חם, מתחמם, לוהט! 7 טיפים חסכוניים לקירור הבית בקיץ

אם אתם לא רוצים לקבל חשבון חשמל מטורף בסוף הקיץ, כדאי שתתחילו לקרר את הבית בדרכים אחרות. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת בקלות וללא עלות

חם לכם? אתם מזיעים? סימן שהקיץ כבר כאן – והוא לוהט מתמיד. אנחנו מקווים שלכולכם יש מזגן, אבל בואו נודה על האמת, להשאיר אותו דלוק כל הקיץ זה גם אומר חשבון חשמל מטורף. אז איך בכל זאת אפשר לשרוד את העונה החמה ולהקטין את השימוש במזגן ואת ההוצאות הגבוהות? יש לנו כמה טיפים שיעזרו לכם בדרך.

הוסיפו וילונות

גל חום לא רצוי מגיע דרך החלונות שלכם, והשליטה עליו תעזור לכם לשמור על הבית שלכם קריר יותר. הוספת וילונות או שימוש בתריסים חשמליים ישמרו על טמפרטורה קרירה יותר וימנעו מהשמש לחמם את הבית יתר על המידה.

השאירו את הדלתות פתוחות

תנו לאוויר לזרום בטבעיות בחלל הבית על ידי סגירת דלתות בחדרים שאינם בשימוש באופן קבוע ופתיחת הדלתות בשאר החדרים. שום דבר לא עוצר את האוויר מהר יותר כמו דלתות סגורות. כשאתם פותחים אותן, האוויר יכול לנוע בחופשיות וליצור סירקולציה. הדירה תרגיש אוטומטית קרירה יותר.

ודאו שהמאווררים מכוונים נגד כיוון השעון

הנה טריק שאולי לא כולכם מכירים – הגדירו את מאווררי התקרה לפי עונות השנה. בקיץ, כדאי לכוון אותם למהירות גבוהה ונגד כיוון השעון כדי לייצר רוח קרירה ונעימה.

מלאו קערה בקרח

כן, זה באמת עובד. ממלאים קערה גדולה בקוביות קרח או בחבילות קרח ושמים אותה ישירות מול המאוורר. כאשר המאוורר נושף על הקרח, זה יוצר סוג של מזגן קטן וזה בטוח יקרר אתכם.

לקריאה נוספת

עשו שימוש בוונטות

אם כבר דיברנו על מאווררים, עשו שימוש נכון בוונטות שיש לכם במטבח ובחדרי שירותים. הן יכולות לשאוב את האוויר החם החוצה ולאפשר לאוויר קר להיכנס פנימה. חשוב להשתמש בהן בעיקר אחרי בישולים ומקלחת חמה.

חשבו על בדים

האם הסדינים, הציפות, הפיג'מות והבגדים האחרים שלכם ידידותיים לקיץ? אולי כדאי להתרחק מהפלנל והפליז. החלפת הבדים לכותנה ולאריגים קלים יותר יאפשרו לגוף לנשום ולהישאר קריר.

הפסיקו לבשל בבית

עובדה: כאשר אתם מפעילים את התנור, הדירה שלכם מתחממת. במקום ארוחות שדורשות תנור, התמקדו בסלטים ובמנות קלילות יותר. גם הגוף שלכם יודה לכם על כך.