את הדיפנדר החדש של לנדרובר כבר הכרתם?

הכירו את דיפנדר, הדגם החדש של לנדרובר, שיוצא בגרסתו החדשה בקרוב מאוד. על איזה קו הולכים לשמור, מה הולך להתחדש – ובקיצור, מה מתוכנן לנו?

בקרוב מאוד תחל המכירה המוקדמת של דגמי הדיפנדר החדשים. עם תחילת המכירה המוקדמת פרסמה החברה את מחירי דגמי הדיפנדר אשר ישווקו בישראל.

רכב חדש מהניילונים

הלנד רובר דיפנדר החדש הוא אייקון שהומצא מחדש עבור המאה ה-21: חכם, רב יכולת, בטוח לכל המשפחה ונמצא בקטגוריה משלו. הדיפנדר החדש נבנה עבור לבבות הרפתקנים ומוחות סקרנים, עבור אלו המכירים בערכה של קהילה ושואפים ליצור שינוי. הדגם החדש הוא הקשוח ורב היכולת ביותר עד היום, ומשלב גוף חדש עם טכנולוגיות ראשונות מסוגן וחומרה משופרת כדי ליצור דיפנדר המתאים למאה ה-21. קשה לפספס את רמת הגימור של הרכב – קשוח מבחוץ, אבל עם המון מה להציע מבפנים.

אלמנטים חדשים

לנד רובר דיפנדר החדש מציג כמה אלמנטים חדשניים כפרופורציות מושלמות לעיצוב ולתכלית הכוללות שלוחות מינימליות מלפנים ומאחור ותקרה גבוהה ליכולת מקסימלית בכל סוגי השטח.

ומה לגבי העיצוב? מיוחד ומלא אופי. הצללית המזוהה של הדיפנדר החדש מהווה פרשנות מודרנית למקור, עם עיצוב חזק, מלא ביטחון ומתוחכם כשאין שום דבר שדומה לו.

הדגמים ישווקו בארץ ברמת הגימור S PLUS במגוון של מנועים עם 5 ו-7 מקומות. המנועים הראשונים אשר ישווקו ברחבי העולם, לרבות בישראל, הם:  2.0 ל' דיזל 200 או 240 כ"ס, 3.0 ל' בנזין 400 כ"ס.

מחירי הרכבים:

  • מנוע 2.0 ל' דיזל, 200 כ"ס 5 מקומות – 495,000 ₪.
  • מנוע 2.0 ל' דיזל, 240 כ"ס 5 מקומות – 548,000 ₪.
  • מנוע 2.0 ל' דיזל 240 כ"ס 7 מקומות  – 570,000 ₪.
  • מנוע 3.0 ל' בנזין, 400 כ"ס 7 מקומות – 668,000 ₪.

ועוד קצת

בכל הרכבים אפשר יהיה למצוא נעילת דיפרנציאל אחורי וצמיגי ALL TERRAIN. החל ממנוע בעל 240 כ"ס יצוידו הרכבים בחבילת "DRIVE ASSIT" הכוללת, בין היתר: בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת "שטח מת אקטיבית" ועוד. לפני שקונים את הדיפנדר הבא שלכם, תנו הצצה במחירון הרכב של יד2, לקנייה חכמה ונכונה!