עושים שרירים לקורונה: מתאמנים מהבית עם יד2

מי אמר שאי אפשר לשמור על כושר בין ארבע קירות? ריכזנו רעיונות מעולים לספורט מהבית, טיפים ליצירת מסגרת אימונים אישית וגם שלושה תרגילים סופר מחטבים

התקופה שבעקבות מחלת הקורונה, גורמת לנו לסבול ממחסור באיזון ובשגרה. אנחנו מרשים לעצמנו להתרווח מול הנטפליקס באין מפריע, לשחרר את הגבלות שעת השינה ומוצאים המון נחמה בתוך המקרר. פלא שאנחנו מודאגים מהכניסה לג'ינס בסיום התקופה?

בשבועות האחרונים התרחב משמעותית טרנד האימונים מהבית ודרכו אפשר למצוא מאות אלפי סרטונים, מדריכים ושיעורים בלייב שיאפשרו לכם לשמור על הגזרה, להוציא אנרגיות ולשפר את פעילות המערכת החיסונית. אז מה צריך כדי להתאמן מהבית? סמארטפון עם חיבור לרשת, שעה פנויה ודחיפה קלה מאיתנו: 

אביזרים, מכשירים ומוצרי ספורט: הכל מחכה לכם באתר יד 2

המחסור בחדר הכושר מורגש וקשה לתרגל ללא הסביבה והאווירה המתאימה. לכן תוכלו להשתמש באתר יד 2 כדי למצוא מגוון רחב של אביזרי כושר וציוד ספורט מכל הבא ליד. בעיקר לרגל פסח המתקרב, אנשים נפטרים מציוד שכבר לא בשימוש ועבורכם זו הזדמנות פז לקנות אותו במחיר שווה. מוצרי הספורט מיד שניה יכולים לכלול ציוד פשוט כמו משקולות, מזרונים, גומיות וכדורים או ציוד "כבד" כמו מכשירי כושר במצב מעולה וברבע מהמחיר בחנויות. חובבי הספורט ומתאמנים מתקדמים ימצאו ביד 2 גם שעוני דופק, שקי אגרוף, טרמפולינות ואפילו ביגוד מקצועי. כל מה שצריך כדי להיכנס לכושר מהבית וליצור לעצמכם סביבת אימונים אטרקטיבית.

הרכישה באתר בטוחה וסטרילית. בעבור המוצרים ניתן לשלם דרך העברה בנקאית או אפליקציית תשלומים ולסכם על שילוח והעברה מכתובת לכתובת באמצעות חברת משלוחים. את המוצרים שלרוב נמכרים לאחר שימוש מועט, תוכלו לחטא בכל חומר חיטוי המשמש אתכם בבית.

ציוד כבר יש? הנה 5 טיפים לבניית תוכנית אימונים:

אימון טוב הוא אימון קצר וממוקד. שעתיים על אופני הכושר לא יגרמו לכם להשיג שום מטרה. חצי שעה בעצימות גבוהה בהחלט כן.

שלבו באימון תרגילים בכמה שיותר מנחי גוף: עמידה, ישיבה, שכיבה על הגב, שכיבה על הבטן, שכיבה על הצד ועמידת שש. אימון מגוון ישיג תוצאות לטווח הרבה יותר ארוך.

אם יש לכם מכשיר כושר כמו הליכון או סטפר שאתם רוצים לשלב בתוכנית, הקדישו לו 20-40 דקות מתוך כלל האימון. כמו כן, התייעצו מרחוק עם הרופא שלכם לגבי המכשיר ואופן השימוש האישי בו.

הגיעו לאימון במצב של רעב מאוזן – כשהבטן ריקה, אך לא מקרקרת.

הקדישו 5 דקות בתחילת האימון ובסיומו לחימום ומתיחות. אל תוותרו עליהם, משום שרק דרכם מתבצע שיפור אמיתי מאימון לאימון: הגוף מתכונן לרמה הבאה, תוך שימור הרמה הקיימת.

ולקינוח: שלושה תרגילים פשוטים ומחטבים מהבית

  • סקווט-ג'אמפ: כיפוף הברכיים והישבן לאחור (דימוי ישיבה על כיסא ש"כאילו" נמצא מאחוריכם), כאשר ההתיישרות של הגוף מלווה בקפיצה. לשריפה מהירה יותר השתמשו במשקולת של קילו בכל יד, או בבקבוקי מים. בצעו את התרגיל 16 פעמים.
  • רגל אחורית עולה יורדת – בעמידה: הרגל נעה לאחור ובאופן מיושר וחוזרת חזרה. ניתן להניח את הידיים על המותניים או להשעין אותן כנגד הקיר. לשריפה מהירה יותר השתמשו בגומייה קשורה בין הרגליים. במצב זה לא תוכלו להחזיר את הרגל מבלי שהגומייה תיפול ולכן תאלצו להיות "בעבודה" מלאה לאורך כל התרגיל. בצעו 8 חזרות בכל רגל.
  • יישור יד ורגל נגדית – בעמידת שש (כפות הידיים, הברכיים וכפות הרגליים במגע עם הקרקע): הרימו וישרו את היד והרגל הנגדית לה. נסו להישאר בשיווי משקל למשך כשלוש שניות לפני שתחזרו למקום. ניתן לבצע עם אביזרי ספורט כמו רצועות TRX או משקולות ידיים ורגליים ולנוע מעלה-מטה בתנועות קטנות כשאתם באוויר. בצעו 8 חזרות בכל יד ורגל נגדיות.