פולקסווגן פולו GTI החדשה דינמית וספורטיבית מאי פעם

רכב הספורט האייקוני ממסורת מפוארת מציב סטנדרט חדש

  • הפולו GTI תוצע עם מנוע 2.0 ו- 207 כ"ס – ספורטיבית מאי פעם
  • הדגם מצויד בטכנולוגיות חדישות: ממערכות תאורה מתקדמות כדוגמת פנסי LED קדמיים בטכנולוגיית IQ Light אדפטיבי, לוח שעונים דיגיטלי כסטנדרט ומערכות בטיחות מתקדמות, עם מאפייני נהיגה אוטונומית (כגון תיקון סטייה אקטיבית מנתיב, זחילה בפקקים ועוד')
  • לפולו מפרט טכנולוגי בטיחותי מקיף בכל רמות הגימור, הכולל מערכת Travel Assist, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטומטית לחירום, Front Assist, מערכת בקרת סטייה מנתיב ומערכת סיוע במעבר נתיב Side assist
  • מחיר הפולו GTI הוא 186,900 ₪ בתוספת אגרת רישוי בסך 2,438

צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן לישראל, החלה בשיווק הגרסה העדכנית של הפולו GTI בישראל. הגרסה הספורטיבית לרכב האייקוני, לאחר מתיחת הפנים, מציעה שילוב מנצח של עיצוב חדש, ביצועים דינמיים, מערכות בטיחות מתקדמות, טכנולוגיה עדכנית ואבזור שופע בכל האספקטים.
מחיר הפולו GTI הינו186,900  ש"ח בתוספת אגרת הרישוי בסך  2,438₪.

העיצוב המחודש של הפולו נושא את רוח שפת העיצוב העדכנית של פולקסווגן, בהשראת דגמי "אחיו" מבית ענקית הרכב. פגוש חדש מעטר את חזית הרכב, ובאחורי הרכב לוגו GTI יחליף את כיתוב הפולו המוכר.
בנוסף, תאורת יום LED חדשה –  פנסי LED קדמיים בטכנולוגיית מטריקס לד משופרת  IQ Light, פנסי LED אחוריים כולל איתות דינמי, חתימת תאורת יום חדשה עם עיצוב ספורטיבי לפגוש הקדמי וכן עיצוב חדש לגריל פנסי ערפל קדמיים ותאורת פניה, תאורת אווירה פנימית במגוון צבעים, גג שמש עם הפעלה חשמלית, חלונות אחוריים מושחמים וחישוקי סגסוגת "17. הרכב יוצע בחמישה צבעים.

ליבה של הפולו GTI המחודשת הוא מנוע 2.0 ל' עם הספק של 207 כ"ס המושגים ב-4,600 סל"ד ומומנט שיא של 32.6 קג"מ המושגים ב-1,500-4,500 סל"ד.  מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית DSG בעלת שבעה הילוכים. בנוסף, מעמידה ה-GTI ביצועים מצוינים עם 240 קמ"ש כמהירות מרבית, ו-6.5 שניות תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש. לכך יתרמו גם שלדה ספורטיביות יותר, שנתפרה למידות הפולו, המנמיכה אותה ב- 15 מ"מ ומאפשרת חווית נהיה דינמית יותר ללא פשרה על נוחות.

סביבת הנהג הפנימית של הפולו מתהדרת בהגה חדש וגימורים מעוצבים באדום בידיות הפנימיות, בקונסולה המרכזית ובהגה. לכך מתווספת מערכת מולטימדיה עם מסך מגע צבעוני 8" ודיבורית BT מובנית, לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת App Connect לחיבור טלפון נייד באמצעות Car Play ו- Android Auto וכן טעינה אלחוטית לטלפון הנייד. בנוסף, מאפשרת המערכת שליטה מההגה על מערכת השמע הכוללת 6 רמקולים. בנוסף, מערכת בקרת אקלים מפוצלת ל-2 איזורים, מצלמה אחורית, מערכת Park Assist לסיוע בחניה אוטומטית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מראות צד מתכווננות ומתקפלות חשמלית, מערכת Start & Stop וכן Keyless לכניסה והנעה ללא מפתח. מושבי Comfort Sport  קדמיים עם תמיכה לגב התחתון, בלם יד, גלגל הגה וידית הילוכים מצופים עור.

המפרט הבטיחותי כולל מערכת Travel Assist, בקרת שיוט אדפטיבית מורחבת עד למהירות של 210 קמ"ש, עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה והתאמת מהירות הנסיעה בהתאם. ויחד איתה מוצעת גם מערכת בלימה אוטומטית בעת חירום AEBS, מערכת לניטור מרחק לפנים Front Assist, מערכת אקטיבית לבקרת סטיה מנתיב Lane Assist, מערכת סיוע בזיהוי רכב בשטח מת במעבר נתיב Side Assist, מערכת פרואקטיבית להגנה על הנוסעים PPP, תאורת נהיגת יום LED, 6 כריות אוויר ומערכת Hill Hold למניעת התדרדרות.

רוצים לקבל מידע על מגוון רכבים נוספים? היכנסו עוד היום למחירון הרכב של יד2!