הפרסום החרדי עובד!

עולם השיווק והפרסום הוא לא עולם פשוט בכלל, לכל המגזרים והתעשיות ויש לכך לא מעט סיבות. כאשר מדובר בפרסום לעולם הדתי והחרדי, ישנם לא מעט כללים שיש לקחת בחשבון ואם מתייחסים אליהם אז הפרסום בהחלט עובד

ישנם לא מעט כללים שיש לקחת בחשבון בסגנון, בוויזואליות וכן גם בדגש על פרמטרים אלו ואחרים. הסברה הגורפת שפרסום חרדי מציב לא מעט אתגרים היא לא לגמרי מוטעית, אך כיום, בעולם המתקדם והטכנולוגי לא מעט שווקים יכולים למנף יתרונות של עולם הפרסום. השיקול המרכזי הוא כמובן להגיע אל קהל היעד המתאים ששומר על הערכים החרדיים של שיקול דעת מתאים, וצניעות כמובן. שיווק דיגיטלי ופרסום מאפשר להגיע אל הקהלים המתאימים תוך מיקוד ספציפי לשוק החרדי, ומיד תגלו מהן הטכניקות לכך.

 

הפרסום החרדי – עולם שלם שלא הכרתם

מהרגע שהעולם השיווקי החדש הדיגיטלי הגיע לחיינו הבנו כולנו הפרסום החרדי עובד! עובדה, ללא ספק היה צורך גם להתאים אותו אל העולם החרדי. טכניקות הפרסום המסורתיות כמו פרסום אופליין במגזינים שונים, טלוויזיה או אפילו באנרים באתרי האינטרנט קיבלו תפנית משמעותית. בנוסף אליהן, ואולי אפילו במקומן, הגיעו טכניקות פרסום ממוקדות יותר כמו פרסום ממומן, קמפיינים ברשתות חברתיות, וגם משפיענים של המדיה החברתית בעולם החרדי שמצליחים למשוך תשומת לב רלוונטית.

כאשר אתם ניגשים לפרסום בעולם זה, בין אם אתם עסק קטן ובין אם עסק בינוני או גדול, רצוי שתעשו זאת באמצעות אנשי פרסום מקצועיים המתמחים בעולם הפרסום החרדי וזאת על מנת שתוכלו להגיע לתוצאות המקסימליות ואל קהל היעד הרלוונטי.

 

מהם הכללים הבסיסיים לפרסום איכותי לציבור החרדי

בין אם שכרתם שירות מקצועי ובין אם אתם בדרך לשם, חשוב מאד להכיר את כללי הבסיס לפרסום חרדי שבאמת יעבוד:

  • שמרו על מודעות פרסום פשוטות

בעת יצירת הקמפיינים חשוב שתשמרו על מסר ענייני, פשוט וקליל. משפטים קצרים לצד גרפיקה מותאמת יגרמו לקהל היעד לקבל את המסר באופן ברור ופשוט. חשוב לשים לב לערכים של צניעות, חינוך, ערכי משפחה ועוד.

  • מודעות בשפה יפה ומכבדת

זהו כלל שמתאים לכל המגזרים מן הסתם. חשוב לכתוב בשפה יפה, מכבדת, נכונה ותקנית. לא מעט משווקים חושבים שהם יקבלו תנועה וחשיפה בשל מודעות אסרטיביות, או פשוט שונות וקיצוניות. כאשר מדובר במודעות שהן איכותיות, מכבדות ונעימות גם לעין ללא ספק הפרסום נראה אחרת. הימנעו משפה זולה, הומור שחור או ציניות.

  • בחרו תמונות מתאימות בקפידה

חשוב לדעת לבחור תמונות מתאימות. מעבר לעובדה שהתמונות צריכות להתאים ברמה הגרפית ממש ולהתכתב עם הטקסט, על התמונות להיות פשוטות, נעימות, צנועות ורלוונטיות וכמובן, לא כאלו שעוברות על חוק זכויות היוצרים.

 

חשוב שיהיה לכם על מי לסמוך

כאשר מדובר על הקהל החרדי מדובר על שוק מאד ייחודי וחשוב שתוודאו שהפרסום שלכם אכן מגיע לקהל היעד הנכון. בגלל שהקהילה החרדית היא באופן יחסי מבודדת חשוב להבין שהיא לא חשופה להשפעה חיצונית באופן משמעותי. משמע, הפרסום שלכם חייב להיות מדויק, ייחודי, ומותאם. זה בדיוק הרגע לשכור חברה מקצועית המתמחה בפרסום זה. בין אם תמצאו חברה מקצועית בהמלצות על סמך אנשים שאתם מכירים, ובין אם בהמלצות וביקורות מקוונות. חשוב שתהיו בידיים הטובות ביותר.

התייעצו עם אנשי שיווק המתמחים בעולם החרדי, תמצו ותמנפו את כל התהליך באמצעות אנשים שבאמת מבינים בעולם הזה והתחשבו בכל פרמטר אפשרי, בסיסי וגם שאינו בסיסי. כי אחרי הכל, חשוב שתהיו בידיים הטובות ביותר על מנת שהמסרים השיווקיים שלכם יגיעו אל קהל היעד הרלוונטי והמתאים. לפרטים חייגו 077-8046916.

 

  קרדיט לתמונה Freepik