טרנזיט משיקה את הUber של ההובלות

להעביר מקרר בלי "טובות" מחברים? לדעת כמה באמת שווה לשלם על הובלה של ארון בודד? אלפי ישראלים כבר גילו שזה אפשרי! בואו להכיר את מחשבון ההובלה של טרנזיט, עכשיו באתר יד2

אין מי שלא נזקק אחת לכמה שנים לשירותי הובלה. זו יכולה להיות הובלה של דירה שלמה ולעתים מדובר במוצר אחד בודד שפשוט אי אפשר לקחת לבד: ספה מיד שנייה, מקרר שצריך להעביר מהבית של הגיסה ועוד ועוד. בשונה מהובלת דירות שלמות (תחום שגם בו כמעט כל אחד חווה פעם מפח נפש כזה או אחר…), דווקא הובלות קטנות עושות לפעמים את ההבדל בין עסקה טובה לסיוט.

הכול מתחיל בהובלה

"לא האמנתי כמה תסכול אפשר למצוא בפינת אוכל אחת פשוטה" מספר לנו שלומי – "פעם אחת מצאתי פינת אוכל יפהפייה אבל היא הייתה בבאר שבע ואני גר בכלל בפתח תקווה. בפעם אחרת מצאתי פינת אוכל ברמת גן וחבר עם טנדר אמר שיוכל לעזור לי להוביל – אבל אז התברר שהיא לא נכנסת לו לאוטו ונאלצתי לוותר עליה. בסוף התפשרתי על משהו נחות וקטן שקניתי ממישהו שגר קרוב אליי".

בדיוק את הבעיה הזו פותרת "טרנזיט" – העידן החדש של הזמנת הובלה המאפשר השוואת מחירי ההובלה בצורה קלה ואינטואטיבית. "כמו שלא צריך להרים טלפון להזמין מונית, למה שלא נזמין הובלה בלחיצת כפתור? באתר ובאפליקציה אפשר לקבל הצעות מחיר מפורטות וסופיות ממובילים מקצועיים וליהנות משקט נפשי ואחריות מלאה" מספרים היזמים שמאחורי הפרויקט.

טרנזיט: פתרון מושלם מקצה לקצה

  • השוואת מחירים בין מובילים מקצועיים
  • מספרי הטלפון שלכם אינם נמכרים כלידים!
  • אחריות מלאה וכיסוי ביטוחי כנדרש
  • תשלום מסודר עם אפשרויות פריסה באשראי
  • בזמינות מיידית המוביל יגיע תוך 90 דקות!

קל ופשוט לרכוש מוצרים ביד2

בזכות המחשבון הייחודי של טרנזיט, הרוכשים באתר יכולים לחשב מראש את עלותה הכוללת של כל עסקה. כל מה שצריך לעשות הוא להזין נתונים בסיסיים לחישוב – ומקבלים הערכת מחיר להובלה.

יותר ויותר ישראלים מגלים שאפשר לקנות כל מוצר מכל מקום בארץ – בזכות טרנזיט. עם מאגר ענק של מובילים זמינים, אפשרות להשוות מחיר וסטנדרט חדש בשירות לקוחות, הדרך למוצר שחלמתם מהירה וקלה. היכנסו לאתר, הורידו את האפליקציה ומצאו הובלה עוד היום!