חדשות רכב: את הדגמים החדשים של אאודי כבר הכרתם?

אין אחד שלא מכיר את אאודי – מותג מכוניות היוקרה, שיצא עם שני דגמים חדשים, למי מביניכם שמתכנן להשתדרג – הכל בכתבה הבאה

חדשות רכב: את הדגמים החדשים של אאודי כבר הכרתם?

אאודי: מותג היוקרה בדגמים מחודשים

אין מישהו שלא מכיר את המכוניות של אאודי, המקנות חווית נסיעה מהנה במיוחד. דגמי ה-A6/A7 מציגים את הדור הבא של דגמי אאודי, עם יחידת הנעה משולבת חשמל, שפת עיצוב חדשה שנחשפה לראשונה
ב-A8, התנהגות דינאמית יותר מבעבר, פלטפורמה מתקדמת, בטיחות ללא פשרות ותפיסה עדכנית לממשק המשתמש.

חטיבת אאודי, מבית צ'מפיון מוטורס, ממשיכה לחזק את הסגמנטים הגבוהים של שוק היוקרה עם השקת שני דגמים נוספים בסגמנט המנהלים-יוקרה של מותג ארבע הטבעות. הדור השמיני של ה-A6 והדור השני של ה-A7 מציגים קפיצת מדרגה באמצעות טכנולוגיית הקצה שיש כיום ל-Audi להציע, יחד עם ה-DNA המוכר של Audi שמציע אלגנטיות, ספורטיביות וקידמה טכנולוגית. כל הגרסאות מציעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות, בטיחות אקטיבית ביותר, יחידת הנעה האגדית של אאודי – ה- quattro לכל ארבעת הגלגלים, לצד עיצוב מרהיב בהשראת דגם הקונפסט Audi Prologue.

חווית משתמש נוחה

שני הדגמים מציגים את חוויית המשתמש החדשה של אאודי עם ממשק מולטימדיה של העידן הדיגיטלי, הכולל שלושה מסכים שונים בתא הנוסעים: מסך מרכזי בגודל 10.1", מסך משני בגודל 8.6", ולוח מחוונים דיגיטלי Virtual Cockpit בגודל 12.3". גם בתחום ההנעה מציעה אאודי קפיצת מדרגה עם מנוע טורבו בנפח 3.0 ליטר, בהספק מירבי של 340 כ"ס ומומנט שיא של 51 קג"מ. בנוסף, המנוע המתקדם מציע הנעה משולבת חשמל בטכנולוגיית  Mild Hybrid המאפשרת שיוט חשמלי במהירות 55 ל-160 קמ"ש כשמנוע הבעירה הפנימית כבוי.

ואם כל זה לא מספיק, שני הדגמים עברו שדרוג ברמת האבזור עם שפע אביזרים חדשים הכוללים: גג נפתח, סגירת Servo לדלתות, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זיכרון ותמיכה לגב וחימום, חבילת תאורה פנימית ובקרת אקלים המפוצלת לשני אזורי שליטה, ריפוד עור מדגם Milano, דיפונים בגוון עץ אגוז טבעי וחבילת עור מורחבת (Letherette) ושמשות אחוריות כהות. ב-A6 גם וילונות ידניים בדלתות האחוריות ווילון חשמלי לשמשה האחורית.שני הדגמים מציעים את מערכת השמע המתקדמת Bang & Olufsen מספקת חוויה מרחבית חדשה עם 16 רמקולים בטכנולוגיית 3D Sound, מגבר 705W ו-15 ערוצים.

חדשות רכב: את הדגמים החדשים של אאודי כבר הכרתם?

אאודי: רכבי יוקרה מעוצבים ביותר

עיצוב מדויק וקפדני

ה-A7 החדשה מציעה עיצוב קופה מתוחכם יותר הכולל פסי עיצוב כפולים לאורך הפגוש הקדמי וקו גימור מחודד לרוחב הדלתות, בעוד שפנסי התאורה הוחלפו למלבנים מחודדים בטכנולוגיית LED. אורך הרכב עומד על 496.9 ס"מ, גובהו הוא 142 ס"מ, רוחבו 190.8 ס"מ ובסיס הגלגלים בן 293 ס"מ.

ה-A6 החדשה קיבלה עיצוב מודרני וספורטיבי יותר, עם פנסי תאורה מחודדים בטכנולוגיית LED עם קווי גימור מחודדים לרוחב שמעניקים מראה ספורטיבי. ה-A6 בעלת אורך של 493.9 ס"מ, גובה רכב של 141 ס"מ, רוחב של 188.6 ס"מ ומרחק סרנים בן 293 ס"מ.

שני הדגמים החדשים כוללים כסטנדרט חלון גג פנוראמי, חבילת עיצוב חיצונית High Gloss, מראות צד מתכווננות, מתכהות ומתקפלות חשמלית, שמשה קדמית מבודדת חום, פנסים קדמיים בטכנולוגיית Multiple Matrix Beam LED עם איתות דינאמי מלפנים ומאחור, פונקציית תאורת יום, מערכת שטיפת פנסים קדמיים, Dynamic Light Design בפנסים האחוריים וכן חישוקים בעיצוב 5 זרועות כפולות בגוון אפור עם צמיגי R19 245\45.

אין ספק שהדגמים השונים של אאודי, ובפרט ה-A6 וה-A7 מספקים חווית נהיגה מהנה ביותר. חושבים להשתדרג לדגמים החדשים של אאודי? כדאי שתציצו במחירון רכב של יד2 לפני הקנייה!