אביב הגיע, פסח בא: עושים סדר מהבית עם יד2

פסח זו תקופה של התחדשות והתרעננות, והשנה התחושה הזו חזקה מתמיד, אחרי זמן ממושך של שהייה בבית. מתכננים לעשות סדר לקראת החג? חושבים לרענן ולחדש את הבית? טוב שיש יד2. כל הפרטים לפניכם

פסח זו תקופה של התחדשות והתרעננות, והשנה התחושה הזו חזקה יותר מתמיד, אחרי זמן ממושך של שהייה בבית. מתכננים לעשות סדר לקראת החג? חושבים לרענן ולחדש את הבית? טוב שיש יד2. כל הפרטים לפניכם

עזבו הכול: בפסח הקרוב יש לנו תוכניות בשבילכם

רגע לפני שנתכנס לחגוג את ליל הסדר, כולנו נעשה ניקיונות בבית, ניפטר מהרבה דברים שכבר אין לנו צורך בהם ונביא במקומם חפצים חדשים. תנו לנו לגלות לכם, אפשר לעשות את זה נכון, בצורה חסכונית ונוחה.

התחלתם לרענן את הבית, גיליתם שיש לכם ריהוט שכבר לא בשימוש ותופס מקום במחסן, המיטה של הילד כבר לא כל כך מתאימה, או שיש לכם טלוויזיה שצוברת אבק? בדיוק בשביל זה, יש את יד2. כפלטפורמה הגדולה ביותר שמחברת בין קונים ומוכרים, עם יד2 תוכלו לפרסם פריטים שונים ומשונים באתר ואפילו לעשות מזה כסף!

מיד אחרי שתפרסמו את המודעה שלכם באתר, הגולשים הרבים שנכנסים לחפש שם מציאות בכל יום יבחינו בה, ואתם תצליחו למצוא קונים לכל מה שפרסמתם תיק תק.

אם רוח הנתינה נחתה עליכם, תוכלו לפרסם את החפצים השונים למסירה באתר תחת קטגוריית 'למסירה' או בקבוצת הפייסבוק שלנו – נותנים יד2. הקבוצה נפתחה בדיוק לפני שנה במסגרת ערבות הדדית בעקבות משבר הקורונה ויכולה לחבר אתכם להרבה מאוד אנשים שמחפשים חפצים בדיוק כמו שלכם.

עם יד2 קל לחדש את הבית

אז אחרי שפיניתם את מה שכבר לא צריך, אין לנו ספק שרוח ההתחדשות אפילו תבער בכם יותר, וכדאי לעשות את זה בצורה נבונה וכלכלית. עם יד2 תוכלו למצוא אינספור מוצרים שיעזרו לכם לחדש את הבית, מהבית, ובלחיצת כפתור! הילדים חזרו לבתי הספר ואתם רוצים לשדרג את סביבת הלמידה שלהם? מזג האוויר הנעים עושה לכם חשק לחדש את ריהוט הגן במרפסת? ביד2 תוכלו למצוא הכול: מספריות וכונניות, דרך ארונות, שולחנות וספות, ועד לריהוט גן ומנגלים. רק צריך לחפש ולבחור.

תסמכו עלינו, היתרונות הרבים לקנייה ביד2 בולטים מאוד: מבחר המוצרים הגדול, שפע המודעות וטווח המחירים הרחב שמתאים לכל כיס. מעבר לזה, העובדה שתוכלו למצוא הכול, אבל באמת הכול באתר מקלה על חווית הקנייה – כי כל מה שצריך מחכה לכם במקום אחד. מומלץ להכין רשימה, להגדיר תקציב ולהבין היטב מה חסר לכם בבית. ככה תוכלו להיות עם היד על הדופק, לא תתפזרו עם ההוצאות ותקנו חכם תיק תק!

לסיכום, בין אם אתם קונים, מוכרים או שהחלטתם למסור מספר חפצים, ליד2 יש את כל הכלים שיעזרו לכם לחדש, להתרענן ולעזור לאחרים להתחדש. היכנסו במהירות לאתר, חפשו, פרסמו, מכרו או תרמו, ובעיקר התחילו ליהנות מאווירת ההתחדשות שהאביב מביא איתו. פסח שמח!