הוא כבר כאן: רכב הספורט החדש של מרצדס

רכבי ספורט זה מה שעושה לכם את זה? בינינו, למי לא! קבלו הצצה לרכב החדש של מרצדס. קלאסי, יוקרתי, ובגדול כל מה שחלמתם עליו

הסנונית הראשונה של דגמי הספורט ה-AMG GT של מרצדס כבר כאן. הרכב הראשון של סדרת ה-AMG GT הגיע לישראל ומדובר בגרסת הקצה הספורטיבית והייחודית של הסדרה ה-AMG GT R PRO, המתוכנן ליצור מוגבל לשיווק עולמי. רכב הספורט מציג ביצועי נהיגה הלקוחים ממסלולי המרוצים עם התוצאה החמישית בטיבה לרכבי הנעה אחורית במסלול ה- Nürburgring ובמקום ה-11 בקרב כלל הרכבים עם זמן של 7:04.6. דגם הקצה מיישם את פילוסופיית רכבי הפורמולה של מרצדס ומעניק יעילות אווירודינמית תוך שימוש נרחב בחומרי Carbon fibre להפחתת משקל ולשיפור הביצועים.

מפרט טכני

בפן הטכני ה-AMG GT R PRO מציג מנוע V8 ביו-טורבו בנפח 4 ליטרים המפיק 585 כוחות סוס (71 קג"מ בטווח הסל"ד של 2,100-5,500). המנוע משודך לתיבת ההילוכים כפולת המצמד של מרצדס ה-AMG SPEEDSHIFT 7G-DCT המספקת מעבר הילוכים מהיר, חד  ומדויק. הרכב מאיץ מ-0 ל-100 ב-3.6 שניות ובעל מגבלת מהירות מקסימלית של 318 קמ"ש.

פנים הרכב מעניק את תחושת מרצדס עם הנדסת אנוש גבוהה המשתלבת עם הקונסוליה המרכזית בתצורת V אשר קיבלה את השראתה מצורת מנוע ה-V8 של הרכב. לוח המחוונים הדיגיטלי בגודל של 12.3 אינץ' ומסך המולטימדיה בגודל 10.25 אינץ' מאפשרים סינרגיה עם איכות החומרים, מושבי ה- AMG Carbon-fibre bucket seatsומערכת השמע המתקדמת של Burmester.

מלבד הביצועים ותחושת היוקרה הספורטיבית של רכבי הקצה, סדרת ה-AMG GT משלבת מגוון מערכות בטיחות ונהיגה סמי אוטונומיות לשמירה על הנהג וסביבת הנהיגה כדוגמת: מערכת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה (Active Lane (Keeping Assis, מערכת ה-Pre-Safe המזהה מראש מצבי חירום, בלמים אדפטיביים עם HOLD ו-Hill Start Assist, מערכת היגוי אחורי, ברקסים קראמיים, 8 כריות אוויר ועוד.

לקבלת מפרט ומחירון של רכבים דומים, היכנסו עוד היום למחירון הרכב של יד2 והתקדמו לעסקאות מצוינות תיק תק!