הגעתם ליעד: כך תעבירו בנעימים נסיעה משפחתית ארוכה

החופשה בדרך ועמה נסיעות משפחתיות מרובות, אולם ללא היערכות מתאימה – הן עשויות להיות מתישות במיוחד. אפשר גם אחרת – הכל במדריך יד2

צפויה לכם נסיעה ארוכה עם הילדים? הנה הדרכים לעבור אותה בשלום

מכירים את הנסיעות המשפחתיות הארוכות האלו שלא נגמרות ומרגישות כמו סיוט מתמשך? בקיץ הקרוב רבים מכם יצאו לטייל בארץ ישראל – מצפון ועד דרום, מה שעלול לגרור המון נסיעות משפחתיות ארוכות ומתישות, בעיקר אם אתם הורים לילדים קטנים. באמצעות כמה צעדים פשוטים תוכלו לשדרג את חווית הנסיעה מבלי לבזבז המון כסף – כל הפרטים כאן לפניכם:

טאבלט לכל ילד

כן כן, אנחנו יודעים מה דעתכם על המסכים, אבל עבור שקט בעת הנסיעה הטאבלט הוא ה-פתרון. הטאבלט הוא נייד וקל, ויהיה לכם מאוד קל לקחת אותו אתכם. יש בו כל כך הרבה פונקציות שיכולות להעביר לכם את הזמן: סדרות, סרטים, משחקים וגם אתם יכולים להוריד ספרים שלמים ולקרוא בטאבלט שלכם.

האפשרויות בלתי נגמרות ומתאימות לכל הגילאים – אתם תוכלו לסיים את העונה של "משחקי הכס", והילדים יוכלו לצפות בעוד פרק של בובספוג – הטאבלט יעביר לכולכם את הזמן כמו שצריך. עם המגוון העצום שקיים היום בשוק, כמו גם שוק היד שנייה ההולך וגדל, כנראה שתוכלו למצוא טאבלט שיעשה את העבודה במחיר משתלם לגמרי – נסו את מזלכם בלוח יד2 כבר עכשיו.

פלייליסט לכל נוסע

מוסיקה מגוונת תסייע לכם להפוך את הנסיעה לנעימה עבור כולם. רגועה ושקטה, רועשת ומקפיצה, סלסולים עם עומר אדם או להיטי האירווויזיון – הכל תלוי במצב הרוח שלכם באותו רגע, אבל דבר אחד בטוח: המוסיקה תעשה לכם רק טוב. תדאגו שלכל אחד ברכב יהיה מכשיר בו יוכל לשמוע מוזיקה, פלייליסט שהוא יאהב, ואוזניות כדי לא להפריע לשאר הנוסעים. נכון, אמנם לילדים הקטנים שלכם אין טלפון משוכלל, אבל גם להם מגיע לשמוע את המוזיקה המועדפת עליהם, ויש לנו פתרון מצוין עבורכם – היכנסו עכשיו ללוח יד2 ומצאו מגוון עצום של נגני מוזיקה פשוטים שלא עוברים את ה-200 שקלים. השקעה שווה תמורת השקט שתקבלו מהם, לא?

אל תשכחו גם את האוזניות – כדי לבצע הפרדה בין הילדים ובין הטעמים המוסיקליים שלהם, ודאו שלכל אחד יש אוזניות. שווה לתת הצצה בלוח יד2 – ואולי למצוא אוזניות שוות במיוחד במחירים זולים במיוחד.

הכינו את רשימת השירים האהובה עליכם!

חישבו מראש על משחקים משפחתיים שאתם אוהבים ויעבירו לכם את הזמן ביחד ובכיף. זה יכול להיות משחק כמו ארץ-עיר, או כל משחק שאתם ומשפחתכם משחקים בדרך כלל.

עוד אופציה מעניינת היא להביא אתכם משחקי קופסה פשוטים, שיכולים להעסיק את הילדים במשך שעות. משחקי קלפים כמו רביעיות וטאקי יעשו את העבודה בצורה הטובה ביותר בגלל הפשטות שלהם והעובדה שהם דורשים מעט מאוד. את כל משחקי הקופסה ומשחקי הקלפים תוכלו למצוא עכשיו בלוח יד2 – רק לבחור וליהנות.

כמו בבית

בנסיעות שנמשכות שעות רבות, אחד הדברים החשובים ביותר הוא נוחות. קודם כל, בחרו בגדים נוחים, קלים ונושמים שיקלו עליכם בנסיעה הארוכה. בנוסף, אתם יכולים לשדרג את הנוחות באוטו עם קצת כריות, כריות תומכות לצוואר ואפילו שמיכות נעימות שיאפשרו לכם, ובעיקר לילדים, להתכרבל בהם ולהרגיש כמו במיטה שלכם בבית. מגוון רחב של כריות, שמיכות וכרבוליות מחכות לכם ביד2 המון כריות ושמיכות במחירים שפויים ומשתלמים.

תולעת ספרים

לא לכולם נוח לקרוא בזמן נסיעה, אבל אם תמצאו ספר מרתק שיתפוס אתכם ולא ישחרר, גם אתם תתחילו לקרוא במכונית – והנסיעה תעבור לכם בשניות. הספר ישלח אתכם לעולם אחר לגמרי ואתם בכלל תשכחו שאתם נמצאים באמצע נסיעה ארוכה ומייגעת. אנחנו מסיימים ספרים במהירות ועוברים לספר הבא, כך שלשלם תשלום מלא על ספר יכול להיות בזבוז לעיתים. אחת האופציות היא להוריד ספרים לטאבלט שקניתם בתחילת הכתבה… או אפשרות נוספת היא לקנות ספרים יד שנייה – שיאפשרו לכם לקנות הרבה ספרים, ובמקביל לא לקרוע את הכיס.

קריאה בנסיעה: ניצול יעיל של הזמן

אחרי שהתחדשתם במגוון המוצרים המשלימים לחווית נסיעה מהנה עם הילדים הכי חשוב שתשימו לב גם לבטיחותכם. נהיגה בטוחה ומהנה!