הקיץ מתקרב? הטרמיטים באים

הטמפרטורות עולות, מזג האוויר הופך להיות קייצי ומביא איתו את מתקפת הטרמיטים. איך בוחרים הדברה? הכל בכתבה

הטרמיטים הם בין החרקים המטרידים ביותר בישראל, הם זוממים על הריהוט האיכותי שלנו, ועושים נזק רב. הטרמיט הממוצע ניזון משבבי עץ, מריהוט פנימי וחיצוני, ונראה דמוי נמלה בצבע צהוב-שקוף. הדברה עצמית לא נכונה עשויה לעשות נזק משמעותי, להכשיר את הטרמיטים לחומרי הדברה, ולעשות נזק לעץ. הקיץ מתקרב? בואם של הטרמיטים קרב ובא. הטרמיטים פועלים בעיקר בעונות הקיץ החמות, ובמטרה להתמודד איתם נצטרך להתייעץ עם מדביר טרמיטים מקצועי.

איך לזהות טרמיטים? איך עושים את זה

ברוב המוחלט של המקרים, עם סיכויי הצלחה של 70% הטרמיטים מצויים במקומות חשוכים, בקירות פנימיים, במנערות ותעלות עץ, וגם במקומות שהגישה אליהם מאוד קשה – הריצפה, מתחת לריצוף האיכותי בבית. אז איך מזהים טרמיטים בבית? פשוט מאוד! אם אתם שמים לב לסימנים של כרסומים שונים בעץ וברהיטים, אם אתם שמים לב לתעלות שונות בבית, או אם אתם נתקלים בכמות קטנה של חול לא מוסברת. אם אינכם רואים את אחד מהסימנים, ייתכן שהטרמיטים לא נמצאים בביתכם. מהצד השני, אם אתם נתקלים בסימן אחד או יותר ייתכן שהצטברות של טרמיטים נמצאת בביתכם או בגינה. במקרים כאלה, הדרך הטובה ביותר להתמודדות היא לקרוא למדביר מקצועי.

כמה עולה הדברת טרמיטים – המחירים המשוערים

הדברת הטרמיטים יכולה להיעשות בצורה עצמית וזאת בתנאי שהמשתמש בעל ידע רחב ובתחום ההדברה. ברוב המקרים, בצורה מקצועית ומוסמכת, הדברת טרמיטים נעשית באמצעות מדביר מקצועי ומומחה. תהליך ההדברה מתחיל משלבי הבדיקה והאיתור הראשוניים, ומסתיים לאחר הזרקת חומרי הדברה לאזורים הנגועים. המחירים עבור הדברת טרמיטים אצל שירותיו של מדביר יעלו בין 2,000 ₪ לעד 4,500 ₪. המחירים עשויים להשתנות בהתאם למצב הקיים, בהתאם לכמות הנזק, ובהתאם לדברים נוספים ושונים. ללא ספק, הבחירה בשירותיו של מדביר מוסמך היא הבחירה האידיאלית והנכונה ביותר.

הדברת טרמיטים יכולה להיעשות בשני דרכים: הדברה באמצעות שברים וקידוחים, או ע"י פיזור ג'ל רעיל. כל אחת מהדרכים אפקטיביות במצבים שונים, הדברת טרמיטים באמצעות קידוח לריצוף או מתחתיו נחשבת כדרך הנפוצה והאפקטיבית ביותר למזעור החרק לצמיתות. כמו כן, בשלב הראשוני, ניתן להרחיק את הטרמיט במטרה למנוע נזק נוסף, מומלץ לעשות זאת באמצעות פיזור תרסיס של שמן תפוזים או פתרון אחר ונוסף שמרחיק את הטרמיטים מאזורי הבית או הגינה. לפני כל פעולה, התייעצו עם מדביר מוסמך ואיכותי.

מקווים שעזרנו, הצוות המקצועי של סטופ טרמיט