כל מה שרציתם לדעת על חדרי בריחה

אם תמיד חלמתם להיות במרכז עלילה כלשהי ולקחת חלק פעיל מאוד בה, כנראה שעדיין לא ביקרתם בחדרי בריחה. הכול על חדרי בריחה בכתבה הבאה

לא מעט אנשים שקוראים ספר מתח או פעולה טוב, או שצופים בסרט טוב מאוד שמכיל לא מעט תעלומות, לא פעם חולמים להיכנס לתוך הספר או הסרט ולפתור את התעלומות בעצמם, להיות שותפים בעלילה, להרגיש את המתח והפחד ובסופו של דבר גם להגיע לסוף טוב. אם תמיד חלמתם להיות במרכז עלילה כלשהי ולקחת חלק פעיל מאוד בה, כנראה שעדיין לא ביקרתם בחדרי בריחה. כיום ניתן למצוא מגוון חדרי בריחה שונים שיכולים להעניק לכל אדם שמעוניין לפתור תעלומות, להיכנס לתוך עלילה מרתקת ולהרגיש שהוא ממש בתוך חלום, חוויה מדהימה ביותר שהוא יזכור תמיד.

מהו חדר בריחה?

חדר בריחה הופיע לראשונה בסין וביפן בשנת 2007. מאז ועד היום חדרי הבריחה צברו קהל אוהדים גדול מאוד בארצות הברית ובאירופה. ניתן למצוא  את החדרים הללו ביותר מ60 מדינות בעולם כאשר הם מושכים אליהם עוד ועוד אנשים בכל יום ויום. אם אתם תוהים מה גורם לחדרי הבריחה להיות כל כך מבוקשים ופופולאריים ברחבי העולם כולו וכמובן שגם בישראל, כדאי שתדעו שניתן לתאר חדרי בריחה כמשחק הרפתקאות מדהים ואינטראקטיבי אשר במהלכו מספר שחקנים, כאשר לרוב זה יהיה בין 2 שחקנים ל7 שחקנים, נכנסים לחדר נעול. על השחקנים לפתור חידות שונות, להשתמש ברמזים שונים ועוד וזאת בכדי לפרוץ את הדרך החוצה.

ניתן לומר באופן די פשוט כי חדרי הבריחה מאוד מזכירים משחקי מחשב, הפקות טלוויזיוניות ועוד. אם כאמור חלמתם לא פעם להיכנס לתוך סרט אקשן או פעולה, אם תמיד רציתם להיכנס לתוך משחק מחשב שאתם אוהבים לשחק, זוהי ההזדמנות שלכם. כמובן שזמן השהייה בתוך החדר הוא מוגבל ואתם חייבים לעשות הכל בכדי לצאת ממנו מבלי שחלפו 60 דקות.

מה חשוב לדעת על חדרי בריחה

לא מעט אנשים שעוד לא ניסו חדרי בריחה בטוחים כי מדובר על משחק ילדים. יחד עם זאת, חשוב מאוד שתכינו את עצמכם מראש ותבינו כי לחדר הבריחה לא נכנסים עם שום מכשיר סלולרי חכם. את הכל אתם משאירים בחוץ. זה באמת מרגיש מצוין להיות מנותקים מעט מהנייד, כך אתם יכולים להתמקד באופן מוחלט בעלילה בחדר ובמה שהיא דורשת מכם לעשות. כמובן שאתם לא לבד בחדר ובחדר תוכלו להתייעץ עם החברים שהגעתם איתם, בן הזוג או בת הזוג, החברים לעבודה או בני המשפחה שהגעתם איתם. ככל שתשתפו פעולה בצורה טובה יותר, כך תוכלו לצאת מהחדר מהר יותר כמנצחים. החדר ידרוש מכם חשיבה יצירתית, זריזות ידיים וכמובן, לפעול תחת לחץ של זמן, אסור לכם לשכוח שהשעון מתקתק כל הזמן ועליכם לעשות את הדברים בצורה מהירה ויעילה. החדר יוצר אדרנלין בגוף, אך תחושת הסיפוק שתקבלו כאשר אתם והקבוצה שלכם תצליחו לצאת מהחדר כמנצחים היא ללא ספק שווה את זה.

כיצד בוחרים חדר בריחה?

אם החלטתם ללכת על חדר בריחה יחד עם חברים או כל קבוצה אחרת, אין ספק שמדובר על ההחלטה הנכונה והטובה ביותר עבורכם. יחד עם זאת, חשוב מאוד שתדעו שכיום ניתן למצוא בישראל היצע רחב של חדרי בריחה ועל כן חשוב שתמצאו את החדר שמתאים לכם ביותר מכל הבחינות. בדקו היטב איזו עלילה מציע כל חדר בריחה, כמה הוא מושקע מבחינת התפאורה שבו, כמה הוא מאתגר, האם הוא מתאים לכמות המשתתפים שאתם מגיעים איתה והאם הוא ממוקם במקום שנוח לכם להגיע אליו. לאחר שתבדקו את כל מה שצריך אודות חדרי בריחה תוכלו לבחור את הטוב ביותר עבורכם.