות ואלגנטיות

 

ריהוט בהתאמה אישית: עיצוב שמתאים במיוחד לך

ריהוט בהתאמה אישית מאפשר הרבה מאוד: היכולת להתאים רהיט לחלל הקיים מאפשרת גמישות רבה בעיצוב כך שהחלל והפונקציונליות שלו עולה למקסימום. במקום להתאים את הפונקציה לחלל, הגישה היא הפוכה. בגישה זו השאלה הנשאלת היא "איך היינו רוצים שהחלל יתפקד? מה הכי נכון לנו ולמרחב?" ולא "איפה ספה בגודל סנטדרטי תיכנס?" לדוגמה.

הנה עוד מספר יתרונות לריהוט בהתאמה אישית:

  • התאמה מושלמת לחלל: הרהיטים מותאמים בדיוק למידות החלל שלכם, מנצלים כל סנטימטר ומבטיחים ניצול מקסימלי של החלל והפוטנציאל שלו.
  • עיצוב ייחודי: תוכלו לבחור את החומרים, הצבעים והעיצובים שמתאימים בדיוק לטעמכם האישי, וכך ליצור מראה ייחודי עם הסטייל שלכם.
  • נוחות מקסימלית: תוכלו לבחור את המילויים והריפודים המתאימים ביותר להעדפות הנוחות שלכם, כך שתוכלו להנות מהרהיטים שלכם לאורך שנים.
  • פונקציונליות: הרהיטים מותאמים לצרכים הספציפיים שלכם, ומספקים פתרונות אחסון וארגון יעילים.
  • איכות בלתי מתפשרת: הרהיטים מיוצרים מחומרים איכותיים, ובסטנדרטים הגבוהים ביותר, כדי להבטיח עמידות לאורך זמן.

 

הספה המושלמת: יותר מסתם רהיט 

ספות וסלונים אינם מהווים רק מילוי פונקצייה, אלא גם מרכז עיצובי בסלון. ספות משמשות כנקודת המוקד של החלל, ומעבירות מסר אודות הסגנון האישי שלכם. קל לבחור ספות וסלונים שנופלים על קטגוריה אחת מבין השתיים: נוח או יפה. 

אנחנו, באריק דיזיין, מאמינים שספות וסלונים צריכים להיות יפים, נוחים ופונקציונליים.  לכן, אנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות התאמה אישית, המאפשרות לכם לבחור את הספה המושלמת עבורכם, מבחינת גודל, צורה, חומר, מילוי וצבע. בדרך זו, הספות והסלונים ישמשו אותכם בצורה הטובה ביותר.

 

מגוון רחב של חומרים ועיצובים

אצלנו באריק דיזיין, תוכלו להתאים את כל הספות והסלונים למרחב ולסטייל שלכם. תוכלו לבחור מבין מגוון רחב של חומרים וצבעים. בנוסף, תוכלו לבחור מבין מגוון רחב של צבעים ועיצובים, החל מהסגנונות הכי קלאסיים ונקיים ועד לצבעים וחומרים עם נוכחות וסטייל מיוחד.

 

תהליך עיצוב אישי

תהליך העיצוב של ספות וסלונים מתחיל בשיחה אישית עם מעצב הפנים שלנו. בשיחה זו, נבין את הצרכים והרצונות שלכם, נבחן את החלל הקיים ונמליץ על פתרונות עיצוב המתאימים לכם. לאחר מכן, נכין עבורכם סקיצות שיעזרו לכם להבין את נראות הספה או הסלון ולהתחיל לחוש איך הרהיטים הולכים להראות אצלכם בבית.

 

חנות אונליין ופיזית

אריק דיזיין מציעה לכם את החופש לבחור כיצד תרצו לקנות את הרהיטים שלך. בוא לבקר אותנו בחנות הפיזית שלנו, שם תוכלו לגעת, להרגיש ולראות את הרהיטים מקרוב. לחלופין, תוכלו לגלוש בקטלוג המוצרים העשיר שלנו באתר האינטרנט שלנו, לבחור את הרהיטים המושלמים עבורכם ולהזמין אותם ישירות הביתה. 

 

לסיכום

באריק דיזיין, אנו מאמינים כי הבית שלך הוא השתקפות של האישיות שלך. לכן, אנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות עיצוב אישי לספות וסלונים, המאפשרות לך ליצור חלל ייחודי ומותאם בדיוק לצרכים שלך. צוות המעצבים המנוסה שלנו ישמח ללוות אותך בכל שלבי התהליך, החל מהתכנון ועד לביצוע, ויעזור לך לבחור את הרהיטים המושלמים. עם חומרים איכותיים, עיצובים חדשניים ושירות מקצועי, אנו מבטיחים לך חווית קנייה בלתי נשכחת.

 

אריק דיזיין – חנות רהיטים

דוד סחרוב 3, ראשון לציון

טלפון: 050-522-2806

arikdesign.co.il

 

קרדיט תמונה: אריק דיזיין