איך לשדרג דירה שכורה בתקציב של עד 10,000 שקל?

זה שאתם שוכרים דירה לא אומר שאי אפשר להפוך אותה למעוצבת ויפה. כן, גם אם התקציב שלכם קטן יחסית. כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליישם את הטיפים שלנו

איך משדרגים בדירה עם תקציב נמוך?

כולנו זקוקים לשינוי קטן מדי פעם, במיוחד כשמדובר במקום הזה שאנחנו קוראים לו בית. אז נכון, דירה שכורה יכולה להגביל אותנו בשיפוץ, לא תמיד אפשר לשבור קירות ולפעמים בעלי הדירה תוקעים אותנו עם הרהיטים הישנים שלהם, אבל יש כל כך הרבה דרכים יצירתיות אחרות לחדש את הבית ולהפוך אותו לשלכם. הנה כמה טיפים שווים:

הוסיפו גב מיטה

רגע, מה? כן, כן. קראתם נכון. גב מיטה גבוה ונועז יכול לגמרי לשדרג לכם את חדר השינה. אתם יכולים להכין אחד בעצמכם ואפילו להוסיף לו ריפוד – הכל אפשרי. וזה אפילו לא תופס שטח נוסף בחדר! אם זה גדול עליכם, אתם תמיד יכולים לצבוע את הקיר מאחורי המיטה בצבע בולט. זה ייתן את אותו אפקט.

תלו אמנות על הקיר

טוב, אנחנו לא מתכוונים שאתם צריכים לצאת עכשיו לסיבוב גלריות, אבל אתם לגמרי יכולים להדפיס צילומים או איורים יפים מאתרים מורשים או אפילו ליצור קולאז' מעניין מתמונות של בני הבית. גם החלפת המסגרות של תמונות קיימות יכולה לשדרג את הסטייל בקלות.

הוסיפו טאץ' טרופי

זה מדהים מה עציץ קטן יכול לעשות לחדר. הוא לא רק מוסיף חיות מבחינה אסתטית, אלא שיש לצמחים מסוימים אפילו יתרונות בריאותיים. אל תשכחו לתת להם מים, שמש והרבה אהבה. ואם אתם לא אחראיים מספיק, גם סוקולנטים יעשו את העבודה.

תלו מדפים צפים

אם אין לכם מספיק מקום, אבל יש לכם הרבה חפצים – זה הזמן לתלות מדפים צפים. לא רק שזה נראה יפה, זה חוסך מקום וזה גם ממש לא יקר. הניחו עליהם ספרים, עציצים קטנים או תמונות ממוסגרות.

רכשו רהיטים יד שנייה

אנחנו לא צריכים לספר לכם אילו מציאות אתם יכולים למצוא בלוח יד2. יכול להיות שכל מה שאתם צריכים לבית נמצא ממש כאן ובזיל הזול. חפשו מיטות, ארונות, ספות, שולחנות, כיסאות ואפילו מראות – אין סיבה לקנות הכל חדש, אם אפשר לחסוך את הכסף ולרכוש פריטים יד שניה שישדרגו לכם את הדירה.

הוסיפו מראות לארון הבגדים

כדי להרגיש כאילו אתם נמצאים בחדר גדול יותר, כל מה שאתם צריכים זה להוסיף מראות. אם אין לכם קירות פנויים, ידקו את האפשרות החליף את דלתות הארונות בדלתות שהן מראות. אתם תרגישו את השינוי ברגע.