צפיות ביוטיוב זה בדיוק מה שאתם צריכים כדי להוביל

מייצרים תוכן וחולמים שיהפוך לויראלי? העלאת סרטונים ביוטיוב היא בדיוק מה שאתם צריכים. גלו איך להשיג עוקבים איכותיים בצורה מהירה בכתבה הבאה

אם אתם מעוניינים להצליח, שכולם יכירו אתכם, שתהיו ויראליים ומבוקשים בתחום הפרסום, הדיגיטל והשיווק מה שאתם צריכים זה לרכוש מחברת דיגיטל בוסט חבילת קניית עוקבים ביוטיוב ולחזק את ערוץ היוטיוב שלכם בצפיות, לייקים ותגובות. ככל שיהיו לכם יותר תגובות וכניסות יוטיוב תסמן אתכם כמובילים ומבוקשים ותרצה להציג אתכם עוד ועוד כתוכן איכותי ומעניין שכדאי לגולש לצפות בו כחלק מהפיד שלו לתכנים שהוא צורך בדרך כלל. מי לא רוצה שיוטיוב תמליץ על הסרטון שלו? זה מחזק עבורכם את הצפיות בסרטון וכולם רוצים כמה שיותר צפיות ביוטיוב. היום זה ברור, ככל שצופים בך יותר התוכן שלך כנראה מרתק ומעניין.

מיותר לומר שככל שהחשיפה שלכם תגדל, כך תרוויחו יותר ותוכלו לחזק גם את שאר הרשתות החברתיות שלכם כמו אינסטגרם, פייסבוק, טיק טוק ועוד. העברה של תוכן מאחד לשני הכולל קישור לסרטון יאפשר לכם להתקדם בכל אחת מהרשתות, כך תהיו מכוסים בפנייתכם לכלל קהלי היעד. גם אם לא תצליחו לעשות זאת בהתחלה ניתן לרכוש חבילת קניית עוקבים באינסטגרם לדוגמא, שתחזק לכם את הבסיס והשאר יגיע עם הזמן, יחד עם הערך המוסף שתעניקו לגולשים שלכם. חבילה זו ניתנת לרכישה גם היא בחברת דיגיטל בוסט והיא תוביל אתכם להצלחה מהירה שתכפיל את העוקבים שלכם ובדיוק את מה שאתם מחפשים, צפיות ביוטיוב, בזמן קצר ככל האפשר.

הרווחים מיוטיוב משתלמים במיוחד ולכן רבים מנסים להפוך ליוטיוברים, להביא את הסרטון שיוביל ברשתות, את הסרטון שכולם ידברו עליו, את זה ש"ישבור" את הרשת. זה לא פשוט להגיע לסרטון כזה, אבל כשמגיעים לזה כמות העוקבים עולה באופן משמעותי ולכן כולם רוצים להוביל בתוכן מקורי כדי להגיע ללייקים רבים, תגובות שיציפו את היוטיוב ובכלל כולם מעוניינים שידברו עליהם וכמה שיותר. כדי לעצור את התופעה הזו וכדי שלא תצטרכו לשבת ימים כלילות על המחשבה איך להביא את הסרטון המפגיז רק בשביל עוד לייקים, תגובות ועוקבים דיגיטל בוסט מאפשרת לכם לדלג על כל זה ולהוביל להצלחה בזמן קצר. בעידן שאנו נמצאים בו, מהירות היא שם המשחק, כי מי יודע איזו רשת חברתית תוביל מחר? אולי ההשקעה שלכם לטווח ארוך לא תהיה משתלמת. אתם צריכים לקבל עכשיו כמה שיותר צפיות ביוטיוב, לגרום לאנשים להגיב לכם כמה שיותר מהר לסרטון וכמובן לקבל עוד ועוד לייקים כדי להוכיח שהתוכן שלכם איכותי ומוביל.

רבים הצליחו להתפרסם בזכות הסרטונים שלהם ביוטיוב, אם ניקח לדוגמא את המשפחות שמצלמות את חייהן רוב הזמן עם הילדים, את הצגות הילדים שהבינו מזמן שכל סרטון חייב לעלות ליוטיוב וכמובן את הזמרים שמבינים שבעולם הדיגיטלי אין אפשרות יותר ליצור תוכן מקורי בדיסק ישן, אלא עליהם לעלות את השיר ליוטיוב ולחזק צפיות ביוטיוב על ידי טקסט, תמונה או קישור לסרטון ברשתות החברתיות. לא פעם אנו רואים שזמרים גדולים עושים זאת, הם מושכים אתכם להיכנס לסרטון כדי להביא כמה שיותר צפיות ביוטיוב, זה מדד להצלחת השיר, למיתוג של האנשים ולגודל ההשפעה שלהם על הקהל. גם אם רבים מהם לא מציינים זאת, כדאי שתדעו שלא פעם גם אנשים שיש להם כמות צפיות לא רעה בכלל עדיין פונים לחברות שונות כדי לרכוש חבילת קניית עוקבים ביוטיוב או קניית עוקבים באינסטגרם, כי תמיד צריך עוד ועוד. כשהמתחרים שלך מובילים עלייך, זה בעייתי ועלייך לספק את הסחורה ואת מדד ההצלחה שלך ע"י חשיפת כמות הצפיות שיש לסרטון שלך או כמות העוקבים שלך באינסטגרם.

קניתם חבילת צפיות ביוטיוב מחברת דיגיטל בוסט, מה השלב הבא?

לאחר שהבנתם את החשיבות לרכישה חבילת צפיות ביוטיוב או מעורבות של הקהל בסרטון שלכם עליכם להבין שכעת צברתם לעצמכם עוקבים. העוקבים הללו מחכים מכם לתכנים טובים, מרתקים ומעניינים. כאלה שימשכו אותם לצפות בכם שוב ושוב ולכן על אחריותכם לתת להם מידע מעמיק על מה שאתם מאמינים בו, על הערכים שאתם רוצים להוביל בעמוד, תנסו ליצור תוכן מקורי ולספק לעוקבים שלכם את מה שהם רוצים כי רק אם תטפחו את הערוץ תוכלו לעלות את העוקבים שלכם תמיד.

צפיות ביוטיוב גדלות כאשר עושים את הדברים נכון, אלו הדברים שעליכם לעשות כדי שיהיו לכם עוד ועוד צפיות:

  • התמקדו בתוכן ספציפי: מיקוד קהל יעד יעזור לכם להיות "מומחים" בתחום. ככל שאתם מתעסקים בסוג מסוים של תוכן אתם יכולים להפוך את עצמכם למומחים בתחום אל מול קהל היעד שלכם. המיתוג שלכם יצליח אם תעדכנו מראש את הצופים שלכם על תחום התוכן שאתם הולכים לדבר עליו. יש כאלה שמחליטים לפתוח ערוץ יוטיוב עם מטרה להיות מובילי דעה בתחום רפואיים, ישנן משפחות שפותחות ערוץ יוטיוב במטרה להביא צפיות ביוטיוב לסרטונים המיועדים לילדים כדי שיוכלו להפוך לכוכבי ילדים ועוד. זו בעצם האסטרטגיה שלכם אותה עליכם להוציא אל הפועל בכתיבת תכנים מקוריים והקלטת סרטונים טובים.
  • הכינו גאנט שנתי: אם אינכם יודעים מהו גאנט, נשמח לעדכן. גאנט הוא כלי שעוזר למשווקים לחלק את עבודתם ע"פ מדד זמן מסוים (יום, שבוע, חודש ועוד). אתם יכולים לכתוב לכם בכל יום או שבוע מה התוכן אותו אתם תעלו, חשוב להתייחס לתאריכים חשובים בגאנט. לדוגמא מי שמעוניין להתקדם בתחום התוכן של הילדים חשוב שיידע לפרסם סרטונים בחג ספציפי בזמן החג או רגע לפניי. אם אתם בתחום האוכל גם תוכלו לפרסם מאכלים לפי חגים, כך אתם מספקים עוד תוכן, בזמן שמתאים ומבוקש על ידי קהל היעד. זה גורם לעוד צפיות ביוטיוב.
  • בקרה: מידיי יום כדאי לבצע בקרה על כמות העוקבים שלכם, כמה צופים התווספו לכם היום, האם עלו לכם העוקבים ואם יש כאלה שהסירו לכם לייק או עוקב, במידה וכן נסו להבין למה. המסקנות זה הדבר הכי חשוב, ממנו תפיקו לקחים על הערוץ שלכם ובזכות הלקחים הללו תשתפרו עוד ועוד. כך תעלו את הסרטונים שלכם בקלות וכמות צפיות ביוטיוב תהיה גבוהה.
  • למדו מהמתחרים: למידה זו היא החשובה ביותר, ללמוד עוד ועוד מה המתחרים שלכם עושים, האם הם נמצאים ברשתות שאתם לא נמצאים בהם? מה התכנים שהם מעלים? מה עובד להם הכי טוב? האם מדריכים, טיפים או סרטונים? עליכם לבקר בדיוק את מה שהם עושים לפרטי פרטים כדי להבין מה הקהל אוהב, כי אם אלה המתחרים שלכם אתם בטח מתמודדים מול אותו קהל יעד.

כדי להגדיל צפיות ביוטיוב אתם צריכים בסך הכול תוכן איכותי, מקורי, מעניין והרבה סבלנות, דיגיטל בוסט חוסכת לכם את ההמתנה, אין צורך להיות סבלניים בעידן בו הכול מגיע לנו באופן מידי. תכינו את התכנים ואת ההתרגשות להגדלת העוקבים כי מי לא רוצה עוד ועוד צפיות ביוטיוב או לייקים? כולם רוצים להצליח ולכן כולם פותחים עמודי פייסבוק, טיק טוק או אינסטגרם. תובילו, אל תישארו מאחור, אם אין לכם ערוץ יוטיוב זה הזמן לפתוח, הגדלת צפיות ביוטיוב זה אתגר כיפי שיאפשר לכם להגשים חלומות ולהתקרב אל המטרה שלכם מהר ככל האפשר.

דיגיטל בוסט DigitalBoost

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 03-518-4300

digitalboost.co.il