8 רעיונות מגניבים למתנה ללידה

כשאישה יולדת, למדינה אין התלבטות לגבי מתנה, היא מעניקה לה מענק לידה. לעומת זאת, בני משפחה וחברים מתחבטים תמיד בשאלה איזו מתנה להביא ליולדת. אספנו לכם 8 רעיונות למתנות משמחות ליולדת

המתנות האידיאליות מבן הזוג המתחשב

בראש ובראשונה היולדת מצפה לקבל מתנה מבן זוגה. המתנה המרשימה והיוקרתית ביותר היא כמובן תכשיט מזהב ואולי כזה המשובץ ביהלומים. עם זאת לא לכולם יש תקציב לכך בעיקר כשישנן הוצאות רבות לאחר הלידה ועל אף שמקבלים מענק לידה מהמדינה. היולדת תשמח גם לקבל אביזרים חשמליים שיקלו עליה בעבודות הבית כמו: איי רובוט מתוחכם, מג'ימיקס חדשני או מדיח כלים גדול.

אביזרים שימושיים

חברים ובני משפחה המבקרים את היולדת מביאים בדרך כלל בגד חמוד לתינוק, סט מצעים בעיצוב אישי או שוברים לקנייה. אלו בהחלט מתנות פרקטיות שיכולות להתאים. אך אם רוצים להפתיע במתנה מקורית באמת, ניתן לרכוש ליולדת מגבת להוצאת התינוק מהאמבטיה שהיא גם בטיחותית וגם שימושית.

ארוחה עד הבית

במקומות רבים נוהגים השכנים ובני המשפחה להביא ליולדת ארוחה חמה או עוגה שאפו בעצמם, ובכך הם מעניקים מתנה אישית. עם זאת לא כולם חזקים בבישול ואפייה ולכן ניתן לשלוח ליולדת ארוחת בוקר ארוזה ממסעדה שהיא מאוד אוהבת, שוברים לטייק אווי ואפילו שף פרטי לערב אחד.

היופי לא פחות חשוב

נשים רבות מרגישות מותשות ופחות יפות לאחר הלידה ולכן ישמחו לקבל מוצרי יופי של מותגים ידועים כמו: סט רחצה, סט איפור או בושם יוקרתי.  המתנה האידאלית היא שובר למניקור ואפילו ליום ספא על מנת להתאוורר ולהרגיש שוב יפה ונחשקת.

מוצרים מועילים לתינוק

ישנם מוצרים שהיולדת עושה בהם שימוש בעת הטיפול בתינוק והם הכרחיים לה. מתוכם ניתן למנות את משאבת החלב, מכשיר האדים או משטח לייבוש בקבוקים. מתנות מקוריות ויעילות הן מוצץ מודד חום או מוניטור ואינטרקום עם מצלמה לחדר התינוק.

משחקים חכמים לתינוק

חנויות המשחקים לתינוקות מלאות בהמצאות חדשות ומהנות לתינוקות מיומם הראשון. ניתן לרכוש מתקן אוניברסיטה, שטיח פעיל, קשקשנים ורעשנים מגוונים או מובייל מעניין מעל המיטה.

מתנות להרגעת התינוק

כל דבר הקשור בהרגעת הבכי של התינוק יהיה מועיל ליולדת. ניתן לרכוש כמתנה ערסל צבעוני ונוח, מנשא חזק ובטיחותי או נדנדה למידות התינוק. כמתנה מקורית אפשר למצוא טרמפולינה חשמלית הנמצאת בתנועה ומרגיעה מידית את כאבי הבטן והגזים של התינוק.

מלווה התפתחותית

המתנה האולטימטיבית והמקורית ביותר היא להביא ליולדת הדרכה צמודה של מלווה התפתחותית או יועצת הנקה, בעיקר כשנולד הילד הראשון. לא לכל היולדות יש בטחון שהן עושות את הדבר הנכון ומתפקדות כמצופה מהן. העזרה היחידה שהן יכולות לקבל היא ייעוץ בטיפת חלב או הטפות מוסר של חמות או אמא שהתנהלו אחרת כאשר ילדו לפני 30 שנה. כל אחת זקוקה לחיזוקים מדי פעם ולחוות דעת מקצועית הן בהקשר של הנקה והן בהקשר של תגובות התינוק.