מלכת התכשיטים

הנה כמה דברים שלא ידעתם על פנינים

 

שרשרת פנינים: מלכת התכשיטים

רבים אוהבים להתקשט בתכשיטים יקרים ואיכותיים, אך מבין התכשיטים היפים ביותר נמצאת שרשרת פנינים שהיא ללא ספק מלכת התכשיטים. השרשרת היא שילוב בין עדינות לבין יוקרה. הפנינה מעניקה לכל תכשיט ערך מוסף, בייחוד כאשר היא נמצאת על גבי השרשרת. היא מחברת את האישה אל הים ואל הטבע, וגורמת לעורה להיות זוהר יותר. כמו כן, שרשרת פנינים אמיתית מבליטה את יופיה של כל אישה והופכת אותה לייחודית.

שרשרת פנינים לכל הזדמנות

כל אחד רוצה להפתיע את האישה של חייו לרגל אירוע מרגש ומיוחד ולקנות לה תכשיט מיוחד. שרשרת פנינים היא תכשיט ייחודי המתאים לכל הזדמנות. אחת ההזדמנויות הבולטות האלה הוא יום הולדת. תוכלו להעניק שרשרת פנינים לאישה שאתם אוהבים לרגל יום הולדתה. שרשראות פנינים מעוצבות בעיצובים שונים. יש שרשרת המתאימה יותר לנשים צעירות, ואחרת לנשים מבוגרות. ישנן שרשראות המתאימות לנשים שאוהבות לבלוט, בעוד שרשראות אחרות עדינות יותר. מעבר לכך, ניתן להעניק שרשרת פנינים במתנה בהזדמנויות שונות. מלבד ימי הולדת, השרשרת מתאימה גם בתור מתנה ליום האהבה, יום נישואין או אפילו לאירוסין ולחתונה עצמה. ולפעמים אתם פשוט רוצים להעניק את השרשרת במתנה ללא סיבה מיוחדת, כי לא באמת צריך סיבה טובה כדי להפתיע.

7 דברים שלא ידעתם על הפנינים

הפנינה היא הרכיב העיקרי של שרשרת פנינים איכותית. על כן, אספנו לכם כמה עובדות מעניינות על פנינים שכדאי לדעת:

  1. מקורן מן הטבע – הפנינים נחשבות לאבני חן, והן מבין אבני החן היחידות שהמקור שלהן מגיע מבעלי חיים. כידוע, מקורן של הפנינים הוא מן הצדפות.
  2. רכיב הפנינים – הפנינים מורכבות מחומרים מיוחדים הנקראים סידן פחמתי וקלציט. את החומרים האלה מפרישה הצדפה כאשר היא מנסה להגן על עצמה מפני גופים זרים שחודרים אליה. ודרך אגב, זו הסיבה שהפנינה עלולה לההירס כאשר היא באה במגע עם חומרים כמו חומץ, מיץ תפוזים או יין. הפנינים מתמוססות די בקלות בחומרים אלה בגלל הסידן הפחמתי, אז אל תנסו את זה בבית.
  3. הצדפה אינה נפגעת – בניגוד למה שחושבים, ברגע שאוספים את הפנינים מהצדפות, הן אינן נפגעות וממשיכות להתקיים. כך שאפשר לענוד שרשראות פנינים מבלי להרגיש מבוכה או אשמה. ודרך אגב, אם הפנינה לא תוסר מהצדפה, היא תמשיך להתקיים בקרבה לאורך כל חייה.
  4. הפנינה המתורבתת – בימינו מרבית הפנינים הן מתורבתות, ואילו הפנינים ההטבעיות הן נדירות יותר, וזאת בעקבות הרס בתי הגידול הטבעיים של הצדפות.
  5. מתוקים ומלוחים – הפנינים יכולות להיווצר הן במים מתוקים והן במים מלוחים.
  6. הפנינה והירח – ישנן תרבויות שבהן מקשרים בין הפנינים לבין הירח, כך שכל מי שעונדת שרשרת פנינים מקושרת למעשה לצד הרוחני שלה. למעשה, לפי טקסים הודיים עתיקים, הפנינה היא בתו של הירח, והיא נולדה כתוצאה מאיחוד בין כוחות השמים והארץ.
  7. במזל יוני – הפנינה נחשבת לאבן החן של חודש יוני. כך שאם האישה שלכם נולדה בחודש זה, אין דבר מתאים יותר מלהעניק לה שרשרת פנינים יפהפייה.

כל הסיבות לקנות שרשת פנינים באתר

ראינו את היופי והייחודיות של הפנינים. לאור כל הסיפורים והאגדות הסובבים סביב הפנינים ויופין העדין, כל אישה תרצה לקבל במתנה שרשרת איכותית. אתם מוזמנים לבקר באתר C’ CLAIR ולבחור מגוון רחב של שרשראות פנינים. ישנה, למשל, שרשרת בעלת שלוש שכבות של פנינים המתאימה לאישה שאוהבת תכשיטים, ועוד יותר אוהבת לבלוט בהן. ויש גם שרשראות עדינות יותר דוגמת שרשרת זהב עם תיליון של צדף פנינה. האפשרויות מגוונות, ואתם מוזמנים להיכנס ולבחור תכשיט כלבבכם.