בבילון: פתרון לכל תרגום שאתם צריכים

ככיום, רוב החברות העסקיות מתקשרות בין היתר גם באנגלית, ולכן רוב העובדים חייבים לשלוט בה. יש כלי אחד שיכול לעזור להם, וכל המידע לגביו מחכה כאן

בעולם העסקים המודרני, חברות רבות עושות שימוש בשפה האנגלית כחלק משגרת החיים בעבודה, גם אם הן לא עוסקות באופן ישיר במגע עם לקוחות או ספקים מחו"ל. השפה האנגלית היא שפה בינלאומית, וישנם מקורות מידע חשובים ורבים שניתן לקרוא רק באנגלית. בנוסף לכך, כלים מקצועיים רבים מנוהלים בשפה האנגלית, ולכן שליטה בשפה היא הכרחית עבור עובדים רבים בתפקידים מגוונים.

מכיוון שלא תמיד כל עובד בחברה שולט בשפה האנגלית במידה מספקת, חשוב לדעת כי ישנם כלים טכניים שמסייעים לתרגם באופן אוטומטי מאנגלית לעברית (וגם להיפך) – כמו הכלי של בבילון תרגום.

בבילון מאפשרת לתרגם בקלות טקסטים משפות שונות בלחיצת כפתור, וכך יכולה לסייע מאוד בעבודה מקצועית בתחומים שונים. בנוסף לכך, תוכנת Babylon גם יכולה לסייע בתרגום של טקסטים לצרכי לימודים, וכן לכל סוג אחר של מטרה.

היתרונות של תוכנת בבילון

בבילון מציעה פתרון שמותאם היטב לצרכים של מי שרמת השליטה שלו באנגלית אינה מושלמת. בעזרת התוכנה, ניתן לתרגם בקליק אחד טקסטים בכל אורך שמוצגים על מסך המחשב שלכם. בניגוד לשימוש במילונים שקיימים ברשת, אין צורך להעתיק ולהדביק את הטקסט ממקום אחד למקום אחר, אלא ניתן לקבל באופן מיידי את התרגום כולו.

בבילון מוצעת גם בגרסת פרימיום, שכוללת אפשרות לתרגם מ-77 שפות שונות. לתוכנה ממשק משתמש נוח וידידותי, ובהחלט קל להשתמש בה לכל צורך של תרגום.

יתרון נוסף של בבילון הוא בכך שהתוכנה כוללת גם תוספים, כמו האפשרות לתרגם בעזרת מילונים מובחרים בשפות שונות. אתם יכולים לבחור את סוג המילון שתרצו שהתוכנה תתרגם באמצעותו. בנוסף לכך, ניתן גם ללמוד שפות חדשות בעזרת בבילון.  בבילון גם מאפשרת להשמיע בקול את הטקסט שאתם מסמנים במחשב, כך שתוכלו לדעת כיצד להגות אותו, ולא רק מהי המשמעות המילולית שלו.

לימוד שפות עם בבילון

אחד מהשירותים הנוספים של בבילון, הוא האפשרות ללמוד שפות בצורה מקוונת בקלות ובנוחות. בבילון מציעה תכניות לימודים מקוונות ומותאמות אישית – בהתאם לצרכים של הלומד. שירותי לימוד השפה כוללים שיחה אישית מקדימה, על מנת שניתן יהיה להתאים את רמת השיעורים ואת תכנית הלימוד לרמה הנוכחית של התלמיד.

שירות לימוד השפות מתאים במיוחד לאנשי עסקים ולאנשים שעובדים הרבה עם גורמים שונים בחו"ל. השיעורים מאפשרים לרכוש ידע חיוני הכולל גם נישות ספציפיות של מונחים, והכל תוך למידה מודרכת באופן אישי עם מורים שמלווים את התהליך אונליין. השירות מאפשר ללמוד שפות חדשות, להעמיק את הידע הקיים בכל שפה או לרכוש כלים להבנת עולמות מושגים מסוימים בכל שפה שתרצו. הלימוד מתבצע בקצב המתאים לתלמיד, בשעות שמתאימות ללוח הזמנים שלו, ובאופן מקוון. זהו כלי מצוין לרכישת ידע בשפות שונות לכל מטרה. בין אם לסטודנטים לתארים מתקדמים, לאנשי עסקים, או לכל מי שרוצה לרכוש כלים להבין ולדבר בשפה חדשה כלשהי.  

תרגום לעסקים

חברות רבות בעולם העסקי נמצאות במגע הדוק עם גורמים שונים ברחבי העולם. למעשה, ישנן לא מעט חברות בישראל שהתרבות הפנים ארגונית שלהן מחייבת עבודה בשפה האנגלית, גם כאשר העובדים בישראל מתקשרים זה עם זה. כדי לשמור על הדימוי המקצועי, וכדי להימנע מטעויות מביכות של שפה כאשר שולחים מיילים או מתקשרים עם עמיתים בחו"ל – חשוב מאוד שהשליטה בשפה של העובדים תהיה גבוהה ואיכותית.

לצורך כך, שירותי התרגום של בבילון מהווים פתרון מושלם. בעזרת התוכנה, ניתן לתרגם בקלות כל מייל או מסמך שמגיע מחו"ל, ולוודא כי ההבנה של המסמך היא נכונה ומלאה. כך, גם אם מי שמקבל את המסמך אינו שולט באנגלית ברמה גבוהה מספיק, הוא יכול להיות בטוח כי הוא מבין את כל הנכתב. בנוסף לכך, הוא יכול להשתמש בבבילון כדי לענות במייל חוזר או במסמך חוזר, ולעשות זאת באופן המקצועי והרהוט ביותר.

בנוסף לאנגלית, חברות רבות עושות עסקים גם עם חברות אירופיות שונות או חברות מהמזרח הרחוק. בבילון מתרגמת 77 שפות שונות, ולכן גם אם מתקבל מסמך שחלקו כתוב במנדרינית או בגרמנית, ניתן לתרגם אותו בקלות בעזרת התוכנה, ולקבל את הנוסח המתורגם המדויק ביותר.

בבילון מציעה גם שירות תמיכה מיוחד לעסקים, הכולל נציגי תמיכה ייעודיים, שמטרתם היא טיפול בכל בעיה המתעוררת עם השימוש בתוכנה. לקוחות עסקיים מקבלים מבבילון את רמת השירות והתמיכה הגבוהים ביותר, כך שהם יכולים להיות בטוחים שיקבלו מענה לכל שאלה טכנית או מקצועית.

בנוסף לכך, כאשר חברות ותאגידים רוכשים מנוי עסקי הכולל מספר רב של משתמשים, הפריסה של התוכנה בארגון מתבצעת במהירות ובקלות. את בבילון ניתן להטמיע בארגון באופן יעיל מאוד, וכך לסייע לכל העובדים להתחיל ליהנות מפתרונות התרגום של בבילון בכל עת שהם זקוקים להם.   

פתרון לכל סוג של תרגום

ישנן סיטואציות רבות נוספות שבהן אנשים נזקקים לשירותי תרגום. בדרך כלל זה קורה כאשר הם נמצאים בתפקיד שמחייב אותם להכיר את השפה האנגלית או שהם בסיטואציה שבה הם לומדים ונזקקים לקריאה של חומרים בשפה אחרת. ישנם גם לא מעט אתרים מקצועיים ברשת שמחייבים לעתים תרגום. כל מי שקורא ברשת בלוגים מקצועיים בתחומים מסוימים, כמו בלוג פיננסים או בלוג שעוסק בשיווק – נזקק לא פעם לתרגום מהיר של המאמרים. בעזרת בבילון ניתן לתרגם את התכנים האלה בצורה מהירה ויעילה – וליהנות מהבנה של חומרים מקצועיים כמעט בכל שפה. כך, בבילון מספקת מענה לכל סוג של תרגום, בין אם הוא לצורכי עבודה, לימודים או לצרכים אישיים.