הנתונים מלמדים: יותר ישראלים בוחרים מוצרי חשמל מיד2

מקרר, תנור אפייה וכיריים הם מכשירי חובה במטבח אבל רכישתם כרוכה בהוצאה של אלפי ולעתים עשרות אלפי שקלים.  מתברר שאפשר גם אחרת: קניית מוצרים משומשים בעלות נמוכה משמעותי

הישראלים בחרו: מוצרי חשמל יד2

הם חלק בלתי נפרד מכל מטבח, חדש יותר או פחות – שלישיית מוצרים הפועלים יחד וכל אחד לחוד במטרה לספק לנו מזון ביתי טרי וטעים וגם כדי לשמור עליו לאורך זמן. אנחנו מדברים, כמובן, על המקרר, תנור האפייה והכיריים – ובכדי לאבזר את המטבח במוצרים איכותיים וזולים, אפשר להיכנס ללוח ולמצוא כיריים, תנור אפייה, מקררים ועוד.

ביקוש גבוה למקררים משומשים

נתונים מעודכנים של לוח יד2 מלמדים על מגמה מתגברת של רכישת מוצרי חשמל משומשים למטבח. המקרר, שהוא מוצר מרכזי ורב-חשיבות במטבח, הוא אחד ממכשירי החשמל הגדולים והמבוקשים ביותר בלוח יד2: בשנת 2017 נרשמו בלוח יד2 לא פחות מ-3.7 מיליון חיפושים עבור מקרר משומש. ואם המספר הזה נראה לכם גבוהה, הרי שבשנת 2018 כבר זינק מספר החיפושים אל 3.9 מיליון.

גם הביקוש ורמת העניין בתנורי אפייה משומשים נמצאים במגמה ברורה של עלייה. מנתוני לוח יד2 עולה, כי בשנת 2017 נרשמו 1.3 מיליון חיפושים לתנור אפייה משומש, ואילו שנה אחר כך, ב-2018, כבר עלה מספר החיפושים בתחום זה אל 1.4 מיליון. עוד עולה מנתוני לוח יד2, כי בשנת 2017 התבצעו 450,311 חיפושים עבור כיריים משומשות, ואילו בשנת 2018 כבר נרשמה עלייה – אל 457,300 חיפושים.

טכנולוגיה מתקדמת ואמינות גבוהה

כמעט כמו רוב מוצרי החשמל, המקררים, תנורי האפייה והכיריים של היום כבר לא דומים לאלה ששווקו בעבר. אם פעם, בעבר הלא מאוד רחוק, הדגש היה כמעט אך ורק על פונקציונליות ושימושיות, הרי שכיום מכשירי החשמל למטבח ובראשם המקרר, תנור האפייה והכיריים, מציגים לא רק את הצד השימושי אלא משלבים טכנולוגיה מתקדמת ורמת אמינות גבוהה עם עיצוב מרהיב, כזה ההופך אותם לחלק מהמראה הכולל והאטרקטיבי של המטבח.

מגוון יצרני המקררים, תנורי האפייה והכיריים כיום הוא עצום: בשוק מוצרי החשמל למטבח פועלות מספר רב של חברות, ידועות יותר או פחות, כמעט מכל רחבי העולם, ביניהן כאלה המייצרות "מותגי מדבקה" – מוצר זהה הנמכר תחת מספר שמות שונים וברמות מחיר שונות.

לקריאה נוספת

לצייד את המטבח במוצרים מיד2

למרות מגוון היצרנים המתחרים ביניהם על תשומת ליבו וכיסו של הצרכן, למרות המבצעים הנקודתיים וההנחות המוצעות מדי פעם, הרי שבניגוד מסוים למוצרי חשמל ביתיים אחרים, בתחום מכשירי החשמל למטבח המחירים נותרו פחות או יותר באותה הרמה. אכן, מקרר, תנור אפייה וכיריים הם מוצרי חשמל גדולים יחסית ונרכשים בדרך כלל לשימוש במשך מספר רב של שנים, אולם עדיין מדובר על הוצאה לא קטנה כלל וכלל. מוצרים אלה, המקרר, הכיריים ותנור האפייה, עולים אלפי שקלים במקרה הטוב, ומחיריהם מגיעים בקלות גם אל עשרות אלפי שקלים.

על רקע העלות הגבוהה יחסית של מקרר, תנור אפייה וכיריים, אין זה מפתיע שיותר ויותר צרכנים המבקשים לצייד את המטבח שלהם בשלישיית מוצרי החובה הללו מחפשים אותם דווקא כמוצרים מיד2.

מאחר שמדובר בחיסכון כספי ניכר ביותר למשק הבית, לצד העובדה ששלישיית מוצרים אלה נהנית מרמת אמינות טובה בדרך כלל, רכישה של מקרר משומש או תנור אפייה או כיריים מיד שנייה היא אפשרות הגיונית מאוד.

במרחק כמה הקלקות תוכלו גם אתם ליהנות ממוצרי חשמל "כמו חדשים" במחירים שפויים. בהצלחה!