איך יודעים אם המצבר מתאים לרכב?

הרכב לא מניע? סיכוי גבוה מאוד שהמצבר שלכם נגמר. אז אם ניסיתם להניע אותו עם כבלים ללא הצלחה, הכתבה הזו היא בשבילכם

המצבר הוא אחד מהרכיבים שאנו מחליפים ברכב מידי שנתיים עד ארבע שנים. בעזרת המצבר אנו מניעים את הרכב שלנו ולמעשה ללא מצבר תקין לא יהיה ניתן לנסוע ברכב. אנו נרצה להחליף מצבר במידה ותאריך התפוגה שלו הגיע או במידה והרכב שלנו לא מתניע או מתחיל לעשות בעיות בהתנעה. וכמו שיש סוגים שונים של רכבים, יש סוגים שונים של מצברים לרכב וכל אחד מהם מתאים לסוגי רכבים אחרים. אז איך תדעו איזה מצבר מתאים לרכב שלכם? על שאלה זו נענה בכתבה הבאה.

ספר הרכב, המדריך להתקנת חלפים ברכב

הדבר החשוב ביותר כאשר אתם מעוניינים להחליף מצבר לרכב שלכם הוא לפתוח את ספר הרכב שלכם. ספר הרכב הוא המדריך המהימן ביותר למידע על חלפים שטובים לרכב שלכם ובו תוכלו למצוא גם את דגמי המצבר שעשויים להתאים לו. אם אתם מתקינים את המצבר שלכם באופן עצמאי, חשוב מאוד שתיכנסו לפרק של המצבר ברכב, לרוב זה יהיה הפרק על המערכת החשמלית. לאחר שהבנתם מהו הדגם, תוכלו ללכת עם הפרטים הטכניים לחנויות רכב ולרכוש את הדגם הנכון.  הפרטים הטכניים שתיקחו מספר הרכב הם למעשה סוג של מספר המורכב מאותיות ומספרים שלמעשה מתארים את מתח המצבר, אמפר לשעה, זרם ההתנעה והתקן האירופאי. בעזרת הפרמטרים הללו, יוכל המוכר להתאים לכם מצבר שמדויק למה שהרכב שלכם צריך.

מה עושים כאשר ספר הרכב לא בנמצא?

מצב שאין לנו את ספר הרכב מתרחש לרוב ברכבים שעברו מספר ידיים והספר לא הועבר יחד איתם. במידה ואתם לא לחוצים על התקנת מצבר חדש באופן מיידי, תוכלו לחפש את הפרטים הללו באתרי חברות הרכבים, אך אם אתם נמצאים במצב שהרכב כבר מגיע למצב של התנעה לקויה, אולי הפעם כדאי לכם לשקול התקנה בעזרת איש מקצוע. ניתן לגשת למוסך הקרוב ולהתקין מצבר חדש ואפשר גם להזמין התקנת מצבר עד הבית. האפשרות של התקנת מצבר עד הבית היא אפשרות מצוינת כאשר הרכב שלכם הפסיק להתניע או שהוא מתניע ונעצר באמצע נסיעה ואתם לא יכולים לקחת את הצ'אנס שתיתקעו בכביש.

כמה עולה להחליף מצבר בעזרת איש מקצוע?

העלות של החלפת מצבר לרכב עד הבית כוללת בתוכה את מחיר המצבר, את ההגעה ואת העבודה. למרות שמדובר בשירות איכותי וממוקד בבית הלקוח, עדיים ניתן לקבל מחירים נמוכים ומשתלמים. טווח  מחירים כולל עבודה נע בין 350 שקלים ל- 600 שקלים ואתם מקבלים מצבר חדש מהניילונים, התקנה נכונה ותקינה על פי סוג הרכב וכל זה מבלי לצאת מהבית. זהו שירות מצוין שמשתלם מאוד ללקוחות.

לסיכום, התאמת מצבר לרכב באופן עצמאי מחייבת בדיקת סוג המצבר בספר הרכב. במידה ואין לכם ספר כזה, תוכלו להיעזר בשירות מצבר עד הבית.

המאמר בשיתוף חברת טופ מצברים עד הבית