מוכנים לעונת החתונות? מגוון מוצרים לחתונה במחירים שוברי שוק

טבעת? יש. צלם ומאפרת? יש. אולם אירועים מהמם? יש. אבל אם אתם מחפשים דרך מקורית להגיש אקסטרה לאורחים וגם לעשות כמה דברים בגזרת ה-DIY, לנו הרעיונות המבריקים ביותר

חתונה היא מומנט מרגש שהחתן והכלה רוצים להפיק ממנו את המיטב וליצור זיכרונות מתוקים יחד. ככל שהם מעורבים בעצמם יותר ברמת היצירה והעשייה לקראת האירוע, כך הם מצליחים להפוך אותו לאישי וזכיר יותר בקרב האורחים. אז מה אנחנו מציעים לכם כדי לעזור לאירוע להשתדרג? הנה כמה רעיונות שיחסכו לכם כסף, אבל באותה נשימה גם יהפכו את החתונה לכזו שמביאה אתכם ואת מי שאתם לידי ביטוי:

חופה וקידושין

החופה היא רגע השיא של האירוע ועליה להיות מרשימה ורומנטית ובאותה הנשימה גם איכותית מאוד. יש מתחתנים שמעדיפים ליצור את חופתם מאפס ולבצע תפירה אישית או רכישה של בד מיוחד. בסיום החתונה, הם כמובן מציעים למכירה הלאה את המוצר ובכך מוזילים את עיצוב החופה. את החופה הלבנה והנהדרת ניתן לקשט בפרחים ססגוניים ובקשירות ייחודיות, נורות לד ואפילו לעשות את זה "אולד פאשן" ולהעניק את הזכות לארבעה גברים חסונים לאחוז בעצמם בארבע המוטות.

אוכל, קדימה אוכל

אחד הנושאים המדוברים בקרב אורחי שמחתכם הוא (איך לא), מה שאוכלים בה. חתונה טובה צריכה לכלול אוכל טרי, איכותי ומעניין שכמובן יהיה זכיר מאוד לטובה בגזרת הטעם. הבעיה היא שאירועים נוטים להימשך הרבה אחרי שלב הקינוחים ובשלב זה, אורחים שהגיעו מאוחר או שלא הספיקו ליהנות מהמנה העיקרית נותרים די רעבים. הפיתרון הוא השכרת מכונת פופקורן, גלידה או נקניקיות שמגיעות לתוך הרחבה ומספקות נשנושי לילה חטופים שמיישבים בול עם האלכוהול מהבר. ההכנה שלהן מתבצעת מראש וכך הן יהיו זמינות לרגע האמת ללא תפעול. יאמי!

חתונה בשטח פתוח? קטן עליכם

חלק מהזוגות מעדיפים ליצור את החוויה האישית שלהם מאפס, עד לרמת בחירת המקום הטבעי והפתוח שבו יוקם האירוע. במצב זה, תצטרכו להפוך למפיקים, הבמאים והמעצבים שחולמים ומגשימים את הכל בארבע ידיים ועליכם להיעזר בהשכרת ציוד לאירועים. אוהלי אירועים, כסאות פלסטיק, גנרטורים, מקרנים ועוד המון פתרונות יהפכו את האירוע שלכם למעניין, מקורי והכי חשוב – בלתי נשכח. 

לקריאה נוספת

מה לובשים?

אף חתונה לא שלמה בלי שמלת כלה חלומית ומיוחדת. כלות רבות שואפות להשיג את השמלה החלומית, האיכותית והיפה ביותר שתחמיא להן ותהפוך אותן למלכות הרגע. אלא שבסיום האירוע, אין עוד צורך בשמלה ומי שלא השכירה אחת מראש, בדרך כלל תמכור אותה הלאה. התוצאה היא מגוון עצום של שמלות כלה יד שניה שנלבשו כמובן פעם אחת בלבד וכעת רק מחכות לרגש כלה נוספת. מדובר בשמלות שרובן נוצרו בתפירה אישית ומקורית לשלל סוגי הגוף והמידות והן מוצעות למכירה במחירים נמוכים בהרבה מהעלות שלהן בחנות המקורית.

האם, החמות והחברה המלווה

מובן שלא רק הכלה עצמה צריכה להפגיז, אלא גם המשתתפות העיקריות שיופיעו בצילומים ולנגד עיני האורחים. אמהות המתחתנים והחברות הטובות זקוקות גם הן לשמלה לא פחות יוקרתית וקסומה שתחמיא להן, אבל שלא תאפיל כמובן על שמלת הכלה. לשם כך הן זקוקות לפתרונות איכותיים ונוחים שלא תמיד אפשר למצוא בחנויות האופנה השגרתיות. למרבה המזל – גם הפעם קיים פתרון. ניתן למצוא שמלת ערב מושלמת מיד שניה שנלבשה כמובן רק לצורך אירוע ספציפי וללבוש אותה כפי שהיא או לערוך בה התאמות רלוונטיות. מעבר לכך, מדובר בהוצאה נמוכה מאוד שתפצה על כל הוצאות החתונה הגבוהות ויתר האירועים שמסביב. לכי תדעי, אולי שמלתך לחינה או לשבת החתן מסתתרת גם היא במדור השמלות שלנו…