מיצובישי אאוטלנדר 2019 בנסיעת מבחן

הרכב שמגדיר מחדש את תיוג ה-SUV. יצאנו לבדוק את ההאוטלנדר בנסיעת מבחן מהנה במיוחד, והאמת – די הופתענו, ולטובה! כל הפרטים על הנסיעה וקצת יותר מחכים לכם כאן

מיצובישי אאוטלנדר 2019 בנסיעת מבחן

הגרסה המחודשת של רכב השטח שאין אחד שלא מכיר, בתצורה חסכונית במיוחד. אלגנטית יותר ומציגה ביצועים מרשימים, עם הנעה חשמלית ותחושת פינוק שלא נגמרת. 

 דגם האאטולנדר נוסע על כבישי ישראל כ-15 שנה שבמהלכן נוצרה לו תדמית של SUV קלאסי. מיצובישי עדכנה את רכב הפנאי שלה, שמתאפיין בעוצמה, כוח ובטיחות, אך לא נגעה במראה; עדיין מדובר ברכב עם מראה נקי, אך עם פנסים שנותנים מראה חדשני יותר.

פנים הרכב

מיד ככשנכנסנו לדגם האאוטלנדר 2019 ברמת גימור Premium, התחלנו להרגיש בבית: החלל הקדמי וסביבת הנהג מפנקים ונוחים מאוד, שלל פונקציות בגלגל ההגה, כמו גם מסך שליטה מהיר ונוח. לחצנו על כפתור ההתנעה והתחלנו לשייט.

מיצובישי אאוטלנדר 2019 בנסיעת מבחן

הנעה

מיד כשהתחלנו בנסיעה, התחלנו ליהנות ממנוע בנזין בנפח 2000 סמ"ק. הוא מגיע למהירות מקסימלית של 192 קמ"ש, ב11.7 שניות. צריכת הדלק עומדת על 7.6 (ליטר/100 ק"מ). בנוסף, דגם זה מתאפיין בתיבת הילוכים אוטומטית רציפה CVT. אין מה לומר, תענוג.

לקריאה נוספת

אבזור

האאוטלנדר בגרסת פרימיום, מתגאה ב7 כריות אוויר, מערכות בטיחות שונות (כמו ABS, EBD, ACC ועוד). ההגה מגיע עם ציפוי עור, ומפתח הרכב מגיע עם שלט מובנה. נוסעי הרכב נהנו ממערכת מולטימדיה עם שישה רמקולים, דיבורית bluetooth בשליטה מגלגל ההגה ושקעי USB.

אין מה לומר, חווית נסיעה מהנה ושונה. מזמינים אתכם להציץ במחירון הרכב של יד2 בדרך לקנות את הרכב הבא שלכם. נסיעה בטוחה ונעימה!