אין כמו בבית: גלידות, ברד ושייקים תוצרת עצמית

כן, זה ידוע – קשה לצאת מהמזגן הביתי בעונה הלוהטת. ובעצם למה לצאת לחום אם אפשר לרכוש מכונות לייצור גלידות ושייקים בבית? המדריך המלא עבורכם

הקיץ כאן: איך אתם הולכים להתרענן?

אין כמו לשבור את החמסין של הקיץ הישראלי עם גלידה קרה, או להוריד קצת את הטמפרטורות הגבוהות עם שייק פירות טבעי וצונן. מה יכול להיות מהנה יותר וזמין יותר מאשר לעשות זאת לבד בבית – ובמחירים שפויים. אם הקונספט הקייצי הזה מתאים לכם – קבלו את מדריך יד2 שישדרג לכם את המטבח הביתי רגע לפני החודשים הלוהטים באמת.

גלידה חלומית תוצרת בית

חם בחוץ, לח, התורים בכל אטרקציה ממוזגת לא נגמרים, אבל לכם יש אפשרות להתפנק עם גלידה איכותית 24/7 – חלום שיכול להפוך למציאות. מה דעתכם לקנות מכונת גלידה לביתכם? הזמינות היא לא היתרון היחיד: אם אי פעם היה לכם רעיון מטורף לטעם של גלידה שיכול לשבור את השוק, זה הזמן לעשות ניסוי קטן – השמיים הם הגבול. גם הילדים יהיו בשמיים אחרי שיטעמו גלידה שהכינו בעצמם מאפס.

בטכנולוגיה המתקדמת של היום, מכונות הגלידה הן כבר לא מפלצות עצומות שיתפסו לכם חדר שלם. כנסו ללוח יד2, מצאו מכונת גלידה שתתאים אצלכם בבית במחיר שפוי, ותפתחו לעצמכם גלידריה קטנה ומפנקת במטבח.

גלידה מהדוד סם

אמריקה, אמריקה. כל כך רחוקה, אבל יכולה גם להיות כל כך קרובה. שימו את ידכם על מכונת גלידה אמריקאית! לעומת מכונת הגלידה הרגילה, הרבה יותר קל להכין גלידה אמריקאית. נכון, המגוון הוא לא עצום, אבל שילוב השוקו-וניל הבנאלי הוא בסוף הדבר הכי טעים שיש, וכולנו יודעים שיש הבדל בין טעם של גלידה רגילה לטעם של גלידה אמריקאית. רוצו למצוא מכונה כזאת עכשיו בלוח יד2.
God Bless America.

מתחשייק לכם?

בשנים האחרונות עולם השייקים עבר שינוי, ואנחנו רואים יותר ויותר שייקים בריאים המכילים ירקות, סופר-פודס, אבקות חלבון ואפילו מחליפים ארוחה שלמה. השייקים מפעם, עתירי הסוכר והקלוריות, הולכים ונעלמים מהעולם. הקיץ הקרוב הוא ההזדמנות שלכם להכניס את טרנד הבריאות גם למשפחה שלכם. אין ספק שכשהילד שלכם יקבל משקה צבעוני וצונן הוא ישמח לשתות אותו, גם אם הוא בריא.

כבר עכשיו מחכה לכם בלוח יד2 מגוון עצום של בלנדרים ומיקסרים שירעננו לכם את הקיץ.

שייק שוקו וניל: המשקה שכל ילד אוהב

ברד,  בשביל הילדים

אז נכון, הוא עתיר בצבעי מאכל וסוכר – אבל ברד הוא יקיר הילדים בקיץ. אם תכינו אותו בעצמכם, תוכלו לשלוט על הכמויות ואולי אפילו תמציאו גרסה "בריאותית" שלא נופלת מהמקור. גם מכונות ברד הן לא עסק זול, אבל מכונות יד שנייה יעשו לכם את העבודה בצורה נפלאה.

מתכון: שייק עם שיר

"מנגו בננה ומלון, דבש – וקינמון!", אין ספק שהפזמון האדיר של להקת אטרף, שמתנגן לכם בראש עכשיו, מכניס אתכם לאווירת הקיץ ולא תפסיקו לזמזם אותו בזמן הקרוב. אבל האם ידעתם ששייק שבנוי על 5 היסודות האלו הוא גם מזין ובריא?
המנגו – מסייע בהורדת כולסטרול, מסייע לראייה לקויה, משפר ומחזק את המערכת החיסונית ומסייע להחלמת פצעים חיצוניים. הבננה – תשמור על לחץ דם תקין, על בריאות הלב, על חוזק העצמות ותעזור לבריאות מערכת העיכול.

המלון – מקור קיצי מצוין לויטמין C, מסייע לשיפור ספיגת ברזל ותורם לתפקוד תקין של המערכת החיסונית.

הדבש – חיוני לתפקוד המוח, מכיל כמות מכובדת של נוגדי חמצון המועילים לבריאות ומועיל להחלמת פצעי לחץ וכוויות.

והקינמון – הוא, תתפלאו, ה"אס" של השייק. מתברר שקינמון יכול לעזור לכם להוריד את הכרס לקראת הקיץ? הוא מאזן את רמות הסוכר בגוף, וכתוצאה מכך יש פחות סוכר חופשי בזרם הדם – מה שיעזור לכם להוריד את השומן הבטני.

הרכיבים:

2 מנגו חתוכים לקוביות
בננה אחת
חצי מלון חתוך לקוביות
חצי כוס מים קרים
2 קוביות קרח

קינמון ודבש – לפי הטעם

הוראות הכנה:

להכניס את הכל לבלנדר שקניתם בלוח יד2 ולטחון עד שמגיעים למרקם הרצוי. במידה והשייק סמיך מידי – הוסיפו מעט מים קרים. אם הוא נוזלי מידי – הוסיפו מעט קוביות קרח. מומלץ להגיש עם עלי נענע טריים.

אז עכשיו, אחרי שאתם מצוידים לקראת העונה הלוהטת, כל שנותר הוא לאחל לכם קיץ קריר, טעים ואם אפשר – גם בריא!