הכי בסטייל: אילו פריטים אתם חייבים בחדר האמבטיה שלכם?

לא חייבים לקרוע את הארנק כדי שחדר האמבטיה שלנו יראה אסתטי ויפה. אספנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לשדרג בקלות ובזול את חדר הרחצה

כל הפריטים שיהפכו את חדר האמבטיה שלכם למעוצב

אנחנו לא יודעם איך זה אצלכם בבית, אבל רוב האנשים משקיעים את כל כספם בריהוט הסלון והמטבח. אולי גם חדר השינה. ולמי לא נשאר? לחדר האמבטיה, כמובן. ובואו, בדירות שכורות לרוב הוא נראה כמו מקום שדורש שיפוץ אינטנסיבי, שלא לומר כמו חדר שעושה חשק להתקלח אחרי שנכנסים אליו, ולא בקטע טוב. אז איך בכל זאת אפשר לרענן אותו ולהכניס קצת סטייל? ממש בקלות. נתחיל עם המלצה לרכוש פריטים יד שנייה כדי להוזיל עלויות ונעבור מיד לרשימת החובה שכל אחד צריך אצלו במקלחת. מוכנים?

מגבות

נכון, אתם עדיין יכולים להשתמש במגבות שאמא שלכם נתנה לכם לפני 10 שנים ולסיים עם זה… או שאתם יכולים לרכוש כמה מגבות חדשות שיראו נהדר בחדר האמבטיה שלכם. בחרו מגבות בצבעים ניטרליים וחפשו מבצעים ברשתות זולות. הרבה יותר כיף להתנגב במגבות שלא נראות כמו סמרטוטים והן גם ישדרגו את הנראות ברגע.

שטיחוני אמבט

שטיחים או מחצלות יכולים להיות אחלה תוספת צבע ועניין לחדר האמבטיה, בטח אם הרצפה המקורית לא נראית מי יודע מה. יש להם כמובן גם סיבה פונקציונאלית, לא כיף לצאת מהמקלחת ולהרטיב את כל הרצפה, לא כך? אנחנו בעד לחפש שטיחונים שיראו קצת את הצד המגניב/מצחיק/יצירתי שלכם. ברגע אתם יכולים להפוך את החדר מסתמי ורגיל לייחודי ומעניין.

פתרונות אחסון

אם חדר האמבטיה שלכם קטן או שיש לכם יותר מדי קרמים ומוצרי אמבט, זה יכול להיות קצת מבאס שהכל נמצא בחוץ בבלגן. נסו לתלות מדפים או לפזר סלסילות קש או פלסטיק. כך תוכלו לשמור על סטייל וגם על סדר מופתי. נסו למצוא מדפים או ארוניות יד שניה, כדי לחסוך בכסף וגם כדי למצוא את הפתרונות המושלמים עבור החדר שלכם.

צמחים

צמחים יכולים להוסיף בקלות צבע ועומק לכל חדרי הבית, וכמובן גם לחדר האמבטיה. פזרו צמחים שאינם זקוקים ליותר מדי שמש ואוויר כמו סקולנטים קטנים וחמודים. אם צמחים זה פחות הקטע שלכם (אל תדאגו, הסיכוי שתצליחו להרוג סקולנט הוא די אפסי), אתם פשוט יכולים לצייר ל הקירות או להדביק טפטים טרופיים. ג'ונגל וייב זה הכי באופנה.

פרינטים

יש לכם קיר חלק ואתם מתים לעשות איתו משהו? הוסיפו כמה תמונות מודפסות או ציטוטים אהובים במסגרת ושדרגו אותו. יש מגוון של גדלים וצבעים שיתאימו בדיוק לכם. אגב אם התמונה לא כבדה אתם לא חייבים לקדוח חורים בקיר, אפשר פשוט להדביק עם דבק דו צדדי. לא בטוחים, איך הוא יחזיק עם הלחות במקלחת, אבל שווה לנסות.

מראות

אם חדר האמבטיה שלכם די קטן, שווה להוסיף לו מראות כדי לתת את האשליה של חלל גדול יותר. זה עובד נפלא בכל חדר וכאן זה בהחלט מושלם. מראות אפשר לרכוש יד שניה ולחסוך בעלויות. ויטנג' זה אחלה דבר!