שופכים אור: איך בוחרים תאורה נכונה למשרד?

מבלים שעות במשרד? סובלים מכאבי ראש? מרגישים עייפות וחוסר חיוניות? אל תעזבו את העבודה! כל מה שצריך לעשות זה לשפר ולשדרג את התאורה. אספנו את כל הטיפים לשדרוג התאורה במשרד – והנה הם לפניכם

סביבת עבודה נכונה: הכל מתחיל בתאורה מתאימה

מבלים שעות במשרד? סובלים מכאבי ראש? מרגישים עייפות וחוסר חיוניות? אל תעזבו את העבודה! כל מה שצריך לעשות זה לשפר ולשדרג את התאורה. אספנו את כל הטיפים לשדרוג התאורה במשרד – והנה הם לפניכם

רובנו מבלים שעות רבות במשרד מול המחשב ולא תמיד מרגישים טוב אחרי יום עבודה. כדי לא לפתח כאבי ראש ועיניים ולהמשיך להיות יעילים גם אחרי כמה שעות, המשרד צריך להיות נוח ונעים ולספק סביבה עבודה נכונה. אחת הדרכים העיקריות לעשות זאת היא בעזרת תאורה מתאימה. חדר יפה ומואר יעזור לנו לעבוד בצורה טובה יותר. הנה חמישה טיפים לבחירת תאורה למשרד:

עוצמת האור

בזמן שאתם בוחרים תאורה למשרד ודאו שעוצמת האור נכונה. לא מעט מדי ולא יותר מדי. חדר חשוך עשוי לגרום לכם לרצות לישון או אפילו להיות מדוכאים ואז בטח שלא תעבדו טוב. העיניים יתאמצו והראש יתחיל לכאוב. גם יותר מדי אור לא טוב לנו לעיניים שעשויות להתאמץ כדי להתאים את עצמן מה שיוביל שוב לכאבי ראש. תאורה טבעית ושינוי עוצמת התאורה הם הפתרון הכי מהיר לחדר חשוך או מואר מדי.

מנורות מעוצבות

ישנם עיצובים וסגנונות שונים של תאורה וכדאי לבחור כאלה שהם גם יפים ויוסיפו סטייל למשרד, אבל גם שיאירו אותו בצורה טובה. בנוסף, השתמשו בנורות חוסכות אנרגיה כדי להפחית את צריכת החשמל. קירות בהירים במשרד, אגב, יפחיתו את הצורך בגופי תאורה רבים.

מיקום התאורה

גם למיקום גופי התאורה יש חשיבות רבה. האם תמקמו את התאורה בתקרה, תניחו את המנורות על שולחנות או מוצבים ברצפה? בחרו את המיקום הטוב ביותר להאיר את משרדכם ויכול מאוד להיות שתצטרכו יותר ממיקום אחד. מנורות קריאה, מנורות עומדות ומנורות תצוגה יכולות להיות מאוד יעילות ולהוסיף אור נכון למשרד.

לקריאה נוספת

הארה לפי חללים

ישנם חללים רבים המרכיבים משרד – הקבלה, המסדרון, חדרי משרדים, אופן ספייס וכדומה, וכולם צריכים להיות מוארים באופן אחר. בדקו מה הצרכים בכל חלל ובחרו את התאורה שמתאימה לו.

התייעצו עם מומחים

הדרך הטובה ביותר להבטיח שיש לכם את התאורה הנכונה במשרד היא על ידי התייעצות עם בעלי מקצוע. הסבירו להם מה הצרכים שלהם ותנו להם לתכנן ולספק לכם את הפתרונות הטובים. מה שטוב זה שתמיד תוכלו לדייק ולתקן כשבעלי מקצוע נותנים לכם שירות (אם הם מקצועיים ואמינים, כמובן). הם ייתנו לכם עצות רלוונטיות על הדרך הטובה ביותר להאיר את המשרד במסגרת התקציב.