קטנים אבל מגניבים: הגאדג'טים שאתם צריכים למנגל יום העצמאות

מגדיל מסך לטלפון הנייד, מאוורר נייד שמשפריץ מים, אוזניות שהן גם רמקולים ועוד כמה גאדג'טים מיוחדים שיעשו לכם כיף בזמן שאתם עושים על האש

בואו נודה על האמת: עם ישראל לא באמת צריך סיבה מיוחדת כדי לעשות מנגל. כמעט כולנו, חובבי הבשר וגם הצמחונים והטבעונים, פשוט אוהבים לעשות על האש, בין אם זה קורה בפארק, בשמורת טבע, על חוף הים, במרפסת או בחצר. כמעט כל זמן הוא זמן טוב ליהנות ממטעמי המנגל, אבל ממש עכשיו מגיע יום העצמאות שנחשב, ובצדק, לחג המנגל הלאומי.

חוץ מכל הציוד המוכר והדרוש כדי לעשות מנגל כהלכתו – למשל, המנגל עצמו, כלי הבישול והאוכל, הסינרים, השמשייה, הכיסאות והשולחן המתקפלים, הצידנית וכמובן הבשר והירקות – אפשר בהחלט לגוון ולשפר את חוויית העל האש ביום העצמאות שלנו עם כמה וכמה גאדג'טים חביבים, יעילים וממש לא יקרים. אז אספנו לכם כמה רעיונות לגאדג'טים קטנים וחמודים, שיכולים להיות שלכם תמורת כמה עשרות שקלים בלבד.

כלוב לטלפונים ומגדיל מסך

אל המנגל יביאו בני המשפחה או החברים דברים שונים, אבל מה שבטוח הוא שכולם יגיעו עם הטלפונים ניידים שלהם. במקום שהסמארטפונים יתפסו מקום יקר על שולחן האוכל, וגם כדי להגן עליהם משפריץ לא רצוי של מים או שמן, תוכלו להכניס עד 8 טלפונים ניידים לכלוב קטן ומיוחד וכך להגן עליהם בזמן הזלילה הגדולה.

אפשרות נוספת להגנה על הטלפון הנייד בזמן המנגל הוא פאואר קייס – נרתיק קטן המשלב ארנק, אחסון לטלפון וגם מטען (סוללת גיבוי). ואם הזכרנו מטען, פריט סופר חשוב לכל מי שמשתתף במנגל, במקום לטעון את הסמארטפון במכונית, אפשר להשתמש במטען נייד. חלק מהמטענים הניידים הרבים שאותם תוכלו למצוא בקלות בחנויות המתמחות בתחום וגם באינטרנט, מסוגלים לטעון שני טלפונים בו-זמנית, וגם לטעון את הטאבלט שבו הילדים בוודאי ירצו להשתמש במהלך המנגל.

ועוד רעיון לגאדג'ט קטן וחמוד בנושא טלפוניים ניידים – מגדיל מסך. זקוקים לרגע של שקט מהילדים כדי להתרכז בהכנת האוכל או כדי לפטפט בנחת עם החברים? מגדיל מסך שנראה כמו טלוויזיה קטנה, בדרך כלל בגודל של 8 אינץ' עד 10 אינץ', יעשה את העבודה. מחליקים את הטלפון הנייד לתוך מגדיל המסך – וזהו זה.

לקריאה נוספת

פוף מתנפח ומחבט נגד זבובים

המנגל עובד במרץ, העשן מיתמר אל השמיים ועכשיו האוכל מוכן וצריך לשבת על משהו כדי לאכול אותו בכיף, נכון? אז אפשר להשתמש בכיסאות מתקפלים, ואפשר גם ליהנות מגאדג'ט מגניב – פוף מתנפח שכולל צילון קטן. תוך שניות הפוף הזה מתמלא באוויר, ללא צורך במשאבה, ואתם יכולים לשבת בנחת ולזלול. לצד האוכל הטעים, חשוב להקפיד גם על שתייה מרובה, בעיקר מאחר שימי העצמאות שלנו מתאפיינים במזג אוויר חם. במקום להשתמש בכוסות פלסטיק חד-פעמיות, שאינן תורמות לסביבה, קחו אתכם כוס שתייה רב-פעמית, בעלת משקל קל השומרת על קור או חום. כך תיהנו ממשקה קר ומרענן או מקפה או תה חמים וגם תשמרו על הסביבה.

ואם בזמן הארוחה מטרידים אתכם מיני מעופפים שעטים גם על המנגל, כאן יכול לבוא לעזרתכם מה שמכונה בדרך כלל מחבט קוטל יתושים, אבל למעשה יעיל גם נגד מיני מעופפים קטנים אחרים כמו זבובים. מדובר במחבט קטן המעוצב כמחבט טניס שראשו כולל רשת של חוטים בעלי מטען חשמלי.

מאוורר אישי נייד ומוסיקה טובה

אז כבר אמרנו שיהיה חם ביום העצמאות, נכון? שני הגאדג'טים הקטנים הבאים אמנם לא יפתרו את הבעיה באופן מלא, אבל בהחלט יסייעו בהתמודדות עם טמפרטורות מעיקות. מאוורר מתיז מים הוא מאוורר נייד קטן המחובר אל… כן ניחשתם נכון – מיכל מים קטן, ומופעל באמצעות סוללות. אפשר להחזיק אותו מול הפנים וליהנות ממשב רוח, ואפשר גם ללחוץ על המתג שלו שמעוצב בצורת הדק ולקבל יחד עם משב האוויר גם רסס מים מרענן. ויש גם מאוורר טלפון נייד. לא, הוא לא מקרר את הטלפון אלא אתכם: מדובר במאוורר קומפקטי למדי המתחבר ישירות אל הטלפון הנייד, כך שאין צורך בסוללות נפרדות כדי להפעיל אותו.

גם מוסיקה טובה היא חלק בלתי נפרד ממנגל יום העצמאות. לצורך כך אפשר להשתמש באחד (או יותר) ממגוון הרחב של רמקולים ניידים המחכים לכם על מדפי החנויות (הפיזיות או הוירטואליות) ולהזרים אליהם את המוסיקה שאתם אוהבים מהטלפון הנייד או הטאבלט.

קניותואפשר גם להשתמש בגאדג'ט שווה שהוא גם וגם, כלומר שני מוצרים במוצר אחד: אוזניות רמקולים. אלה הן אוזניות המשלבות רמקולים, כך שהן מתאימות למי שאוהב לשמוע את המוסיקה שלו באופן אישי, אבל ברגע קל ניתן להפוך אותן למעין רמקולים ניידים.