כך תארגנו את המסיבה המושלמת בוילה בצפון

יש לכם חשק לארגן מסיבה? קבלו רעיון נהדר: מסיבה בוילה בצפון! אז כדי לדעת איך להיערך ולהתארגן בהתאם, הכנו לכם את המדריך הבא

ממבט ראשון, מסיבה בוילה נשמעת לכם אולי כמו חלום שנלקח מסרט הוליוודי רומנטי. אבל כשבוחנים את האפשרות הזו לעומק, מגלים שזה אכן אפשרי ובמחירים זולים יותר ממה שחושבים. בעלי וילות רבות בצפון מוכנים להשכיר את הוילות שלהם לכל אירוע שלכם, ואתם רק צריכים לבחור אם אתם רוצים וילה של 15 או 30 איש. אז בחרו לכם וילה, ותתחילו לארגן את המסיבה של החיים.

איך הפכה הוילה למקום המושלם לערוך בו מסיבה?

היום יותר ויותר אנשים מבינים שאם רוצים לארגן אירוע כמו שצריך, וילות בצפון הן התשובה. לווילות כמה יתרונות על פני מקומות אחרים, כשמדובר בארגון אירוע יוקרתי ומרשים. ראשית, מדובר במקומות מרווחים המאפשרים לאורחים להתפרש על פני המדשאה או הרחבה. שנית, בוילה אפשר למצוא אטרקציות מעניינות ומאתגרות כמו משחקי שולחן או אטרקציות מרגיעות יותר דוגמת בריכה או ג'קוזי. כמו כן, קיימת אפשרות להזמין שירותים מיוחדים, למשל – עיסוי או בר משקאות. ולבסוף, כשאתם מקבלים מפתחות לוילה ללילה אחד, אתם יכולים לארגן אותה כמו שרק אתם יודעים, על מנת להפתיע את האורחים באירוע משגע.

מארגנים מסיבה גדולה בוילה בצפון

כבר אמרנו שמסיבה בוילה אינה דומה למסיבה באף מקום אחר. אך אם אתם מעוניינים להשיג את התוצאות הטובות והאיכותיות ביותר, כדאי לתכנן מראש את האירוע. אלה כמה דברים שמומלץ לשים אליהם לב:

אופי האירוע

אז איזה אירוע החלטתם לארגן בוילה? ערב יוקרתי לעובדים המסורים? מסיבת יום הולדת לחברה הכי טובה? או אולי בר מצווה לבן האהוב? סוג האירוע צריך להיות הקו המנחה שלכם לניהול ועיצוב האירוע כולו. כך, אם מדובר בערב יוקרתי של עובדים או יום הולדת למבוגרים, מומלץ לשקול להזמין אמן. ואם מדובר באירוע לילדים, חשוב לוודא שיהיו להם בוילה די אטרקציות להוצאת כל המרץ שלהם.

מקשטים את האווירה

לקישוטים במהלך האירוע יש משמעות רבה. בלונים, סרטים צבעוניים ומפות שולחן הם אלה שהופכים את האירוע שלכם למיוחד כל כך. לפיכך, מומלץ לשקול את בחירת הצבעים היטב. לדוגמה, אם מדובר באירוע של החברה שלכם, מומלץ לבחור בצבעים של הלוגו, כדי להדגיש את הנוכחות של העסק גם בעיצוב. כמובן, אם מדובר באירוע רשמי אחר כמו כנס או חתונה, כדאי לבחור בצבעים סולידיים כמו זהב או לבן. אך אם אתם מארגנים אירוע לילדים, כדאי לבחור בעיצוב בעל צבעים עליזים דוגמת כתום או צהוב. כמו כן, מומלץ לשלב אביזרים שונים לעיצוב כמו פרחים או נרות דולקים, ליצירת אווירה מיוחדת.

איזה קייטרינג תזמינו?

הצלחתו של כל אירוע נמצאת בקיבתם של המשתתפים. אתם יכולים להביא את האמן הידוע ביותר, לשים מוזיקה קצבית או לארגן אטרקציה מרהיבה שכמוה איש לא ראה עדיין, אבל אם לא יהיה אוכל איכותי וטעים, האירוע פשוט לא יצליח. ואתם לא רוצים שהאורחים יישארו רעבים בסיום האירוע, נכון? מסיבה זו כדאי לבדוק טוב טוב את הקייטרינג שאתם מזמינים ואף להשתתף בטעימות.

אחת השאלות הבולטות יותר בהזמנת קייטרינג היא איזה סוג קייטרינג להזמין, חלבי או בשרי? ובכן, הכול מדובר בסוג האירוע שאתם עורכים ובסוג האורחים שלכם. לאירוע יוקרתי המתקיים בשעות הערב מתאים יותר קייטרינג בשרי, שכן קייטרינג זה משדר יוקרה. האורחים יוכלו ליהנות ממנות בשריות משובחות כמו חזה עוף במרינדה או המבורגרים קטנים ועסיסיים. כמו כן, חשוב להתחשב גם באורחים הצמחוניים ולדאוג למנות צמחוניות איכותיות. אבל לפעמים, תרצו דווקא להזמין קייטרינג חלבי. לדוגמה, במצב שבו האירוע שלכם מתקיים בבוקר או שמספר האורחים הצמחוניים גדול מהרגיל. לקייטרינג חלבי יש יתרונות רבים, כאשר הבולט שבהם הוא שאפשר להזמין קינוחים חלביים משגעים ולשתות אותם עם קפה וחלב.

ומטבע הדברים, כל קייטרינג מגיע בסופו של דבר עם משקאות אלכוהוליים משובחים כמו יין וגם כמה בירות למסיבת הבריכה.

קטע האמנות באירוע שלכם

אי אפשר לקיים אירוע בלי קטע אמנותי, וכאן הבחירה היא שלכם. מפעילי אירועים טובים רבים יכולים לשדרג כל אירוע, בין אם מדובר בערב חברה או בת מצווה תוססת. אתם רק צריכים לבחור את המפעיל או האומן המתאים ביותר עבורכם. כמובן, מלבד האומן, אתם יכולים ללכת יותר לכיוון של סדנאות ולבחור מגוון רחב של סדנאות בתחומים שונים: סדנאות יצירה כמו הכנת סבונים או תמונות צבעוניות, או סדנאות בישול. בסופו של דבר, כל פעילות שתבחרו תשדרג את האווירה.

בוחרים את המוסיקה

המוסיקה מוסיפה צבע לאירוע, ולכן חשוב לבחור את המוסיקה המתאימה ביותר. כדי להקל עליכם במהלך האירוע, מומלץ להזמין תקליטן מנוסה שיודע "לקרוא" את הקהל ולשים את המוסיקה המתאימה ביותר. אבל גם כאן, יש לכם חופש פעולה, ואתם יכולים לבקש ממנו לשים את המוסיקה האהובה עליכם ועל החברים שאתם מכירים היטב.

דרך נוספת לשדרג את האווירה היא לארגן ערב קריוקי משגע. וילות בצפון לא מעטות מציעות לכם ערכות קריוקי מוכנות, כך שכל מה שיש לעשות הוא לבחור את הפלייליסט האהוב עליכם, לבדוק שהמערכת עובדת ולהתחיל לחגוג כמו שצריך.

אל תשאירו את ארגון האירוע לרגע האחרון

ראינו כמה דברים שצריך להביא בחשבון כאשר מארגנים אירוע בתוך וילות בצפון. חשוב לזכור לא להשאיר את כל הסידורים לרגע האחרון, ולתכנן מראש את האירוע. מן הסתם, הדבר הראשון שיש לעשות הוא לבחור את הוילה שלכם, ומשם יהיה לכם הרבה יותר קל לארגן את כל מה שאתם צריכים. באתר Vilat תוכלו להיחשף למגוון רחב של וילות בצפון וליהנות ממנוע חיפוש חכם ונוח. ניתן לסמן קטגוריות כמו מספר המשתתפים או סוג האירוע, במטרה לקבל את התוצאות הטובות ביותר.