נקי זה הכי: 7 דברים שאנשים עם בתים נקיים עושים כל יום

אתם לא חייבים לנקות אבק ולשטוף את הרצפה כל יום כדי שהבית שלכם יראה מצוחצח. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על סדר וניקיון באופן קבוע

נקי זה הכי: 7 דברים שאנשים עם בתים נקיים עושים כל יום

כיצד שומרים על בית נקי ומסודר לאורך זמן?

מכירים את החברים האלה שגם כשאתם קופצים אליהם לביקור בהפתעה, הבית שלהם נראה נקי ומסודר כאילו הרגע הם סיימו מרתון ניקיונות כולל חלונות, פוליש והחלפת כל הדירה?

תארו לעצמכם שאתם הייתם נקיים כמוהם עם בית מבריק באופן קבוע. זה היה יכול להיות ממש כיף. אז החלטנו לחקור את הרגלי היומיום של אנשים עם בתים ולמדנו שצריך הרבה יותר מכמה טריקים כדי להפוך למלכי הניקיון. בעיקר חייבים לשמור על בית מסודר עד מושלם ברמה השעתית.

אבל אם תמשיכו לקרוא, תגלו שבעה הרגלים שאנשים עם בתים נקיים עושים כל יום. וכן, אם תיישמו אותם אולי תצליחו להפוך את הדירה שלכם למקום קצת נעים יותר לחיות בו.

סדרו את המיטה

זה לא משנה אם קמתם הפוכים או רעננים. לפני שאתם יוצאים מחדר השינה בבוקר, בטח ובטח לפני שאתם עוזבים את הבית ויוצאים ליום שלם, סדרו את המיטה שלכם. אם אתם ממהרים ואין לכם זמן לוודא שהכל סימטרי, פשוט משכו את השמיכה מעל הכריות, לפחות שהמיטה תראה מסודרת. אם אתם מהמשקיענים, כיסוי מיטה לגמרי ישדרג את הסיפור. אלה בדיוק 10 שניות מזמנכם וכבר החדר יראה מסודר יותר. ואולי אפילו היום שלכם יתחיל רגוע ונעים יותר.

רוקנו את המדיח בבוקר

למה כדאי לכם לרוקן את המדיח? כי אין יותר מרגיז מכיור מלא כלים ומדיח שלא יכול להכיל אותם. אם תרוקנו את המדיח בבוקר הוא יהיה מוכן לכל הכלים שיצטברו במהלך היום והערב. תוכלו להפעיל אותו במהלך הלילה ולקום בבוקר לכלים נקיים.

קפלו את הבגדים שלכם

כן, אנחנו יודעים שאתם אוהבים להתפשט בדרך למקלחת ולהשאיר שובל של בגדים אחריכם, אבל בואו ננהג כמו אנשים מסודרים ונזרוק אותם לכביסה, או לפחות נקפל אותם ונניח על השידה או בתוך ארון הבגדים. גם הבגדים שלכם וגם הרצפה שלכם יראו יותר טוב אחר כך – מבטיחים.

השתמשו בסלסילות

כשהבית גדול ויש מקום לאחסן הכל אז אין בעיה. אבל אם יש לכם המון דברים ואין מקום לכלום, נסו לפזר בבית סלים חמודים. הם גם יוסיפו לעיצוב וגם תוכלו להחביא בתוכם את כל הפריטים שאין לכם מקום עבורם. גם מדפים או ארוניות יכולים לסייע, בעיקר כי אפשר לשלב בהם דברים חשובים לצד פריטי נוי.

איבדנו אתכם בלטאטא? אין בעיה. היום שואבי האבק יכולים לגמרי להחליף את המטאטא. הם קטנים ולא מסורבלים ומגיעים לכל פינה בבית. אז אין לכם תירוצים.

אל תלכו לישון עם מטבח מלוכלך

נכון, אכלתם עכשיו ארוחה גדולה תוך כדי שצפיתם בעונה שלמה של הסדרה האהובה עליכם והדבר האחרון שבא לכם לעשות עכשיו זה לנקות. טעות! אתם ממש לא הולכים למיטה לפני ששטפתם כלים, סידרתם את המצרכים במקום, ניגבתם את השיש וזרקתם את הזבל. להתעורר בבוקר לבלגן במטבח זה ממש לא נעים. תרתי משמע. וגם תנו לנו לגלות לכם משהו, גם בבוקר לא יהיה לכם כוח לסדר, אז עדיף לסיים עם זה כמה שיותר מהר.

נקי זה הכי: 7 דברים שאנשים עם בתים נקיים עושים כל יום

מטבח נקי: הקדישו 5 דקות לסידור המטבח לפני השינה

לסיכום

בכדי לשמור על ביתכם נקי ומסודר לאורך זמן, כדאי שתמצאו מספר דקות ביום בכדי לטפל במשימות שבינינו, אף אחד לא באמת אוהב לבצע – ואלה לא יצטברו לכדי יום נקיון מלא. בינינו, אין כמו לחזור לבית מסודר ונקי באופן קבוע.