בדרך לקנות רכב? כדאי שתעצרו ביד2

מתכננים להתחדש ברכב? טוב שיש יד2! מגוון רכבים מחכים לכם שם, רכבים פרטיים, מסוכנויות ואפילו מיבואנים. בכתבה הבאה תגלו איך לקנות את הרכב המתאים

עסקת רכישת רכב נחשבת לעסקה הכלכלית השנייה הגדולה בחיינו, לאחר רכישת דירה. הסיבות להחלפת הרכב מגוונות ויכולות לנבוע למשל מתחושת מיצוי מהרכב הנוכחי ורצון להתחדש או להשתדרג, ממבצעי מכירות אטרקטיביים בסוכנויות, הצעות טרייד אין מעניינות ומבצעי חיסול דגמים. לחילופין הדבר יכול לנבוע ממצבים קונקרטיים כמו התרחבות המשפחה, דבר הדורש רכב גדול יותר או עזיבת הילדים את הקן כך שהחלום על רכב דו מושבי מהיר וחסכוני חוזר להיות רלוונטי.

המקום הכי חם בעיר

אם גם אתם כבר החלטתם שהגיע הזמן להחליף או לקנות רכב חדש, מן הסתם המקום הראשון אליו נכנסתם הוא לוח הרכבים של יד2. בלוח תמצאו את המגוון הרחב ביותר של מכוניות הן מבעלים פרטיים והן מסוכנויות באמצעות ממשק נוח וידידותי ביותר עבור קהל הקונים והמוכרים כאחד.

ביד2  תוכלו למצוא רכבים בשיטת ה-"גם וגם"

בלוח יד2 ניתן למצוא אלפי מודעות רכב חדשות המתעדכנות מדי יום עם מגוון עצום של כל מותגי הרכב שרק תחלמו עליהם. החל ממכוניות יוקרה נדירות וג'יפים מפוארים דרך מכוניות משפחתיות בדגמים שונים ועד לרכבי מיני היכולים לשמש כרכב השני בבית או כרכב של הבן או הבת הצעירים. בשונה מלוחות אחרים, ביד2 ניתן למצוא הכל בשיטת ה"גם וגם" – גם רכבים מבעלים פרטיים וגם רכבים מסוכנויות רכב, גם רכבים משומשים וגם רכבים חדשים, גם רכבי יוקרה וגם רכבים עממיים ונפוצים. המגוון כה עצום וטווח המחירים כה רחב ולכן כדי שלא תלכו לאיבוד, קיים בלוח מנוע חיפוש משוכלל המאפשר לכם לבצע סינונים מדויקים מאוד המבוססים בין היתר על פי מיקומו הגיאוגרפי של המוכר, טווח המחירים, מספר הידיים שהרכב עבר, הקילומטראז' אותו צבר הרכב, הצבע, המצב הכללי של הרכב, ועוד ועוד, כשהכל מלווה בתמונות שממחישות לכם את מצב ונראות הרכב.

לא מפספסים אף עסקה

כדי שלא תפספסו עסקאות טובות, ובשביל להבין בדיוק כמה שווה הרכב בו אתם מעוניינים תוכלו להשתמש בכלים נוספים שהאתר מציע. חיפשתם רכב ואין מודעות זמינות עבורו? אין בעיה, בלחיצת כפתור, ולאחר שמודעות עבור חיפוש זה עלו ללוח, תוכלו לקבל התראות על רכבים המתאימים לחיפוש שלכם. מתלבטים איזה רכב לרכוש? ניתן לבצע השוואות רכבים שיעזרו לכם להגיע להחלטה המתאימה ביותר עבורכם. בודקים מספר דגמים שונים? מחירון הרכב יוכל לשקף לכם את המחיר הריאלי עבור כל דגם, האבזור, ועוד.

דילים אטרקטיביים במיוחד

למעשה, ניתן לומר שאחוז גדול מהיצע רכבי היד שנייה נמכר כיום דרך סוכנויות הרכב. על היתרונות הגדולים של קנייה מסוכנות ניתן למנות את ההיצע הרחב של רכבים בבעלות פרטית וכן רכבי ליסינג באחוזי הנחה שונים. דבר נוסף ממנו תוכלו ליהנות, הוא שבסוכנויות הרכבים תקבלו ייעוץ ממוקד מאנשי המקצוע הטובים בתחום. נקודות נוספות הן שנות האחריות שהסוכנויות מעניקות לקונים, הסדרי המימון הנוחים ולבסוף אופציית שינוע הרכבים מסניף לסניף, כך שגם אם אתם גרים בפריפריה הרחוקה, הדבר אינו מהווה יותר בעיה עבורכם.

מתחדשים עם רכב בעזרת יד2

לוח הרכבים של יד2 פועל 24/7 וכל שעליכם לעשות הוא להגדיר את הצרכים, לקבוע את מסגרת התקציב שלכם, ואז פשוט לאתר את המכונית הבאה שלכם בלוח. זה יכול להיות כאמור רכב ממוכר פרטי או אולי רכב מסוכנות אבל בסופו של דבר ביד2 תמצאו את הכל מונח על כף ידכם. כמה פשוט – ככה קל.

וכל שנותר לנו הוא לומר לכם – תתחדשו!